temat działu:

Polacy za granicą

słowa kluczowe: , , , , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 15397

Nowy temat Temat Zamknięty
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 465 Napisanych postów 52009 Wiek 54 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 199651

just give me this ****ing lessons,because I must go to ahmed now for new nitrogen fertilizer because he is going to central europe tommorow.but for wat I dont know,ahmed says onlly to me allah akbar allah akbar

Zmieniony przez - Pikaczumba w dniu 2011-05-06 02:12:18

WILNO I LWÓW,MIASTA POLAKÓW

Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 40 Napisanych postów 8194 Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 21398
Damn I'm so seriously disappointed with your attitude guys, however I must mention here that I have no clue what is Pika actually saying. And it's not only because of he's English which come nice and clean from google translator (that's it keep the sentence short, then google don't get confused), but unfortunately I must raise another issue here. Basically I am unable to understand him no matter which language does he use! At the very beginning I came to the point when I thought that he's simply using Polsih with Spanish grammar, but now I know for the fact that it's as close to any language grammar as he's viewpoint to being full of tolerance, thus I cannot commit suicide because of what he just said as I had no idea what it actually was! Same is true to all he's previous posts.

“How in the hell could a man enjoy being awakened at 8:30 a.m. by an alarm clock, leap out of bed, dress, force-feed, shit, piss, brush teeth and hair, and fight traffic to get to a place where essentially you made lots of money for somebody else and were asked to be grateful for the opportunity to do so? ”
― Charles Bukowski

Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
ide oglądać TUF z lesnarem jutro bedzie lekcja dzis mi sie juz nie chce, ale zasluzyles dzielnie za pisanie po angielsku, chociaz sensu to nie ma zadnego jak juz wspomnialem :D

“How in the hell could a man enjoy being awakened at 8:30 a.m. by an alarm clock, leap out of bed, dress, force-feed, shit, piss, brush teeth and hair, and fight traffic to get to a place where essentially you made lots of money for somebody else and were asked to be grateful for the opportunity to do so? ”
― Charles Bukowski

Napisał(a)
Usunięty przez Mariusz_19 za pkt 1 regulaminu
Ekspert
Szacuny 22268 Napisanych postów 32774 Wiek 40 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 402403
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11148 Napisanych postów 51557 Wiek 30 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
blase jeszcze raz pójdą takie obraźliwe teksty i ban poleci
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 22268 Napisanych postów 32774 Wiek 40 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 402403
Jakoś trzeba się dowartościować Hit me, I love it! :D
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 3797 Wiek 29 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 20520
blase, what did u sed ?

Mariusz, tell me, tell me !

If you're 555 then I'm 666 !

Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
nie wiem co napisał ale po re-emigrantach można się spodziewać tego co po patriotach - najgorszego :D

― Charles Bukowski

Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 3797 Wiek 29 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 20520
Ale mnie ciekawosc zrzera co On napisal

If you're 555 then I'm 666 !

Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 465 Napisanych postów 52009 Wiek 54 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 199651
bo komuchy nie ogarniają tematu.Mariusz wklej co tam było.jak sie na leuysa nie obrażam za to co pisze do mie to tym bardziej blese do mnie nie trafi

WILNO I LWÓW,MIASTA POLAKÓW

Nowy temat Temat Zamknięty
Poprzedni temat

dobry sklep z suplami okolice Brighton/Portsmouth/Southampton

Następny temat

Callan ksiazki + CD

WHEY premium