SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Ann- dziennik treningowy

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 2739

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 236 Napisanych postów 7721 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 218330
Witam
Postanowiłam powrócić do prowadzenia dziennika. Długo mnie tutaj nie było. Ostatni rok rozwijałam się zawodowo. Co odbiło się na treningach. Starałam się ćwiczyć ale często brakowało czasu/sił. W sumie za każdym razem jak chciałam powrócić do regularnych treningów to coś się działo. A to samochód mnie potrącił (jadąc na rowerze szosowym wylądowałam w rowie), a to zapisałam się na kurs i cały dzień poza domem. Ale myślę, że teraz jest odpowiedni czas na powrót do treningów. Wszystkie sprawy poukładane

CEL: dobra zabawa Chociaż jakby trochę waga spadła to byłoby fajnie- lżej na górkach Ale bez presji.

DIETA:
nie liczę kcal. Będzie sporo węglowodanów, mniej białka i tłuszczy. Czasem wyjdzie mniej, czasem więcej.
w czasie wycieczek rowerowych wpada sporo coli

Zazwyczaj opieram dietę na następujących składnikach:
Źródła białka: mięso, jajka, ryby i owoce morza, whey, mozzarella
Źródła węglowodanów: ziemniaki, ryż, kasza jaglana, płatki owsiane, owoce
Źródła tłuszczu:, olej kokosowy, masło, orzechy, tłuszcz zawarty w rybach, mięsie, jajkach

TRENING
Trening plyometryczny + rower szosowy + bieganie. W sumie 5 treningów w tygodniu.
Treningi będę opisywać na bieżąco. nie mam ściśle ułożonego planu. Na pewno nie będzie ciężkich treningów siłowych. Minęły czasy kiedy walczyłam o rekordy w przysiadach, mc. Jedynie bliżej jesieni/zimy powrócę do "zwykłych" treningów siłowych.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
eveline Trener personalny Moderator
Ekspert
Szacuny 1423 Napisanych postów 15945 Wiek 34 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 230126
Dobrze że jesteś ale to potrącenie... aż mnie zmroziło
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
nightingal Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5650 Napisanych postów 34812 Wiek 42 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 669842
Zapowiada się ciekawy dziennik. Kolarstwo i trening siłowy wbrew pozorom wcale się nie gryzą aż tak bardzo.

BEZ BÓLU NIE MA EFEKTÓW !!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 9291 Napisanych postów 16614 Wiek 38 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 570267
Hej Fajnie, że jesteś
To potrącenie rzeczywiście brzmi strasznie.
Będę podglądać
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 28 Napisanych postów 4025 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 49751
Anna!

Podglądam bardzo

I'm not beautiful like you. I'm beautiful like me.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 236 Napisanych postów 7721 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 218330
Wypiski zaczynam od dzisiaj

Dzień 1, Tydzień 1, 1.09.2017

DNT

Jedynie 2x2,5km marsz

Niestety dzisiaj bez treningu. Nie zdążyłam przed pracą, a do domu wrócę ok 22.
Na szczęście dzisiaj ostatni dzień w pracy i od jutra urlop Od jutra zacznę też zwracać większą uwagę na sen. Niestety praktycznie od listopada sypiam po 4-5 godz Po prostu brakuje mi czasu na sen.

DIETA:
1. mąka ryżowa, jajko, banan, daktyle, olej kokosowy
2-3 kasza jaglana, schab, warzywa
4. łosoś, olej kokosowy, ziemniaki

------
Eveline. Prosta droga. Facet ustawiał nawigację, nie zwracał uwagi na drogę . Jak mnie zauważył to już było za późno. Na szczęście nic mi się poważnego nie stało, jedynie liczne potłuczenia. A rower naprawiłam sobie z ubezpieczenia sprawcy.

Night niby można połączyć. Ale dzień po treningu siłowym, nigdy nie czułam świeżości w nogach. Miałam potem problem z szybką jazdą. Już nie wspomnę o jeździe po górkach. Zastanowię się jeszcze nad połączeniem treningu siłowego z rowerem. Może masz jakieś propozycję, jak można by to racjonalanie połączyć

Viki, Mis




Zmieniony przez - Ann.. w dniu 2017-09-01 09:11:03
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
nightingal Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5650 Napisanych postów 34812 Wiek 42 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 669842
Raczej bym stawiał na periodyzację - czyli w okresie niestartowym bardziej siłownia a w okresie startowym może być wręcz symbolicznie. Teraz idzie jesień i zima - to trzeba poprawić i siłę i wytrzymałość siłową oraz popracować nad mięśniami które kolarstwo "zaniedbuje" (dla równowagi). A w sezonie startowym raczej sam trening funkcjonalny - swiss ball, podłoga i Ty (no może jeszcze drążek i trx by się przydał). Ja bym tak to widział.

BEZ BÓLU NIE MA EFEKTÓW !!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anchy MISS SFD
Ekspert
Szacuny 182 Napisanych postów 2338 Wiek 37 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 72199
Widzę,że trochę mnie ostatnio ominęło

Fajnie Cię widzieć Ann
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 28 Napisanych postów 4025 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 49751
Rozumiem, że gdzieś wyjechałaś na urlop?

I'm not beautiful like you. I'm beautiful like me.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
bziubzius Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3739 Napisanych postów 17169 Wiek 33 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 279630
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 236 Napisanych postów 7721 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 218330
Tak tak urlop a z internetem tutaj kiepsko. Uzupelnie wypiski jak wroce :)
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Franii Dziennik Treningowy biegowo-silowy

nutloveb