SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

ACT - trening na siłę i masę, proszę o pomoc ;)

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 740

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 42 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 259
Chcę zacząć robić nowy trening. Co myslicie o ACT ? Bardzo lubię tę formę treningu (obwodówkę), sprawia mi ona przyjemnosc. Chciałbym troche złapać siły oraz masy. Mam 17 lat, 3 razy w tyg cwicze kickboxing, na siłownie zawsze biegam z psem (jako rozgrzewka i przyjemność). Staż to 1,5 roku, waga 75kg, rzeźba konkret. Chciałbym złapać masy czystego mięśnia, siły oraz wytrzymałości (przydatne w kickboxingu).

Przykładowy ACT:
1.Unoszenie nóg do pionu w leżeniu na plecach-(brzuch),
2.Prostowanie nóg na maszynie w siadzie-(czworogłowe ud),
3.Uginanie nóg w leżeniu przodem na maszynie-(dwugłowe ud),
4.Wyciskanie sztangielek w leżeniu na skośnej ławce-(klatka),
5.Unoszenie sztangielek bokiem w górę w staniu-(naramienne),
6.Wyciskanie sztangi zza karku w siadzie-(naramienne),
7.Podciąganie drążka wyciągu do klatki w siadzie-(najszersze grzbietu),
8.Martwy ciąg na prostych nogach sztangą położoną na podwyższeniu-(proste grzbietu),
9.Naprzemianstronne uginanie ramion ze sztangielkami w siadzie na skośnej ławce-(bicepsy),
10.Pompki na poręczach-(tricepsy),
11.Uginanie i prostowanie nadgarstków ze sztangą w siadzie-(przedramiona),
12.Wspięcia na palce z obciążeniem na barkach-(łydki).

To nie sztuka walki walczy, to człowiek!

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 1830 Wiek 29 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 7377
Zestaw jest ok, teraz tylko zająć się odpowiednią intensywnością. Zacznij od mniejszej, np. 2 obwody po 2-3 serie, a potem zwiększaj z czasem[zależnie od tego ile będzie trwał cykl treningowy jednak po 2-3 tygodniu dodałbym już jedną serie i jeden obwód więcej].
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 379 Napisanych postów 37465 Wiek 34 dni Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 126362
Act napewno na siłe się nie nadaje, na mase średnio

jesli już to proponowałbym coś posredniego- np. przy podziakle treningu na 4 dni w tyg. 2 dni byłyby przeznaczone dla ciezkich ćwiczen podstawowych wyrabiających siłe i masę
a kolejne dwa dla reszty mniejszych grup- dla zbudowania masy i wytrzymalości

tym sposobem polaczysz dążenia i przyjemność.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 1830 Wiek 29 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 7377
W sumie racja, za to przy odpowiedniej intensywności możesz liczyć na wytrzymałość.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Ocena planu na cyklu saa

Następny temat

trening do oceny

WPC zestaw