SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Adam 77 DT - Ketle, bieganie i inne duperele

temat działu:

Po 35 roku życia

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 83277

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 126 Napisanych postów 1849 Wiek 41 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 22294
Witajcie :)
Postanowiłem założyć dziennik w tym dziale z kilku powodów. Po pierwsze wiekowo się kwalifikuję :) po drugie to co robię doskonale się nadaje do tego działu, po trzecie fajnie tu u Was :)
Trochę o sobie :) Wiek 36l no prawie 37 :) Wcześniej prowadziłem dziennik na bieganiepl ale mi się znudziło :) Kiedyś trenowałem sporty walki trochę, później biegałem, trochę siłki jako uzupełnienie a teraz ketle i bieganie. Na siłownię nie chodzę bo mi szkoda czasu na dojazdy. Pod nosem mam siłownię ale sprzęt na niej to dziadostwo pierwszego sortu.
Odważnikami zacząłem ćwiczyć od niedawna więc na początek kupiłem 16kg i 20kg - myślę, że na trochę starczy.
Jeśli chodzi o bieganie to kiedyś przebiegłem półmaraton ale bieganie po ulicy mnie nie wciągnęło i postanowiłem dać sobie spokój aż nie wystartowałem w Kieracie (100km po górach na orientację) - coś fantastycznego. Z Kieratem mam porachunki do wyrównania, narazie jest 1:1. :) Mam nadzieję, że w przyszłym roku uda mi się wystartować.
Dobra dzisiejszy trening:
TGU - po 5 na stronę
Press - drabiny (1,2,3)x5
Drążek - drabiny (1,2,3)x5

To tyle. Jutro w planie jakieś bieganko.
Pozdrawiam

Sprawdź ile masz % tłuszczu?

"If you want to spend hours at the gym every week that’s cool, you can.
Or you can focus a bit each day on only the most important and impactful exercises, so you still have plenty of time and energy left to get out there and enjoy LIFE"

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 275 Napisanych postów 7634 Wiek 36 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 117065
witamy

Sport to zdrowie do póki nie robisz singli

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10693 Napisanych postów 45380 Wiek 25 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57809
siema, trzeba śledzić
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 1776 Wiek 43 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 23809
Witam w dziale. Na pewno zajrzę od czasumdo czasu a jak będzie się tu sporo działo to jeszcze częściej. Pozdrawiam.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 107 Napisanych postów 3882 Wiek 42 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 75186
witam... jak Czunga zobaczy ten dziennik to juz bedzie pelna ekstaza

Podsumowanie I fazy redukcji: http://www.sfd.pl/Redukcja_ze_105kg__podsumowanie_str._170-t966196-s170.html
Rekordy osobiste w Tri:
1/8 IM: 1h23’30’’: Pszczyna 2014 // 1/4 IM: 2h28’59’’: Radłów 17/07/2016 // 1/2 IM: 4h59'40'Lisbon 2018: IM Kopenhagen 2017: 11h48'
Dystans Olimpijski: 2h32'04’’: 5150 Warszawa 11/06/2017

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 102 Napisanych postów 1142 Wiek 46 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 8681
Wygląda ciekawie, szczególnie ten Kierat ;)

Mój dziennik:
http://www.sfd.pl/_DT_ajronmen__cel:_Bieg_Ultra_Granią_Tatr_2017_-t1040169.html

"Think of EVERY workout not as a workout but as a recharge." Ja ;)

"I owoc zwycięstwa zjem, i sławę wytarmoszę tak jak psa" ;)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 126 Napisanych postów 1849 Wiek 41 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 22294
Dzięki za miłe przywitanie :) Od razu widać, że pełna kulturka w dziale.
Dzisiaj miało być bieganie no i też było.

20' spokojnego biegu
35' cross - na podbiegach mocne tempo, na zbiegach i po płaskim tempo umiarkowane.
10' w stronę domu - mocne tempo
5' truchtu i trochę marszu
Lekkie rozciąganie

Dało popalić zwłaszcza podbiegi i 10' w szybkim tempie w drodze powrotnej. Kto jest ze Śląska i miał okazję biegać w Parku Śląskim to wie, że można zrobić naprawdę solidny trening w terenie z ostrymi podbiegami (wiadomo to nie góry ale zasapać się można).

Z ciekawostek widziałem gościa co biegł w Vibram Five Fingers. Kolana bolały od samego oglądania tak walił z pięty o asfalt - makabra.

"If you want to spend hours at the gym every week that’s cool, you can.
Or you can focus a bit each day on only the most important and impactful exercises, so you still have plenty of time and energy left to get out there and enjoy LIFE"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 126 Napisanych postów 1849 Wiek 41 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 22294
Wczoraj wreszcie odpocząłem. Dzisiaj pospałem jak należy to i z rana zrobiłem sobie trening.

TGU - po 5 na stronę
Wyciskanie - (1,2,3)x3 (1,2)x2
Drążek - (1,2,3)x3 (1,2)x2
I na zakończenie 30s swing 30s pauza 30s pompki 30s pauza 20s swing 20s pauza 20s pompki 20s pauza 10s swing 10s pauza 10s pomki 10s pauza i później 30s swing/30s pauza x3

Jakoś niby człowiek wypoczęty, siła była ale technicznie kiepsko szło zwłaszcza przy tureckim wstawaniu i zarzucie odważnika dlatego też 2 ostatnie drabiny tylko do 2 powtórzeń. Natomiast swingi poszły elegancko. Naprawdę szacunek dla wszystkich którzy ukończyli 10000swings.

Po treningu poszło BCAA (jedyny suplement jaki stosuję ale tylko okołotreningowo jak ćwiczę na czczo ) i jajecznica którą uwielbiam :)

"If you want to spend hours at the gym every week that’s cool, you can.
Or you can focus a bit each day on only the most important and impactful exercises, so you still have plenty of time and energy left to get out there and enjoy LIFE"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 83 Napisanych postów 3878 Wiek 37 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 24532
Witam Będę śledził

躾イコ一ル自由 (Discipline Equals Freedom)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 126 Napisanych postów 1849 Wiek 41 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 22294
Wypiska z wczoraj czyli z poniedziałku.

70' minut biegania w terenie dość mocno pofałdowany. Mocne, równe tempo. Obawiam się, że tempo było trochę za mocne :) tzn biegło mi się fantastycznie ale po przyjściu do domu jak się porozciągałerm, okąpałem, zjadłem to nagle przyszło meeega zmęczenie :)

Dzisiaj miałem w planie pomachać trochę odważnikami ale chyba jednak dzisiaj postawię na regenerację :)

Pozdrawiam.

"If you want to spend hours at the gym every week that’s cool, you can.
Or you can focus a bit each day on only the most important and impactful exercises, so you still have plenty of time and energy left to get out there and enjoy LIFE"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 126 Napisanych postów 1849 Wiek 41 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 22294
Trening z rana jak śmietana

Dzisiaj poszły w ruch odważniki.

Zarzut i wyciśnięcie - (1,2,3,4) x 2 (1,2,3)x3 - odważnik 20kg
Drążek - (1,2,3,4) x 2 (1,2,3)x3
Rwanie odważnika - 4 minuty - 16kg

Dzisiaj poszło elegancko, wydaje mi się, że mógłbym więcej ale nie będę szarżował. Cierpliwość to podstawa.
Kurde chciałbym się nauczyć pistoletu ale jakoś nie wiem jak to wcisnąć jeszcze bo nie chcę się zacząć rozdrabniać i łapać zbyt wielu srok za ogon. Jakoś chciałbym dać siłowy bodziec nogom a nie tylko wytrzymałościowy. Najlepiej by było uderzyć na siłkę ale szkoda mi czasu coraz bardziej mnie te odważniki rajcują :) Może przez zimę popracuję nad nauką pistoletów. Zobaczymy.

"If you want to spend hours at the gym every week that’s cool, you can.
Or you can focus a bit each day on only the most important and impactful exercises, so you still have plenty of time and energy left to get out there and enjoy LIFE"

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

rozbudowa mięśni wspierających kolana

Następny temat

Sakhar - dziennik treningowy

;