SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

ACT na początek

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 519

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 33
Witam, do czasu kiedy będę mógł korzystaćz pełnej siłowni postanowiłem przez 2-3 miesiące zrobić sobie "rozgrzewkę" ACT. Pozwoliłem sobie lekko zmodyfikować przykładowy plan Michail'a

(http://www.sfd.pl/PROPOZYCJA_TRENINGU_DLA_POCZĄTKUJĄCYCH-t18564.html)

i wymodziłem coś takiego:

1. Unoszenie nóg do pionu w leżeniu na plecach-(brzuch),
2. BRZUSZKI W LEŻENIU BOKIEM (mięśnie skośne brzucha)
3. Prostowanie nóg na maszynie w siadzie-(czworogłowe ud),
4. Uginanie nóg w leżeniu przodem na maszynie-(dwugłowe ud),
5. Wyciskanie sztangielek w leżeniu na skośnej ławce-(klatka),
6. Unoszenie sztangielek bokiem w górę w staniu-(naramienne)
7. Wyciskanie sztangi zza karku w siadzie-(naramienne),
8. PODCIĄGANIE SZTANGIELKI W OPADZIE(WIOSŁOWANIE) (najszersze grzbietu)
9. SKŁONY ZE SZTANGĄ TRZYMANĄ NA KARKU (proste grzbietu),
10. Naprzemianstronne uginanie ramion ze sztangielkami w siadzie na skośnej ławce-(bicepsy),
11. POMPKI W PODPORZE TYŁEM-(tricepsy),
12. Uginanie i prostowanie nadgarstków ze sztangą w siadzie - nachwytem
co 2 trening?
13. Uginanie i prostowanie nadgarstków ze sztangą w siadzie - podchwytem
14. Wspięcia na palce z obciążeniem na barkach-(łydki).
co 2 trening?
15. ODWROTNE WSPIĘCIA W STANIU


Zamieniłem:
MC na skłony ze sztangą trzymaną na karku
Podciąganie drążka wyciągu do klatki w siadzie na wiosłowanie
Pompki na poręczach na pompki w podporze tyłem

Chciałem teraz zapytać czy zmienione przeze mnie ćwiczenia dadzą mniej-więcej taki sam efekt (z tego co patrzyłem w AC raczej powinny ;]) i czy na tym etapie ich kolejność ma jakieś znaczenie?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 474 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 15922
No ćwiczenia dadzą MNIEJ-WIĘCEJ taki sam efekt ;) Generalnie MC, pompki na poręczach i wiosłowanie to bdb ćwiczenia. Dlatego zamiana dwóch pierwszych na inne nie jest genialna ale na tym etapie to nie robi większej różnicy.

sprawiedliwosc bez mocy jest niczym lecz moc bez sprawiedliwosci to tylko przemoc...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 33
Wiem, że dobre ale na tym etapie MC nie chce jeszcze ruszać. wolę poczekać i wzmocnić trochę kręgosłup ;]
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 474 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 15922
Toć odpowiedziałem panocku że na tym etapie to nie ma większego znaczenia.

sprawiedliwosc bez mocy jest niczym lecz moc bez sprawiedliwosci to tylko przemoc...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 50 Napisanych postów 7409 Wiek 48 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 39811
Barts_

zapomnij o tym wymalazku i wez sie za normalny trening.

tutaj znajdziesz szczegoly,abys mogl ruszyc:

http://www.sfd.pl/FBW_Masa,_ocena,_poprawa-t731298-s2.html

pozdrawiam

ps.

"Wiem, że dobre ale na tym etapie MC nie chce jeszcze ruszać. wolę poczekać i wzmocnić trochę kręgosłup ;]"

no sek w tym,ze najlepszym wzmocnieniem bedzie MC.

"live and die in the squat rack"

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

efeka/dziennik/dla poprawy sylwetki sily i osiagow sportowych

Następny temat

ulożenie treningu

Fruzelina