SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Andrzej Wiatr - odpowiada na Wasze pytania.

temat działu:

NUTRIFARM&OLIMP

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 31211

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 40 Napisanych postów 4946 Wiek 1 rok Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 42640
W tym wątku kierujemy pytania tylko i wyłącznie do Andrzeja Wiatra.

Pan Andrzej ma duże doświadczenie w sprawach odżywiania i treningu.

Na wszytskie na pewno dostaniecie odpowiedź.

Wszytskie nie związane z tematem posty bedą regularnie usuwane a autorzy poniosą konsekwencje
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 3514 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 41669
witam mam pytanie chodź może nie za bardzo sensowne ale chciałbym znać odpowiedź. Czy jak wielu naukowców znawców żelaznego sportu twierdzi że po treningu jest ok 3 godzinne okno anaboliczne i trzeba uzupełnić najpierw białko i aminokwasy np za pomocą BCAA i jakiejś odżywki białkowej a po 30 min węgle proste ale dlatego po 30 min bo twierdzą że jest podwyższony poziom hormonu wzrostu i czerpie energię z postaci tkanki tłuszczowej. Mówię tu o redukcji nie cyklu masowym i moje pytanie czy jak nie spożyję po tych 30 min węgli prostych bądź złożonych a spożyję odpowiednią ilość białka i tłuszczy to regeneracja zajdzie i czy nie stracę mięśni które może będą energią dla regeneracji czyli po prostu katabolizm mięśniowy będzie tak jak jest on od razu po cieżkim treningu bądź rano po przebudzeniu? ja tak robię i nie widzę spadku masy i chciałem się eksperta spytać czy to nie jest zły wybór przed treningiem spożywam ok 70g węgli złożonych trening i po białko z tłuszczami(zdrowymi)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 239 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 803
Wiele zalezy od samego treningu ale osobiscie jestem zwolennikiem spozycia niewielkiej ilosci weglowodanow najpierw prostych a pozniej zlozonych po treningu oraz bialka. Musisz pamietac ze po treningu nalezy uzupelnic poziom glikogenu w organizmie. Najwieksza przyswajalnosc weglowodanow wystepuje do okolo 30 minut po treningu. Odbudowa zasobow glikogenu jest wowczas o wiele wieksza niz w pozniejszym czasie. Znakomitym rozwiazaniem bedzie okolo 50 g odzywki typu carbo. Jezeli nie dostarczysz do organizmu weglowodanow po treningu to moze on odbudowac zapasy energetyczne z bialka miesniowego. Odradzam spozycie tluszczu poniewaz spowalnia on trawienie.
Przy Twoim podejsciu do treningu polecam abys zwrocil uwage na suplementy zawierajace aminokwasy takie jak arginina i lizyna pobudzajace wytwarzanie hormonu wzrostu, ktory jest odpowiedzialny miedzy innymi za przemiane tluszczu w energie oraz regenracje tkanek.

no pain - no gain !

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 165 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1782
kto to jest ten Pan? może jakies zdjecia, sylwetka biografia? o co mamy go pytac jesli nie wiadomo dla wiekszosci kim jest?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 3514 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 41669
StareCzasy ale dowaliłeś zastanów się za nim coś napiszesz
awiatr dziękuję za odp SOG
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 303 Wiek 27 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 17729
Kup najnowszy PB ;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 250 Napisanych postów 41358 Wiek 1 rok Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 126098
DOKLADNIE





Witamy Andrzeju !

Zmieniony przez - Biniu w dniu 2010-09-02 08:10:28

TWORCA ALTERNATYWNEJ DROGI (i nie tylko) - zaprasza do dzialu NUTRIFARM
i lektury magazynu PERFECT BODY http://www.perfectbody.pl

Dieta JEM / NIE JEM pozwala na wiecej !
http://www.sfd.pl/JEM_/_NIE_JEM_dieta_by_Biniu_oficjalny_watek_Q&A_Patrz_str_1-t931736.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 40 Napisanych postów 4946 Wiek 1 rok Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 42640


Andrzej Wiatr trenuje sztuki walki od wielu lat, jest trenerem personalnym prowadzi treningi w klubie fitness w Nowym Targu. Od wielu lat zajmuje się kulturystyką klasyczną i interesuje się MMA.


Urodzony : 27.12.1976r
Wzrost: 180cm
Waga: 90 kg
Staż treningowy: 10 lat
Obwód klatki: 124cm
Obwód bicepsa: 46cm
Obwód uda: 64cm


Więcej w PB. Zapraszamy do zadawania pytań.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 3514 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 41669
Sylwetka do pozazdroszczenia mógłby pan przedstawić swój mini cykl trening na redukcji? jak na siłowni pan ćwiczy jak aeroby a może jeszcze HIIT lub TABATA? i jak dieta bo to najważniejsze

Zmieniony przez - KUBINHO w dniu 2010-09-02 09:10:10
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 239 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 803
Za kilka dni wracam z wakacji do Polski i chetnie odpisze na wszystkie pytania. Poki co zapraszam na moja strone www.andrzejwiatr.pl .

no pain - no gain !

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 239 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 803
Witam ponownie. Jestem juz w kraju wiec chetnie odpowiem na Wasze pytania. Wiec w moim przypadku znakomicie sprawdzil sie HIIT. Uwazam ze ta forma treningu wciaz jest niedoceniana przez wiele osob choc jak pokazuja badania bywa do 3 razy bardziej skuteczna w walce z tkanka tluszczowa od klasycznego treningu aerobowego. Ogromnym plusem HIIT jest fakt ze po jego zakonczeniu przez kilka a czasami kilkanascie godzin wystepuje podwyzszony poziom metabolizmu kwasow tluszczowych. Mowiac innymi slowy - w duzym uproszczeniu - po takim treningu nasz organizm wciaz spala tkanke tluszczowa. Osobiscie najczesciej pracuje na rowerze stacjonarnym. Staram sie aby sesje tego typu treningow nie byly dluzsze niz 25 min. Oczywiscie nalezy pamietac ze HIIT jest jednym z elementow w walce z tkanka tluszczowa. Kluczowe znaczenie dla osob cwiczacych ma wlasciwa dieta i suplementacja.

no pain - no gain !

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Piotr Głuchowski - odpowiada na Wasze pytania.

Następny temat

TEST SPONSOROWANY OLIMP - MARCELLLL podsumowanie str. 79!!!

Fruzelina