SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Analiza Składu Ciała. Masa,Redukcja czy zero kaloryczne

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 723

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Wiek 32 dni Na forum 31 dni Przeczytanych tematów 59
Witam,

Jest to mój pierwszy post także witam wszystkich forumowiczów :)

Byłem dzisiaj w pewnej siłowni na ,,konsultacji trenerskiej" oraz pomiarze składu ciała.
Pan trener personalny powiedział , że zdecydowanie powinienem zacząć redukcję. Sam się zastanawiam w którą stronę mam iść. Dużo naczytałem się na ten temat i zdania słyszę różne. Mam delikatnie zaokrąglony brzuch,natomiast obawiam się redukcji i deficytu kalorycznego ponieważ nie chce wraz z tłuszczem spalić mięśni.
Moje parametry:

Wiek: 25
Waga: 81 kg
Wzrost: 180 cm
Ilość tłuszczu: 17,5%
Aktywność fizyczna: 3x w tyg siłownia i 1x piłka nożna
Staż na siłowni: miesiąc

Tu się nasuwa kilka pytań.
Jak mam skomponować dietę (ile makro na kg)
Mam uciąć kalorie, robić masę (raczej nie) czy pozostać na zero zgodnie z BMR.

I jaki trening stosować? Typowy na masę czy jakieś aeroby i Cardio dodatkowo.

Proszę o odpowiedź.

Dziękuję i pozdrawiam :)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Koniu151 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2831 Napisanych postów 50985 Wiek 30 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 343714
Wklej zdjęcia sylwetki, wtedy będzie można coś doradzić.

POMOC W UKŁADANIU DIET I TRENINGÓW ONLINE . KONTAKT: koniu151.sfd@gmail.com

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Wiek 32 dni Na forum 31 dni Przeczytanych tematów 59
Ok




...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Koniu151 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2831 Napisanych postów 50985 Wiek 30 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 343714
Zdecydowanie wskazana byłaby redukcja. W tym temacie znajdziesz jakie kroki podjąć na początek:
1

POMOC W UKŁADANIU DIET I TRENINGÓW ONLINE . KONTAKT: koniu151.sfd@gmail.com

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Wiek 32 dni Na forum 31 dni Przeczytanych tematów 59
Nie widzę tematu
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 SEBASTIAN SZMIT Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 8034 Napisanych postów 78851 Wiek 44 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 661951
Oczywiście redukcja -Tutaj masz wzystko
Zacznij od policzenia zapotrzebowania kalorycznego
http://www.sfd.pl/-t276436.html 

Jeżeli Twoim celem jest redukcja to odejmujesz ok 300kcal,

http://www.sfd.pl/-t1135440.html - Źródła białka w diecie.

http://www.sfd.pl/-t1135648.html - Źródła tłuszczu w diecie.

http://www.sfd.pl/-t1135388.html  - Źródła węglowodanów w diecie.

W rozkładzie makroskładników na początek przyjmujesz białko 2 g , tłuszcze 1-1,5 g na kg masy i reszta kalorii z węglowodanów
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Koniu151 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2831 Napisanych postów 50985 Wiek 30 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 343714
Poziomka2019
Nie widzę tematu


Faktycznie link się nie dodał, ale Flex już wrzucił co i jak.

POMOC W UKŁADANIU DIET I TRENINGÓW ONLINE . KONTAKT: koniu151.sfd@gmail.com

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Wiek 32 dni Na forum 31 dni Przeczytanych tematów 59
Dziękuję za szybką odpowiedź.Tylko teraz jaki trening stosować?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 SEBASTIAN SZMIT Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 8034 Napisanych postów 78851 Wiek 44 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 661951
Plan, który nadaje się doskonale podczas redukcji tkanki tłuszczowej, to plan bazujący na wykorzystaniu znacznych ilości grup mięśniowych na jednej sesji treningowej. Oznacza to, że z powodzeniem wykorzystać możemy schematy typu FBW, czyli wykorzystujące ćwiczenia złożone, ciężkie, które bazują na mechanice ruchu, angażujące całe ciało. Planując swój trening wykorzystujemy więc wszelkiego rodzaju podciągania na drążku, wiosłowania, martwy ciąg, wciskania stojąc, wyciskania leżąc, pompki na poręczach, młotki, uginania ze sztangą
Zajrzyj tutaj
https://www.sfd.pl/[ART]_Pierwszy_rok_treningów_-t906985.html



Zmieniony przez - flex1976 w dniu 2020-09-24 21:30:47
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Wiek 32 dni Na forum 31 dni Przeczytanych tematów 59
Wow,to jest prawdziwa skarbnica wiedzy. Dziękuję wam raz jeszcze za pomoc. Wszystko wyliczone.Będę obserwował co się dzieje. Dam sobie czas i nie ma co wpadać w panikę. To wszystko mam robić z przyjemnością a nie z przymusu.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4377 Napisanych postów 65989 Wiek 36 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 693263
Poziom tkanki tłuszczowej niestety jest wyższy niż 17,5 procent. Raczej bliżej 20-22 procent. Nie zmienia to faktu, że nawet gdyby poziom ten był niższy, to warto redukować nisko, po to, aby później budować lepszej jakości mięśnie. Z reguły już 15 procent powinno sugerować nam konieczność redukcji.

Polecam poczytać więcej na ten temat w artykule przedstawionym poniżej:

https://www.sfd.pl/Body_fat__znaczenie_w_budowaniu_masy_mięśniowej-t1132868.html

Ułóż dietę oraz trening id aj do sprawdzenia w odpowiednich działach.

Moderator działu Odżywianie

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Indywidualny kalkulator kalorii

Wheya