SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Aerobiczna "6" Weidera + Aeroby

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 3204

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 261 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 45100
Mam do Was następujace pytanie. Czy jeśli z rana naczczo wykonam A6W, potem wezmę 6g BCAA, taurynę i 2 kapsy Thermal Pro i za 30 minut idę biegać (średnie tempo przez ok. 30min), a po tych biegach wezmę oczywiście kolejną porcję BCAA (6gram), to czy nie strace w ten sposób mięśni brzucha (katabolizm). Po powrocie do domu zjadam posiłek białkowo - węglowodanowy. Staram się ograniczać węgle i nie jeść nic po godzinie 19. W ciągu dnia pije dużo wody i spozywam posiłki co ok 3,5h. Mam zamiar zrzucić trochę fatu (nieduzo) z brzucha i uwidocznić "kaloryferek". Czy moje podejście jest dobre, czy tez nie??
Z góry dzięki za odpowiedz.

Jeszcze jedno. Biegam codziennie od ok 1 miesiąca (już straciłem troche z fatu), a A6W zacząłem 3 dni temu. Prędzej ćwiczyłem brzuch na ławeczce skośnej.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 78 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 4148
JaKIE JA MAM DOBRE SERCE :d


BOISZ SIE KATABOLIZMU w drodze z biegow a nie jesz po 19 ? wedlug mnie błedne myslenie. A zapodajesz tymi suplami a diete masz?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 261 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 45100
Jesli chodzi o dietkę, to jest ona niskowęglowodanowa, z dużą zawartością białka (ok 2g do 2,5g na kg masy ciała). Oraniczam także spożycie tłuszczów, szczególnie nasyconych. Nie jadam po 19 aby rano podczas ćwiczeń energia nie była czerpana z glikogenu, a z zapasów tłuszczu w organiźmie.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 281 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 2950
Dorzuć jeszcze jakiś twarożek albo chudy ser twarogowy przed samym snem i będzie gites! - przynajmniej wg mnie.

Kłade kawe na ławe,
nacisk na technikę,
wrogów na łopatki
i ch*j na krytykę...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 261 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 45100
A co jest lepsze. Aeroby (bieganie ok 30min) z rana naczczo, czy HIIT też rano i też naczczo (ok. 15min). Chodzi mi co jest lepsze w utracie tkanki tłuszczowej bez utraty mięśni - szczególnie z brzucha.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 67 Napisanych postów 1893 Wiek 107 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 36567
"Szczegolnie z brzucha"-nie ma tak,ze spalasz tylko czesciowo,jak juz tracisz tluszcz to zarówno z brzucha jak i z innych częsci ciała.Nie jedzac bialka na noc poglebiasz katabolizm-w czasie snu,tj. ok. 7 godzin jest on nasilony-potem gdy sie budzisz masz uczucie "ssania"-zreszta chyba wiesz,ze bialko w glikogen nie ma prawa sie przeksztalcac,takze nie widze problemu,aby jesc wieczorem twarog.A co do biegania-HIIT ponoc powoduje spalanie tluszczu jeszcze jakis czas po jegu zakonczeniu,takze byc moze warto sprobowac
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 78 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 4148
ale nie naczo hita normalnie jak trning rob lub po treningu silowym
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Następny temat

Plan do oceny...

nutloveb