SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

5x Trening do oceny

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 157

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Wiek 26 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 253
Cześć wszystkim,

Mam plan treningowy do oceny, trening rozłożony na 5 dni czyli
-Poniedziałek/Czwartek PUSH
-Wtorek/Piątek PULL
-Środa - LEGS

W tej chwili trenowałem od pół roku treningiem ogólnorozwojowym, dojście do formy po dłuższej przerwie. Jednak trening 3-dniowy pochłania bardzo dużo czasu na siłowni, tym bardziej, że jest duża objętość i pod koniec treningu jestem zniszczony. Rozłożenie treningów na 5 dni wydaje się rozsądne i cały czas jednak podtrzyma jednak objętość na cały tydzień - wychodzą 2 partie tygodniowo.

Poniedziałek/Czwartek (trening PUSH):
1. Klatka Piersiowa:
Wyciskanie hantli na ławce poziomej – 4s , 5-8;
• Wyciskanie sztangi na ławce skośnej dodatniej – 4s, 8-10;

2. Barki :
• Wyciskanie żołnierskie – 4s, 5-8;
• Wznosy hantli w bok stojąc – 4 s, 10-20.

3. Tricepsy:
Odwrotne pompki (na ławce) - 4 s, 8-10.

Wtorek/Piątek (trening PULL):
1. Plecy:
• Martwy ciąg – 4 s, 5-8;
• Wiosłowanie sztangą nachwytem w opadzie tułowia – 4 s, 6-10;
• Ściąganie drążka wyciągu górnego do klatki piersiowej (szeroko) – 4 s, 8-12;

2. Barki :
• Wznosy hantli w bok w opadzie tułowia stojąc – 5 s 12-20.

3. Bicepsy:
• Zginanie przedramion chwytem młotkowym z hantlami stojąc – 3 s, 8-12.

Środa (trening nóg - LEGS):
1. Uda - czworogłowe i dwugłowe:
• Przysiad klasyczny ze sztangą – 4 s, 5-8;
• Przysiad bułgarski – 3 s, 10-12 (na nogę);
• Zginanie podudzi na maszynie leżąc – 4 s, 10-12;
• Martwy ciąg na prostych nogach – 4s , 10-15.

2. Łydki
• Wspięcia na palcach stojąc z dodatkowym obciążeniem – 4 s, 12-20;

Tutaj ułożony trening tylko pytanie czy czasami nie zmienić treningu na przykład w czwartek i piątek na inne ćwiczenia na te partie czy jednak powtarzanie będzie też dobrym rozwiązaniem ?
Czy nie jest zbyt mały czas regeneracji ?

Pondro
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Ranking TOP10 spalaczy tłuszczu

Chcesz wspomóc walkę z niechcianym tłuszczem? Zastanawiasz się jaki produkt wybrać?

Zobacz ranking
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Szacuny 12595 Napisanych postów 121979 Wiek 35 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1405510
Daj ankietę działu bo tak to nic o Tobie nie wiemy, jakie cele treningowe itp

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Wiek 26 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 253
Wiek: 26
Waga:80kg
Staż: łącznie około 5 lat z przerwami - w tej chwili 6msc 3/4x tygodniowo
Cel: redukcja/rekompozycja - dieta na deficycie -200kcal od 0 (jak na razie waga schodzi więc więcej nie ucinam)
Budowa: Endo
Odżywki: W tej chwili tylko kreta i witaminy na uzupełnienie :)
Cykle: 0
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Szacuny 12595 Napisanych postów 121979 Wiek 35 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1405510
Mozesz te same cwiczenia trzymać a nawet i lepiej będzie niż takie skakanie, dałbym plecy wiosło podchwytem, lub wiosło nhantlą, jak sciąganie masz nachwytem.

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening siłowy a sztuki walki k-1

Nutel