SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

4 zbilansowane posiłki pod kątem diety na mase.

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 9979

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 164 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 8374
Mam problem z przyczyn prywatno - zawodowych zostałem zmuszony do ograniczenia 4 posiłku na dzien. Wynika to z charakteru mojej sytuacji szkoła, praca itp.

Jak wam sie widzą 4 zbilanoswaneposiłki . Czy jest mozliwe zrobienie masy na 4 posiłkach osobie o budowie endomorficznej?

Obecnie stosowale diete na mase 5-6 posiłkow dziennie ogolnie ok 3700 kalc 2,5B 4,5 W 1,2 T a teraz trudno mi sie przestawic na 4 posilki, ktore ciezko mi w ogole zjesc z braku czasu, a "głodzilla" doskwiera mi cały czas.
Macie jakies pomysły?

Zazwyczaj

Sniadanie oraz 2 posiłek jestem w stanie zjesc idealnie przygotowany problem pozostaje z posilkiem nr 3 w czasie pracy, poniewaz jest on jedzony nie reguralnie i mam na niego ok 5 min. Obecnie stosuje batony mrp typu matrix ew. kanapke z piersia z kuraka. Kolejny problem to z poislkiem 4, bo wracam ok 23 do domu i co tu jesc. Ani nie zjem czegos kalorycznego, bo zaraz klade sie spac, a przez to nie bede w stanie dostarczyc odpowiedniej ilosci kalorii.

Macie jakies propozycje na te 4 zbilansowane posiłki?
Czekam na propozycje. Waga tak kolo 98kg

"Each good food I eat, well, it’s another brick in this motherf***ing house I’m building"...

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 41 Napisanych postów 2566 Wiek 32 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 10268
Na noc możesz zjeść odżywkę białkową. Byłaby w sam raz. Co do 3 posiłku to staraj się go jeść kiedy możesz. Staraj się trzymać dietę. Wiadomo, że nie każdy ma warunki do jej przestrzegania. W końcu trzeba mieć czas na 6 posiłków dziennie i do tego trening na siłowni. Jednak lepiej trzymać taką dietę niż wcale jej nie mieć.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 90 Napisanych postów 15094 Wiek 33 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 101723
4 posilki- ok
no jak kcal bedzie za malo, to masy nie zrobisz
trzymaj kalorie w tych 4 posilkach, dopychaj tluszczami
w pracy- w pojemniku cos cieplego i luz
na noc- nie boj sie kcal, najwazniejszy bedzie tu bilans dnia, a nie to, czy czesc z tych kcal zjesz na noc, czy nie..nawet ww troche nei zaszkodzi
1

"Jak kraść, to miliony.
Jak ruchać, to księżniczki"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 164 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 8374
Wiesz, trudno mi zjesc pozadnych posilke - ryz i kuraka w pracy. Juz testowalem i sie po prostu nie wyrabiam na przerwie ze zjedzeniem. Osttanio zyje na batanach, ale raz, ze to kosztowne a dwa, ze jedank to nie naturalne jedzenie.

"Each good food I eat, well, it’s another brick in this motherf***ing house I’m building"...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 90 Napisanych postów 15094 Wiek 33 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 101723
jak nie masz zadnej opcji na posilek , to gainera kupuj, od tego są

"Jak kraść, to miliony.
Jak ruchać, to księżniczki"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 73 Napisanych postów 5029 Wiek 38 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 58202
4 posiłki są do zaakceptowania

Wiadomo nautalne zarcie najlepsze. Ale lepiej zjeść batona/gainera, niż nic...

Nie dasz rady w pracy zjeśc kanapki z piersią ugotowaną ??

www.blog.myfit.pl - EKSTREMALNA REDUCKJA ! DORADŹ|SKOMENTUJ

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 239 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 8144
Ja też bym starał się w pracy zjeść ryż lub makaron z piersiami z kurczaka, ew. kanapki z razowca i piersi kurczaka. A wieczorem możesz zjeść gotowane jajka i ograniczyć węglowodany w tym posiłku, lub kostke twarogu. Dodał bym też do posiłków troche więcej tłuszczów np. oliwy z oliwek, zapewni trwały dopływ energi przy rzadkich posiłkach.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

elektroniczna waga kuchenna

Water