SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

5 podciągnięć na drążku

temat działu:

Po 35 roku życia

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 2275

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 313 Napisanych postów 7707 Wiek 39 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 118754
Tak jak pan Janek napisał. kwestia czasu i przyzwyczajenia mięśni.

Trochę może od dupy strony ale mam jedno pytanie - jak wygląda relacja siły przód/tył ciała tzn. wiemy ile idzie w MC ( 150 to seria czy 1 RM?) a ile na WL?

czemu pytam - jeśli będzie tak jak myślę to po poprotsu będzie oznaczało że zaniedbywałeś plecy i teraz musisz je pokatować.

U mnie np. WL leży jak decha a MC i podciągnięcia to przyjemność oraz przepaść. co do wagi to 96 kg to nie tak dużo do podciągania, xzaar, ja, kuba - każdy +10 rep spokojnie leciał z podobną masą

Wrzuć filmik to więcej się doradzi.

Sport to zdrowie do póki nie robisz singli

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1975 Napisanych postów 6006 Wiek 51 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 309558
150*x3, WL dramat...105 x 1, ale dipsy np. + 20 12-15 razy....ostatnio zresztą WL trenuje w tzw treningu wysokiej częstotliwości, inne sposoby doprowadzały mnie do tych marny 95x5, i dupa..
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1975 Napisanych postów 6006 Wiek 51 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 309558
Moze przybliżę zresztą HFT (high frequency training)...badasz rekord, potem codziennie robi się dwie serie po 5 powtórzeń:55%, 65%, 50%, 65%, sb-nd wolne, od pon.70%,55%65%, 50%,65% dwa dni wolne, powtórka drugiego tygodnia..., w czwartym znowu badasz 1RM albo dodajesz np.2,5 kg...cały cykl dosyć długi, ale dla mnie wydaje sie być odpowiedni...tylko trzeba ławke i sztangę mieć w domu raczej :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 313 Napisanych postów 7707 Wiek 39 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 118754
ajazy
150*x3, WL dramat...105 x 1, ale dipsy np. + 20 12-15 razy....ostatnio zresztą WL trenuje w tzw treningu wysokiej częstotliwości, inne sposoby doprowadzały mnie do tych marny 95x5, i dupa..


no to mnie zastrzeliłeś bo wychodzi na to że plecy są "mocniejsza" stroną a nie podciągasz się tyle ile chcesz

chyba pozostaje tylko to co pan Janek napisał.

Sport to zdrowie do póki nie robisz singli

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ojan Jan Olejko Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 10251 Napisanych postów 28095 Wiek 72 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1111794
Na mój rozum to te ciężary są za małe.
70% to za mało na wzrost siły (a i masy chyba też)

Zmieniony przez - ojan w dniu 2014-10-14 13:40:08
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1975 Napisanych postów 6006 Wiek 51 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 309558
Po miesiącu można wejść na 75 - 80% 3 x 3 w dni 70tek. Ten pierwszy miesiąc jest raczej wprowadzajacy.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2045 Napisanych postów 10103 Wiek 57 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 145686
ajazy
Jak w temacie. Utknąłem, i nic nie działa, ani Armstrong, ani inne super plany..

Nie obraź się ale widocznie brak Ci odpowiedniego samozaparcia w dążeniu do celu.tu masz kolegę z podobnymi do Ciebie gabarytami który też zaczynał od znacznie mniejszej ilości podciągnięć i udowodnił że można.
https://www.sfd.pl/PODCIĄGANIE_NA_DRĄŻKU,_STREET_WORKOUT_CZ.4-t1039100-s14.html#post3
Zapraszam do naszego wątku,no chyba że chcesz u siebie odnotowywać postępy ?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Nowy doradca w dziale Senior SFD

Następny temat

Redukcja - czy za mało kalorii ??

nutloveb