SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Aeroby, szybki bieg czy spacer pod wzniesienie?

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 4679

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 219 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 23370
WIEK: 22LATA
WAGA: 89KG
WZROST: 185CM
OBWÓD RAMIENIA: 39CM
OBWÓD KLATKI: 119CM
OBWÓD UDA: 61CM
OBWÓD TALII: 93CM
DIETA: JEST: 217g. BIAŁKA/ 381g. WĘGLI/ 110g. TŁUSZCZU/ 3379KCAL.
STAŻ OGÓŁEM: OK 3 LAT
CEL: MASA MIĘŚNIOWA
STAN ZDROWIA: OK
WYCISKANIE MAX : 125KG
PRZYSIAD: 105KG
MARTWY CIĄG: Nie robiłem nigdy na max
ODŻYWKI/SAA: 2 miesiac enan + suple bcaa itd.

Witam Panowie, mam pytanie bo wczoraj rozmawialem z znajomym,bo mam problem tzn dylemat, biegam na biezni codziennie na czczo po ok 10 minut = 2km
i po kazdym treningu na silowni ok 10minut srednim tempem. zauwazylem ze jak robie rozgrzewke np na predkosci 7km/h spacer szybszy to puls na biezni pokazuje mi ok 110-125, natomiast gdy zaczynam biec to puls spada do 60 - 70 , a z tego co wiem to puls ok 120 kilku najlepszy na spalanie tluszczu, to lepiej biegac tylko cos z pulsometrem nie tak w praktycznie nowej biezni jest czy jak polecil kolega lepiej robic ok 20 25 minut spacer pod wzniesienie i pulsometr jest dobry tylko zle to robie?
Moze gluipe ale dla mnie bardzo wazne, z góry dzieki wam za pomoc i każdą porade i przyrostów ;)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2955 Napisanych postów 49564 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 638574
Ale 10 minut na bieżni to jest rozgrzewka a nie jakieś sensowne aeroby więc na tym nadmiarowej tkanki tłuszczowej nie spalisz.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 219 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 23370
a ile bys proponował robic aeroby i jaka predkoscia? 10minut robie na predkosci ok 14km/h biegiem, ale nie wiem czy lepiej biegac na nizszym pulsie czy spacer pod wzniesienie i trzymac rece na tym co mierzy puls i patrzec czy jest 120+ ? bo nie bardzo wiem a to praktycznie tak smao wazne dla mnie jak i treningi
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2955 Napisanych postów 49564 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 638574
Wszystko zależy od Twojej kondycji bo najlepiej byłoby robić interwały zamiast aerobów będą skuteczniejsze.
JAk długo już redukujesz? Nie wystarczy na razie miska + trening?

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 219 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 23370
aktualnie to jestem na cylku i robie mase, jednak nie hcec sie zbytnio zalac i dla formy wydolnosci i utrzymania w miare czystego wygladu po zdjeciu koszulki czy spodni chce robic aeroby, no i po prostu zeby sie lepiej czuc bo jak nie pobiegam to jakis taki ociezaly sie czuje nieraz i wkrecam sobie ze mnie zaleje :D
a co do interwałów to jak długo bys polecił ?
bo boje sie za mocno krecic zeby nie spalic miesni, moze za duzo sie naczytałem na roznych forach i dlatego sobie cos wkrecam xd
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 219 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 23370
Myślałem nad czymś takim ale nie wiem czy będzie ok
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 219 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 23370
2 minuty lekki spacer później 2 minuty 14km/h 1min spacer 2 bieg 1 spacer 2 bieg, po ok 15 2o minut rano i po treningu zależnie od sił i jak kondycja będzie, czy za słabo ?





Zmieniony przez - Maniszu w dniu 2018-03-22 16:49:28
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2955 Napisanych postów 49564 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 638574
Możesz zrobić taki interwał ale w krótszych cyklach czasowych np 20/60 sekund

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 219 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 23370
czyli 20 sekund spacer 60 bieg ?





Zmieniony przez - Maniszu w dniu 2018-03-22 16:50:30
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 219 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 23370
Tak to aktualnie wygląda, jedyne co mnie mega drazni to wzdety na dole brzuch po Metce nexiuma ktorej nikomu juz za darmo nawet nie dam tak falki wali xd ale to kwestia probiotyku w wiekszosci i miski i zejdzie, jednak nie chce zbytniego zalania ale tez boje sie zeby nie spalić mięsnia i nie bardzo wiem jak robic tyle sie naczytałem, ze sam nie wiem juz jak bedzie ok
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2955 Napisanych postów 49564 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 638574
Tak dokładnie. Dobrze to wygląda a jak jesteś na cyklu to tak łatwo tych mięśni nie zgubisz

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

PLAN NA MASE