SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

8 miesięczna transformacja :D poszło trochę sadła

temat działu:

Galeria Zdjęć

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2541

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Wiek 250 dni Na forum 273 dni Przeczytanych tematów 67
Cześć, chciałem się pochwalić moją przemianą, którą zacząłem w styczniu 2018 roku, startując z wagą ok 96 kg.
Do mojej wymarzonej sylwetki jeszcze daleko.

Co do diety to mocno obciąłem węgle, dodałem dużo białka, aczkolwiek nie liczę tego, myślę że jest coś koło 1700kcal ogólnie.
Trening siłowy zazwyczaj 3 dni w tygodniu, za to praktycznie codziennie jeżdżę rowerem średnio ok 30km, okazjonalnie jakiś wypad 100km.

To tyle jak macie jakieś pytania, czy porady to śmiało :)







Zmieniony przez - Fidiasz25 w dniu 2018-08-25 18:25:16
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Szacuny 3448 Napisanych postów 61170 Wiek 34 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 670683
Dobrze dobrana dieta i trening siłowy ułożony pod nasze możliwości jest pierwszym, co zadecyduje o uzyskanych efektach. Każdy, kto próbował zmienić swoje ciało, wraz z doświadczeniem prędzej, czy później będzie o tym wiedział. Niestety w przypadku wielu osób początku przygody są ciężkie, właśnie z tego powodu, że nie wiedzą oni jak się odżywiać i jak trenować. W przypadku treningów, coś tam można się nauczyć od znajomych. Jednak z dietą bywa trochę trudniej.

Dokładnie tak samo jest w Twoim przypadku. Niestety jedzenie 1700 kcal, nawet na kobiety 50 kg i braku aktywności jest głodówką. W ten sposób niestety jedyne, do czego dojdziesz, to problemy zdrowotne. W takiej sytuacji im szybciej zmienisz swoje odżywianie, tym lepiej. 8 miesięcy znacznej głodówki mogło już spowodować spore zmiany hormonalne tarczycy, a na pewno znacznie spowolnić metabolizm. W takiej sytuacji nie ma co myśleć o efektach, a o zdrowiu i wyjść z tej patologicznej sytuacji.

Polecam zacząć od prawidłowego wyliczenia zapotrzebowania kalorycznego. Możesz to zrobić za pomocą tego oto wzoru: https://potreningu.pl/articles/5255/zapotrzebowanie-kaloryczne-dla-wnikliwych- Następnie przez minimum miesiąc wejść na lekko dodatni bilans kaloryczny. Do uzyskanego wyniki dodać więc około 200 kcal. Pomoże to w przyspieszeniu mocno spowolnionego metabolizmu. Po miesiącu lub trochę dłuższym okresie można będzie odjąć 300 kcal i obserwować obwody ciała. W zależności od ich zmian korygować kalorie i aktywność fizyczną.

Niestety nie widzę Twoich zdjęć przed i po 8 miesiącach treningów, więc nie jestem w stanie się odnieść do uzyskanych efektów.



Moderator działu Odżywianie

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 28 Napisanych postów 94 Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 24456
redukuj dalej. cyce ci zostaly :D
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 131 Napisanych postów 1370 Wiek 33 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 14826
Duzo zredukowałes ale jeszcze troche zostało cardio by sie przydało
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 22401 Napisanych postów 253552 Wiek 43 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1313643
Nie widać żadnych zdjęć
Proszę wrzucić bezpośrednio na forum

treningi,cykle,suplementacja,odchudzanie,masa pisz-treningirafal@gmail.com

Potrzebujesz szybkiej i rzetelnej porady?
Nasi specjaliści bezpłatnie odpowiedzą na twoje pytanie z zakresu treningu, dietetyki i suplementacji!
Tomasz Maciołek
Tomasz Maciołek TomQ-MAG
Łukasz Domeracki
Łukasz Domeracki Domer
Sebastian Szmit
Sebastian Szmit flex1976
Agata Bugorska
Agata Bugorska eveline
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Moja przemiana