SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Akcja dla Grubasa 2005 %)

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 3205

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 73 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 627
Witam wszystkich, a wiec postanowione. Od 4.07.2005 zaczynam :).
Prosze wszystkich, ktorzy beda w stanie pomoc o cenne rady i komentarze.
Postanowilem wypisywac w tym poscie swoje codzienne osiagniecia w celu dazenia do zamierzonych celow poczawszy od 4 Lipca.

Do poneidzialku postaram sie ulozyc diete, zestaw cwiczen i suplementow.
Prosze o sugestie i komentarze, co zmienic, co zostawic, co z czym i jak, gdybym cos robil zle to krzyczec na mnie :D

Ok zaczynamy. Dzis wymiary, jutro albo dzis jeszcze wkleje diete, pozniej trening i suplementy (no glownie jakies witaminy, kofeina, bialko itp ;))

Szyja: 43
Klatka: 106
Brzuch: 95
Udo: 63
Waga: 92
Wzrost: 188
Wiek: 20
BF%: 19,5%

Planuje zrzucic w ciagu trzech-3,5 miesiecy okolo 10% tluszczu.
Zamierzam zastosowac Plan Tyki z posta "AKCJA PLAZA 2005".
Niedlugo wkleje diete, ale mam jeszcze kilka pytan:
chcialem stososwac CKD, ale jakos watroba mi na to nie pozwala, wiec postaram sie ulozyc diete z ujemnym bilansem i niskim IG, czy to mozna stoswac jako zamiennik CKD, jak sie to ma do efektow? czy sa duzo gorsze?
domyslam sie, ze wolniejsze, ale sadzac z innego artykulu Tyki to da sie zrzucic to 3% na miesiac...

co do aerobow, czy powinienem zamienic bieganie na rower? dbajac o stawy i te sciegna i te sprawy?

z suplementow planuje brac, nic szczegolnego w sumie, ale wymienie: witaminy, kofeina przed areobami (po 200mg wystarczajaco?), wapn cos dorzucic z suplementow "zawodowych", polecacie cos co moze sie przydac?

dieta jak mowilem, poleci chyba jutro, trening i spis aerobow tez, ale odpowiedzcie na te pytania, ktore postawilem, bede wdzieczny,
pozdrawiam :)
waxxe

waxxe

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10799 Napisanych postów 47758 Wiek 26 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Po raz 1121 powtarzam że prawdziwa CKD jest dla osób zaawansowanych w treningu siłowym i dietetyce, a to co większość osób tutaj próbuje robić to jakaś dzika odmiana diety tłuszczowej z CKD mająca niewiele wspólnego, radzę więc sobie to darować. Moim zdaniem niezłe wytyczne co do diety masz tutaj : http://www.sfd.pl/temat209117/

Nie musisz zamieniać biegania na rower, zadbaj jedynie o dobre buty z amortyzacją i miękkie nawierzchnie do biegania

Na razie innych suplementów bym nie polecał poza odżywką białkową i carbo lub glukozą przydatnymi do skomponowania posiłku tuż po treningu
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 73 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 627
no to lecimy:
dieta:

posilki o 8:00, 11:00, 13:00, 16:00, 19:00, 21:00, 23:00

I.b/t/w
Mleko zaw. 0,5 % tłuszczu. 300g. 10,5/1,5/15,3
Otręby pszenne śliwkowe granulowane 50g. 8,0/3,2/10,0

II.
Jabłko 150g. 0,6/0,6/18,1
Truskawki 200g. 1,4/0,8/14,4
Ser twarogowy chudy 100g. 19,8/0,5/ 3,5

III.
Fasola czerwona 50g. 11,5/0,8/29,7
Maślanka 0,5 % tłuszczu 400g. 13,6/2,0/20,0

IV.
Mięso z piersi kurczaka 200g. 43,0/2,6/00,0
Pomidor 100g. 0,9/0,2/ 3,6
Sałata 50g. 0,7/0,1/ 1,4
Olwa z oliwek 10g. 0/10,0/0

V.
Ser twarogowy chudy 150g. 29,7/0,7/ 5,2
Cebula 20g. 0,3/0,1/ 1,4
Pomidor 75g. 0,7/0,2/ 2,7

VI.
Jajko kurze całe 240g. 30,0/25,7/2,4

VII.
Odżywka białkowa 40g. 34/0/0

Razem:
Białka: 186
Tłuszczy: 46
Wegli: 130

KCL: 1739 przy zapotrzebowaniu okolo 2000.

Suple:
Fish Oil 2x dzienine po 2 kaps
Witaminy 1x dziennie przy posilku IV.
Kofeina 200mg, 1x przed areobami rano, 1x przed silownia.
Yohimbina 1x rano w dni treningowe.

Aeroby i silownie wrzuce jutro. Ocencie to co jest, dzieki z gory wszystkim :)

waxxe

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10799 Napisanych postów 47758 Wiek 26 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
IV dobry , V ujdzie w miarę (brak zdrowych tłuszczy), reszta do wymiany

albo złe źródła białka (fasola + maślanka), albo go za mało, albo sama fruktoza z owoców (truskawki i jabłka), albo za dużo tłuszczu w jednym posiłku (jajka całe) , albo zbyt szybko wchłanialne białko (chyba że to odżywka kazeinowa)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 40 Napisanych postów 2090 Wiek 32 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 20229
j/w misisz zmienić produkty z jakich robisz diete
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 73 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 627
ok, tutaj poprawione jest:
podzielilem na 6 + 2 przed/potreingowe posilkow, powiedzcie mi tylko co w nich pozmieniac i jak ulozyc w kolejnosci odpowiedniej.

http://img155.imageshack.us/img155/129/clipboard031pf.gif

pozdrawiam i dziekuje za pomoc.

waxxe

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10799 Napisanych postów 47758 Wiek 26 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
1. brak węglowodanów

2. mało węglowodanów, brak tłuszczy

3. za dużo białka, brak tłuszczy

4. brak tłuszczy, po co te otręby ?

5. w miarę okay ale za mało węglowodanów

6. brak węglowodanów, a jeżeli to posiłek na noc to makrela i orzechy za tłuste

generalnie nie łapiesz idei rrozkładania makroskładników między poszczególne posiłki - popatrz na przykładowe jadłospisy w Odżywianiu lub choćby i tutaj, zorientujesz się łatwiej jak to powinno wszystko wyglądać
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 73 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 627
no tyka, kurde, to juz calkiem nie lapie, piszesz w jednym poscie, ze jak tluszcze to nie weglowodany, to jak robie jednego duzo to drugiego malo i na odwrot, he? to juz wolalem tluszczowe, przynajmniej weglowodany odchodzily do ukladania i sie latwiej ukladalo %)

waxxe

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10799 Napisanych postów 47758 Wiek 26 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
chwila moment - jeżeli chcesz się sugerować tamtym moim postem, to sugeruj się do końca

tutaj masz zaledwie 46 gram tłuszczy w diecie o ile dobrze widzę - ponieważ jest ich tak mało, powinny być rozłożone w miarę równo między wszystkie posiłki z wyjątkiem okołotreningowych i przed snem

posiłki białkowo-tłuszczowe oraz białkowo-węglowodanowe są dobre wtedy gdy tłuszczy w diecie masz znacznie więcej, np. stosujesz dietę typu zone gdzie 25-35% kalorii pochodzi z tłuszczy
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 73 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 627
ok, to chyba musze wiecej poczytac, a narazie zostane przy diecie tluszczowej, poprawie troche i zaraz wam wrzuce do oceny, bo to co mialem, mimo, ze dobrze ocenili w odzywianiu to troche teraz sie nie zgadza z tym co tyka mowi, wiec sprobuje cos poprawic i zobaczcie... ech ta dieta :-/

waxxe

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10799 Napisanych postów 47758 Wiek 26 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
dieta jest bardzo prosta, pod warunkiem że się jej zbytnio nie komplikuje

dlatego też na początek należy układać diety jak najprostsze, o jak najmniejszej liczbie wykorzystywanych produktów (w granicach rozsądku oczywiscie). Można ułożyc doskonałą dietę korzystając jedynie np. z piersi kurczaka i mintaja, 2-3 warzyw i 2 źródeł tłuszczu (olej lniany i oliwa z oliwek). Są zawodnicy których dieta redukcyjna składa się niemal wyłącznie z piersi kurczaka i sałaty
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

griil a ckd

Następny temat

Pomoc wskazana

Fruzelina