SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

3x FBW - siła, hipertrofia.

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1485

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 127 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 8447
Wiek: 23
Płeć: Mężczyzna
Staż: 2 lata
Cel: 2 tygodnie na zerze kalorycznym, aby następnie kontynuować redukcję. Zwiększenie / utrzymanie masy mięśniowej.
Waga: 82-85,5kg.
Aktywność fizyczna: siłownia 3 razy w tygodniu, poza tym raczej siedzący tryb życia.

Witam. Prosiłbym o ocenę mojego planu FBW, przy którym chciałbym się skupić, poza całym ciałem, na górnej części klatki piersiowej oraz tyle barków.

A, siła:
Przysiady: 5x5
Podciąganie: 5x5 z obciążeniem
Wyciskanie na ławce płaskiej: 5x5
Wyciskanie hantli siedząc: 4x8
Uginanie przedramion ze sztangą prostą: 4x8
Dipy: 4x8 z obicążeniem
Allahy: 5x5

B, hipertrofia:
Przysiady: 4x12-15
Podciąganie: do upadku?
Wyciskanie hantli na skosie dodatnim: 4x12-18
Tył barków w pochyleniu: 4x15-18
Biceps hantle siedząc w pochyleniu: 3x15-18
Dipy: do upadku?
Allahy: 3x15-20

Co wy na to? Wydaje mi się, że w siłowym zawarłem wszystkie podstawowe ćwiczenia, na których będę budował siłę całej partii, a w hipertrofii

Sprawdź ile masz % tłuszczu?

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Szacuny 3284 Napisanych postów 51192 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 690463
Asdqwerty
Wiek: 23
Płeć: Mężczyzna
Staż: 2 lata
Cel: 2 tygodnie na zerze kalorycznym, aby następnie kontynuować redukcję. Zwiększenie / utrzymanie masy mięśniowej.
Waga: 82-85,5kg.
Aktywność fizyczna: siłownia 3 razy w tygodniu, poza tym raczej siedzący tryb życia.

Witam. Prosiłbym o ocenę mojego planu FBW, przy którym chciałbym się skupić, poza całym ciałem, na górnej części klatki piersiowej oraz tyle barków.

A, siła:
Przysiady: 5x5
Podciąganie: 5x5 z obciążeniem
Wyciskanie na ławce płaskiej: 5x5
Wyciskanie hantli siedząc: 4x8
Uginanie przedramion ze sztangą prostą: 4x8
Dipy: 4x8 z obicążeniem
Allahy: 5x5

B, hipertrofia:
Przysiady: 4x12-15
Podciąganie: do upadku?
Wyciskanie hantli na skosie dodatnim: 4x12-18
Tył barków w pochyleniu: 4x15-18
Biceps hantle siedząc w pochyleniu: 3x15-18
Dipy: do upadku?
Allahy: 3x15-20

Co wy na to? Wydaje mi się, że w siłowym zawarłem wszystkie podstawowe ćwiczenia, na których będę budował siłę całej partii, a w hipertrofii


Brakuje mi w tym planie martwego ciągu i dałbym go kosztem jednego treningu z przysiadami.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 127 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 8447
No tak też się nad tym zastanawiałem. Zatem reszta ok? Zakres powtórzeń, ilość serii?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Szacuny 3284 Napisanych postów 51192 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 690463
Asdqwerty
No tak też się nad tym zastanawiałem. Zatem reszta ok? Zakres powtórzeń, ilość serii?


To jak wskoczy martwy do planu to już będzie kompleksowo. Więcej bym nie zmieniał, micha przytrzymana i będzie szło.
1

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3418 Napisanych postów 43313 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 332014
W hipertrofii dalbym zamiast drazka wioslowanie zeby zaatakowac plecy w innej płaszczyźnie.

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 127 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 8447
ronie220
W hipertrofii dalbym zamiast drazka wioslowanie zeby zaatakowac plecy w innej płaszczyźnie.


Na biceps i triceps dałem właśnie te ćwiczenia, bo coraz bardziej interesuję się kalisteniką i chcę już sobie budować jakieś podstawy.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3418 Napisanych postów 43313 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 332014
Wtedy mozesz sie podciągać na każdym treningu.

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 127 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 8447
ronie220
Wtedy mozesz sie podciągać na każdym treningu.


Fakt, napisałem "na biceps i triceps", a chodziło oczywiście o plecy.

Skoro wszystko okej, to dzięki panowie za opinię i pomoc ;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Szacuny 3284 Napisanych postów 51192 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 690463
Rośnij zdrowo.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3418 Napisanych postów 43313 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 332014
W razie jakichs niejasności pisz śmiało.

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 127 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 8447
Witam. Odkopię trochę znowu temat, ale mam pytanie, ktore od zawsze mnie meczylo. Co jesli dojdzie do sytuacji, ze mi wypadna dwa treningi pod rzad? Tak jak dzisiaj totalnie nie mam sily na trening i go przeloze na czwartek, a nastepny bede mial w piatek, to jakos konkretnie to rozwiazac? Zmienic cwiczenia, czy cos?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Łączenie siadow i podciagania.

;