SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

ACT dla Informatyka z małą ilością sprzętu.

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1798

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 18
Witam.
Przeczytałem kilka artykułów na tym forum min. ACT, FAQ dla początkujących, Pierwsza Wizyta Jasia na FORUM, i kilka tematów na temat diet. Więc tak:
Wiek 19lat
Waga 62 kg
Wzrost 175 cm
Typ - Ektomorfik
Ruch - Generalnie jestem studentem informatyki 70% czasu dziennie spędzam przy komputerze lub książkach. Nie uprawiam sportów od czasu do czasu zrobie kilka pompek. Ale generalnie nie wiele się ruszam.

Zdaje sobie sprawę że trzeba zacząć od diety oraz rozgrzewki - to już sobie poukładałem, jednak chce zacząć ACT. Posiadam drążek oraz hantle obciążenie to nie problem. Ławeczkę do brzuszków mogę skombinować. Nie mam pomysłu jak zrobić sobie ACT praktycznie bez sprzętu. Nie mam możliwości chodzić na siłownie, właściwie nie chodzi mi o to żeby osiągnąć ogromne efekty raczej chce rozwinąć troche mięśnie i zadbać o ruch.

Z góry dziękuje za odpowiedzi. Pozdrawiam.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 1435 Wiek 42 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 34561
wejdz do dzialu trening domatora tam napeno wszystko znajdziesz jezeli silownia odpada.

musisz samemu pokombinowac

przeczytaj ten topik i generalnie tam pytaj

https://www.sfd.pl/Plan_treningowy_dla_osób_początkujących-t359947.html

Zmieniony przez - ilna w dniu 2008-01-28 15:05:34

"yyyyyyyyy poprosze 4 pudelka ryzu, takiego no wie pani na mase bo ja na silowni cwicze..."