SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Aby czuć się dobrze i być w końcu zdrowym

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2569

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 19 Wiek 28 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 288
Cześć! Natchnięta i zmotywowana rozmową z przyjaciółką postanowiłam prosić Was o pomoc. Miałam styczność z różnymi dietami, odchudzam się od zawsze bo muszę (obciążenie genetyczne). Udało mi się zrzucić 10kg, po 5cm w talii i pośladkach. Nie proszę Was o pomoc tylko i wyłącznie z tego powodu, że chciałabym w końcu zacząć czuć się kobieco i mieć ładną sylwetkę, ale też ze względów zdrowotnych (całe życie lekarze mówili, że mam schudnąć bo zejdę na zawał).

Wiek : 21
Waga : 66
Wzrost : 166
Obwód w biuście(1) : 94
Obwód pod biustem : 80
Obwód talii w najwęższym miejscu (2): 73
Obwód na wysokości pępka : 86
Obwód bioder (3): 93
Obwód uda w najszerszym miejscu: 58
Obwód łydki : 38
W którym miejscu najszybciej tyjesz : brzuch
W którym miejscu najszybciej chudniesz : pośladki
Uprawiany sport lub inne formy aktywności: (jak często) kiedyś pływałam kilka razy w tygodniu, biegałam na orbitku w domu; teraz skoro mam jeszcze 2 miesiące wakacji chcę znów zacząć pływać i ćwiczyć z ciężarami w domu (brat ma ławkę, hantle)
Co lubisz jeść na śniadanie: szczerze to nie lubię jeść śniadań; często zdarza mi się zjeść cokolwiek koło godziny 11-12; mam odruch wymiotny jak patrzę rano na lodówkę
Co lubisz jeść na obiad : mięso (wszelakiego rodzaju), sałatki
Co jako przekąskę : jogurt owocowy 0% tłuszczu, bez dodatku cukru OSM Sanok
Co jako deser : nie jadam
Ograniczenia żywieniowe : myślę, że żadne
Stan zdrowia, czy regularnie miesiączkujesz, czy bierzesz tabletki hormonalne : mam hipercholesterolemię wrodzoną, biorę leki obniżające cholesterol, jestem obciążona genetycznie: w rodzinie nadciśnienie, wysoki cholesterol, zawały; biorę antykoncepty, miesiączki regularne
Preferowane formy aktywności fizycznej: pływanie, ćwiczenie w domu z ciężarami
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : żadne
Stosowane wcześniej diety : dukan (2-3 miesiące w zeszłe wakacje, spadło ze mnie 10kg, bez efektu jojo)

Chciałabym popracować nad wytrzymałością i nad tłuszczykiem, który od zawsze wprawia mnie w kompleks. Chcę ubierać się tak jak zawsze marzyłam. Mam typową sylwetkę trójkąta, tłuszcz gromadzi mi się na plecach i brzuchu. Najbardziej zależy mi na tym, aby oddalić się od stanu, w którym łatwo o zawał. Chcę dbać o zdrowie. BMI mam w normie, ale jest to górna norma, którą chciałabym obniżyć. Nie jest łatwo i przyjemnie słuchać całe życie, że jest się grubym, trzeba ćwiczyć bo się umrze.
Dieta. Uważam, że to tylko kwestia podpowiedzi. Mam silną wolę, przyjmę każdy jadłospis i będę go przestrzegać. Nie jestem na nic uczulona. Jestem uprzedzona do kalorii i węglowodanów, choć ostatnimi czasy znów zaczęłam jeść chleb. Jem mało, w dużych odstępach czasu, często zdarza się, że nie jem śniadań. Czytając regulamin i różne artykuły wiem, że źle dobieram pory posiłków i jest ich zdecydowanie za mało. Podam przykładowy dzienny jadłospis wakacyjny oraz zdjęcia sylwetki.












Czytałam artykuły na temat ćwiczeń w domu. Zamierzam zacząć trenować jak najszybciej się da. Proszę o pomoc :)


Zmieniony przez - depends w dniu 2012-07-31 09:53:51
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 15357 Wiek 33 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 31011
Cześć! Ankieta i zdjęcia na początek - bardzo ładnie Ale dieta do dupy. Widać po brzuchu że dałaś swojemu organizmowi takimi głodówkami mocno popalić i odbiło się to i na zdrowiu i na wyglądzie. Na początek miskę układaj 1800 kcal 120g białla/150gr ww. To że posiłki masz 4 to jeszcze nie jest tak źle - nie musisz jeść koniecznie 6ciu posiłków a jedzenie nie musi kończyć się o 18, chyba że o 20 spać chodzisz Układaj michę wg. powyższego rozkładu: odpuść sobie jogurty i serki 0% - jedz tłuste, są zdrowsze bo nieprzetworzone. Nabiał w misce max. 150 gr dziennie. Kurczak, jeżeli nie wiesz skąd pochodzi - wywal, fermowe kurczaki są napakowane syfem - jedz indyka, wołowinę trochę wieprzowiny i ryby - dużo tłustych ryb i owoców morza (ale nie paluszków krabowych - to plastik i z krabem ma niewiele wspólnego ) Chleb jak nie jest twój własny, to sprawdź na etykiecie: ma być bez dodatku drożdży i karmelu: sama mąka żytnia. Czas zacząć jeść i przepraszać się ze swoim ciałem

Zmieniony przez - kitttie w dniu 2012-07-31 10:01:50
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 3212 Wiek 40 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 43554
http://www.sfd.pl/Tendencyjny_blog_informacyjno_prześmiewczy_Obliques_i_Marucca-t744857-s4.html 

tam jest wiecej na temat tego co dziala na choresterol

The best way to predict your future is to create it.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 75 Wiek 28 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 1084
Jak dla mnie to jakiejś wielkiej tragediji w wyglądzie nie ma Powodzenia i wytrwałości

Shut The f*** Up And Train!

Gdy Twoje życie to ciągła walka nie rezygnuj z niego bo będziesz wielkim wojownikiem gdy inni będą żebrać o miecz :)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 19 Wiek 28 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 288
Nie ma, sama z ręką na sercu przyznam. Mimo wszystko spalić tłuszcz muszę, bo za dużo zgromadzone. Produkuję nadwyżkę, także tego zastoju na brzuchu i reszcie ciała pozbyć się trzeba:)

Zmieniony przez - depends w dniu 2012-07-31 15:28:15
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 15357 Wiek 33 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 31011
Nie "produkujesz nadwyżki" tylko jesz tak malutko, że twój organizm boi się spalać i tylko odkłada i odkłada. Żeby "ośmielić" go to zużywania zapasów musisz zapewnić stały dopływ energii z jedzenia. Jak się ciało przyzwyczai do tego, że jesz i że sytuacja jest bezpieczna i stabilna - to zacznie zużywać zapasy, które zostały poczynione w okresie ustawicznego niedojadania. Ewolucji nie oszukasz dietą 1200 kcal, bo matka natura przygotowała nas na przetrwanie okresów głodu właśnie możliwością spowolnienia metabolizmu i robienia zapasów niemal z niczego. Teraz musisz odkręcić to do czego nieopacznie doprowadziłaś.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 19 Wiek 28 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 288
Ajajajaj. Produkuję nadwyżkę genetycznie, pisałam.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 15357 Wiek 33 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 31011
Masz rodzinną hipercholesterolemię a to nie jest jednoznaczne z odkładaniem nadmiaru tkanki tłuszczowej. Znam osoby szczupłe z podniesionym poziomem cholesterolu i zaburzonym stosunkiem HDL/LDL a znam osoby "nieszczupłe" bez takich problemów.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 19 Wiek 28 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 288
Miałam na myśli cholesterol:)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 15357 Wiek 33 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 31011
A ja na myśli sadełko Więc obie mamy rację
Dasz radę, ale czas zacząć jeść zdrowo. Co to diety w twoim przypadku nie jestem pewna teraz, to że cukier (w tym owoce też) do minimum, to już pewnie wiesz. Ale jeść na pewno musisz więcej. Poczekaj na szefowe
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 19 Wiek 28 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 288
Czekam czekam. Z dietą będzie ciężko, bo jestem mocno uprzedzona do ww. Próbuję od 10 minut ułożyć jadłospis na jutro. Mam zamiar 3x w tygodniu ćwiczyć w domu z ciężarami + 3x pływać, ofc naprzemiennie ćwiczenia-basen.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Redukcja +

Następny temat

Uśmiech, moc, siłka, sport!

NutLove