SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

3x tyg. - podstawowa sprawność fizyczna.

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 714

Formularz - Proszę o pomoc

Płeć

Mężczyzna

Wiek

18

Waga

65

Wzrost

174

Cel treningowy

Masa, siła, wytrzymałość

Staż treningowy na siłowni

Mniej niż pół roku

Uprawiane inne sporty

Piłka nożna

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki)

full osprzęt siłownia

Dieta

brak ścisłej

Przeciwwskazania medyczne (wady postawy, choroby, kontuzje)

skolioza, asymetria miednicy

Zażywane suplementy

brak

Ostatnio przerabiany plan

FBW 15-10-5

Wyniki w podstawowych ćwiczeniach [kg] (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc)

nie robiłem maksów
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10973 Napisanych postów 50344 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
Cel:

WODYN
TEST DRAZKA = 12 PELNYCH PODCIAGNIEC NA DRAZKU PODCHWYTEM Z PELNEGO ZWISU

TEST PORECZY = 20 PELNYCH POMPEK NA PORECZACH

TEST PRZYSIADU = 20 PELNYCH PRZYSIADOW [ATG = ASS TO GRASS] ZE SZTANGA ROWNA WADZE CIALA



Jak?:

WODYN
podciaganie na drazku podchwytem 10 serii po 1-6powt
pompki na poreczach 10 serii po 1-10 powt
unoszenie talerzy bokiem, stojac 5x5p

wtorek i piatek

przysiady ze sztanga 10 serii po 1-10 powt
wspiecia na palce [doloz 20kg do przysiadu i zrob 1 serie na maxa]
uginanie nog 10 serii po 5 powt
unoszenie talerzy bokiem w opadzie i od razu unoszenie talerzy bokiem stojac 5 serii po 15+15 powt


I tu chciałbym rozpisać to inaczej. Mianowicie na trzy dni, bo tylko tak mogę ćwiczyć, i tak chciałbym ćwiczyć. Plus chciałbym dodać ćwiczenia takie jak: unoszenie tułowia z opadu, unoszenie nóg (na brzuch), wspięcia na palce i uginanie nadgarstków. Te dwa pierwsze równo rozwijają cześć pleców (głównie prostowniki) i brzuch.



Zmieniony przez - Zwierz23 w dniu 2013-08-07 20:44:41
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 96 Napisanych postów 23860 Wiek 35 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 147326
Przeciwwskazania medyczne (wady postawy, choroby, kontuzje): skolioza, asymetria miednicy

pierwsza podstawowa sprawa , konsultacja medyczna !

pozdrawiam .
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10973 Napisanych postów 50344 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
Konsultowałem się - mogę ćwiczyć. Zalecono mi, żebym nie wyciskał lub robił to nie wielkimi ciężarami na barki. Pytałem o przysiad i mogę go robić, pod warunkiem corocznych wizyt kontrolnych.

Kolejna taka przed końcem roku (listopad, październik).

Dzięki za odzew.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 533 Napisanych postów 21399 Wiek 27 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 141207
Corocznych ? To bardzo rzadko. U jakiego lekarza byłeś ? Masz ćwiczenia rehabilitacyjne i korekcyjne ?

Zmieniony przez - Viren w dniu 2013-08-07 21:47:48
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10973 Napisanych postów 50344 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
Viren, tak ortopeda, u którego byłem powiedział, żebym przyszedł za rok. W między czasie byłem u fizjoterapeuty, dostałem ćwiczenia rehabilitacyjne. W sumie, to udam się do innego ortopedy trochę wcześniej celem ułożenia miednicy jak Bóg przykazał. Dodaje, że skoliozę mam niewielką, spowodowaną właśnie tą źle skrzywioną miednicą.

Powtarzam, dostałem pozwolenie na trening. I chcę abyście teraz mi pomogli w jego ułożeniu.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 96 Napisanych postów 23860 Wiek 35 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 147326
Powtarzam, dostałem pozwolenie na trening. I chcę abyście teraz mi pomogli w jego ułożeniu.

FAJNIE to teraz udaj się do fizjoterapeuty i niech ci ułoży trening , my nie działamy w takich sytuacjach , poza tym nikt nie będzie za free układał planów uwzględniających jakieś problemy medyczne .
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Prosze o pomoc

Następny temat

POczątek.

nutloveb