SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

ACT, a w DNT cwiczenia na plecy (zwiekszyc liczbe powt. w podciaganiu)

temat działu:

Trening w domu

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2021

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10791 Napisanych postów 47482 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
Wiek 14
Waga 53
Wzrost 170
Cel do osiągnięcia: jako taka Masa+zwiekszenie liczby powt. przy podciaganiu na drazku
Staż jakies 2 miesiace beznadziejnego ACT
Aktywność fizyczna 4 wf w tygodniu. Jako ze mamy zime brak innej aktywnosci. W weekendy duzo czasu spedzam na podworku.
Dieta: poradzono mi zebym nie stosowal dokladnie wyliczonej diety,
tylko stosowal sie do 10rad zywieniowych. Tak tez zrobie.

Aktualnie ani razu nie dam rady sie podciagnac bedac w zwisie.

Witam. Na dniach chcem zaczac naprawde cwiczyc. Wczesniej troche cwiczylem ale nic z tego nie wyszlo bo sie nie przykladalem. Moj tydzien bedzie wygladal tak:

pon. cwiczenia na plecy + ewentualnie ABS II+wf

wt ACT

sr cwiczenia na plecy + ewentualnie ABS II+wf

czw ACT

pt cwiczenia na plecy + ewentualnie ABS II+wf

sob. wolne

niedz. ACT

ACT to plan dla poczatkujacych Mawashiego.

A oto sedno sprawy: Moj trening na zwiekszeniu liczby podciagniec na drazku. Licze na wasze opinnie i ewentualne poprawki.

Rozgrzewka
i teraz cwiczenia. Sa ono ze tak powiem przypadkowe wybierany z atlasu cwiczen w dziale miesnie grzbietu. Nie chce obciazac kregoslupa wiec jesli jakies cwiczenie go obciazy to napiszcie o tym.
1.Pompki z szerokim rozstawem rąk 10powt.
2.PODCIĄGANIE NA DRĄŻKU SZEROKIM UCHWYTEM (NACHWYT). Nogi podparte o krzeslo. powt.
3.3.PODCIĄGANIE NA DRĄŻKU PODCHWYTEM:. Nogi oparte o krzesło. 6-8powt
4. Zwis na drążku w pozycji podciagnietej brody do drazka. 10 sek.
5.PODCIĄGANIE (WIOSŁOWANIE) W LEŻENIU NA ŁAWECZCE POZIOMEJ. Wykonywal je bede sztangielkami 6 lub ok. 3.5 kg. Boje sie tylko czy to nie obciazy kregoslupa.

Streching.

przez pierwsze 2tyg 2 serie, przez 3 i 4 tydz. 3 serie. Przez reszte 4 serie. Plan bede robil ok. 2-3 miesiace.

Proszem o ocene i poprawki
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 291 Napisanych postów 17217 Wiek 40 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 86307
Zbyt często chcesz ćwiczyć plecy. To nic nie da.
Jeśli chcesz podciagać się więcej razy na drążku, to najpierw wykonuj cierpliwie tylko plan ACT. Zacznij od prostszej wersji podciągania i staraj się wykonywać jak najwięcej powtórzeń. Pamiętaj o wypychaniu klatki do góry podczas podciagania. Wzmocnisz w ten sposób głównie plecy, które później będą zdecydowanie silniejsze od ramion (które pracuja bardzej przy wykonywaniu nietechnicznym).

Za jakieś 2 miesiące możesz zacząc kombinować z układaniem priorytetów treningowych. Wtedy coś pomyślimy.
Do tego czasu wzmocnisz całe ciało kompleksowo. Plecy, klatkę, ramiona i nogi. Z takim przygotowaniem będzie Ci łatwiej osiągać kolejne cele.

Najpierw przygotowanie - później specjalizacja. Pamiętaj o tym.

"Lepiej być kanciastym czymś, niż okrągłym niczym"

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

trening do oceny, zaprawa przed siłownią

Następny temat

Wzmacnianie Nóg

Fruzelina