SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

600 gram kreatyny na jeden cykl ?

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1847

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 1302 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 18416
Oto moj zestaw odzywek:

Creatine Monohydrate Prolab 600 gram
Glutamax Ultimate Nutrition 100 kapsulek / 800 mg
Perfect Amino HiTec 200 kapsulek / 900 mg
Amino Anabol HiTec 60 kapsulek / 1000 mg
Pure HMB Ultimate Nutrition 120 kaps / 750 mg
Gainer MCT Olimp 3 kg

Co myslicie o tym zestawie i czy 600 gram kreatyny to nie za wiele na raz (mam dwa opakowania po 300g) ? Wczesniej dwa razy bralem Hiteca po 200 kaps, efekty byly no w sumie raczej zadowalajace ..

Pozdro !
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 21 Napisanych postów 7735 Wiek 38 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 41775
jo man!! cyklik nezly(kasy wywaliles)ale kreatyny wez polowe....urosniesz!!!!!!!!!!

CZERWONY HANDLARZ


Bene mori praestat, quam turpiter vivere

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10791 Napisanych postów 47486 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
Wez sie chlopie do roboty najpierw (trening+dieta z tego co widze po profilu moglbys sie bardziej postarac...) a nie wydajesz fortune na suplementy
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 1302 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 18416
luc lepiej abonament oplac i wypelnij w koncu ten profil a nie przychodzisz tu tylko ze mnie brechtac heh

Zmieniony przez - jarko w dniu 2001-12-24 19:27:37
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10791 Napisanych postów 47486 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
nie brechtam tylko daje praktyczne rady ;) a skoro jestes pewny ze wszystko jest ok to laduj to w siebie powinno ci spoko pojsc, to tyle
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 1302 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 18416
Ty juz dobrze wiesz jak zap*****lam ;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10791 Napisanych postów 47486 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
Zestaw musze przyznać zdumiewający ....jest ale jedna prośba chciałbym żebyś sie pochwalił osiagnięciami po skończonym cylku kreatyny z tymi dodatkami, i jak byś mógł zdjęci potem do profilu
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

WITAMINY

Następny temat

KREATYNA I GLUTAMINA PO RAZ......

Fruzelina