SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Animal Nitro(44 paczki), Animal Pak(44 pak), Animal Pump(30 saszetek), serious mass..

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 5019

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 13 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 48
witam kupilem ostatnio to:Animal Nitro(44 paczki), Animal Pak(44 pak), Animal Pump(30 saszetek), serious mass (optimum nutrition 5,5 kg), bialko biogenixa ultra whey(3,5KG) i prolongatum(1,5kg), horse power (ultimate nutrition 1kg)no i mam problem jak to brac, dla informacji mam 4 posilki dziennie,pracuje na nocki, trenuje juz 2 lata to jest pierwsza moja taka powazna inwestycja w siebie i chce to zrobic jak najlepiej osobiscie ja bym to bral tak bialko 4 razy dziennie po 25 gram miedzy posilkami animal pak raz dziennie tylko nie wiem czy zrana czy wieczorem, animal nitro tez raz dziennie , animal pump 30 minut przed silka, horse power od razu po silowni, no ale nie wiem jak wkomponowac w to masowke i ile tego brac prosze o podpowiedzi dzieki z gory
Pozdro

wszystko mozna zrobic tylko trzeba tego chciec

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Banan BOSS FORUM Administrator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 10933 Napisanych postów 71922 Wiek 35 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 949447
pewno i tak cos ominę:
animal pak - paczka dziennie po sniadaniu
animal nitro - paczka dziennie po treningu 20min (w dzien NT w ciagu dnia)
animal pump - jak napisales, 30min przed treningiem (tylko w dni T)
horse - porcja po treningu lub rano na czczo (w ten sposo starczy na ok.50dni...w zaleznosci ile razy wtyg trenujesz animal pump moze starczy podobnie, lub skonczyc sie pozniej/wczesniej) mozna tez brac pol porcji po treninu, całą rano na czczo lub na odwrót
bialko - nie widze sensu pic 4 porcji po 25g, wypij 2 porcje jedną na noc przed snem (prolongatum) i jedną (eweentualnie dwie) do posilku/posiłków ubozszego/uboższych w białko ,itd. porcje 30-40g
gainer - wg brakow w diecie, 150-200g dziennie w 3 porcjach przy 4 posilkach dziennie bedzie si, jedną porcje mozesz wypic 20min po treningu (popijając zarazem animal nitro) reszta miedzy posilkami

Zmieniony przez - banan14_88 w dniu 2006-11-21 21:46:30
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 13 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 48
dziekizastosuje sie na pewnop do tego pozdro

wszystko mozna zrobic tylko trzeba tego chciec

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
micen ZASŁUŻONY
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 3707 Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 35513
Szeroko ktoś poszedł.
Ostrożnie z gainerem....

Formę buduję dzięki:
http://www.esuple.pl/

Moderator w Dziale Doping...

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Suplementy na siłe

nutloveb