SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

3 msc redukcji - dalsza redukcja czy masa ?

temat działu:

Galeria Zdjęć

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 3166

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 6 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 197
Cześć !

3 miesiące temu rozpocząłem przygodę z siłownią zaczynając od redukcji z deficytem kalorycznym 400-450 kcal, jadłem ok. 2150 kcal dziennie.

Moje pomiary w tym czasie wyglądały następująco :

Wiek 22 lata
Wzrost 173 cm
Waga 73 - 67 kg

Pas 93 cm - > w tej chwili 81 cm
Klatka 103 cm - > 100 cm
Biceps 35 cm - > 34,5 cm
Łydka 36 m -> 34 cm
Udo 55 cm -> 53 cm

Oraz wyglądałem tak ( 2 pierwsze zdjęcia )- niestety nie mam innych zdjęć z tego okresu :(

Teraz wyglądam jak na pozostałych zdjęciach.

Trenowałem treningiem push - pull, łapiąc ogromny progres - np. przysiad z 40 na 70kg, czy płaska z 40 na 57,5kg. Na te chwilę progres jest już wolniejszy natomiast nadal jakiś jest. W tym momencie pomimo że dalej pas leci, nie widać mięśni brzucha ani żył na bicepsach, a to był mój cel na koniec redukcji. Zwracam się do Was z zapytaniem czy kontynuować redukcje czy skoro progres jest już wolniejszy powoli startować z masą ? Chętnie też przyjmę rady, które pomogą zbudować sześciopak, obecnie wykonuje trening brzucha 4x w tygodniu robiąc na każdym treningu jedno ćwiczenie z maksymalną ilością powtórzeń w danej serii przez 3 serie :

Brzuszki z obciążeniem
Russian twists
Allahy
Unoszenie nóg wisząc

Mile widziana również ocena redukcji, wyłapanie błędów, to wszystko będzie dla mnie cennymi wskazówkami w przyszłości, pozdro !




















Zmieniony przez - miqer122 w dniu 2018-11-05 14:36:10
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Szacuny 4319 Napisanych postów 65741 Wiek 36 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 692058
Efekty kształtowania sylwetki, a w szczególności redukcji tkanki tłuszczowej są dla każdej osoby trenującej niezmiernie istotne. Trenując ciężko, trzymając się ściśle diety i pamiętając o regeneracji oraz suplementacji nikt z nas nie byłby zadowolony z braku uzyskanych efektów. Z tego też względu staramy się robić wszystko w tym kierunku, aby zmiana sylwetki była jak najlepsza.

W Twoim przypadku, patrząc po wymiarach różnych partii mięśniowych, efekty są bardzo dobre. Różnica 12 cm w pasie mówi sama za siebie, że zredukowałeś sporo tkanki tłuszczowej. W przypadku spadku 3 cm w klatce piersiowej 0,5 cm w bicepsie, 2 cm w łydce i 2 cm w udzie spadki mięśni są niewielkie, szczególnie porównując to ze spadkami w pasie.

Patrząc na zdjęcia sylwetki, to na pewno masz jeszcze trochę tkanki tłuszczowej, którą warto redukować. Jednak bez wątpienia nie należy tego robić już teraz. Jesteś po 3 miesiącach redukcji i Twój metabolizm na pewno zwolnił. Aby go przyspieszyć, warto wejść na bilans kaloryczny bliski zera lub nawet lekko dodatni, na okres minimum miesiąca. Po tym czasie można będzie myśleć o dalszym redukowaniu.

Czytaj więcej na https://www.sfd.pl/3_msc_redukcji__dalsza_redukcja_czy_masa_-t1173853.html#post-18777512



Moderator działu Odżywianie

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Ranking TOP10 spalaczy tłuszczu

Chcesz wspomóc walkę z niechcianym tłuszczem? Zastanawiasz się jaki produkt wybrać?

Zobacz ranking
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 248 Napisanych postów 931 Wiek 30 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 269729
Wg mnie Twój trening brzucha jest b. dobry. Szcześciopak już raczej tylko dietą i dalszą redukcją. Jedną tylko wskazówkę Ci mogę dać co do treningu, że fajnie jest wypuszczać powietrze całkowicie w fazie koncentrycznej, szczególnie przy maksymalnym skurczu, a nabierać z powrotem. Wtedy wydaje się jest lepsze spięcie. A co do wznosów, mojego ulubionego ćwiczenia na brzuch (sami wznosami i dietą zrobiłem kiedyś 6paka od zera), to ważne, żeby nie ruszać tylko samymi nogami i pracować głównie zginaczami bioderk, tylko trzeba podwijać miednicę, daleko sięgać nogami i dupę pokazywać, np. żeby końcowa pozycja jakoś tak wyglądała (i w tym momencie wypuszczone powietrze):

Jeszcze lubię ćwiczyć brzuch podczas pompek i dipsów przedłużając ruch przez spięcie brzucha i wypchnięcie tyłka do tyłu. Podczas dipsów można również skośne zaakcentować, robiąc skręt nóg. Robiąc tak pompki i dipsy ćwiczysz też mięsień zębaty przedni, który wygląda ekstra pod pachami, jak go rozwiniesz.

Na masie na pewno znacznie zwiększy się progres. Jak nie jesteś zajechany, bo już długo redukujesz, to możesz dalej cisnąć. Najważniejsze, żebyś na masie powoli przybierał na wadze, żeby nie zmarnowaj tej redukcji.
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 6 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 197
Dzięki wielkie, postaram się dołożyć te elementy w treningu :) Zajechany jeszcze redukcją nie jestem, także spróbuje jeszcze z miesiąc pocisnąć.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 44347 Napisanych postów 289708 Wiek 44 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 1423887
Fajna zmianaecz też bym to jeszcze troszeczkę podciął i dopiero masowal
1
...
Napisał(a)
Usunięty przez domer za pkt 1 regulaminu
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Szacuny 4319 Napisanych postów 65741 Wiek 36 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 692058

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 6 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 197
Witam ponownie :) !

Przez te 1,5 miesiąca wleciała dalsza redukcja i o to efekty. Pytanie to samo co w temacie. Osobiście teraz robię deload do końca roku, a później chcę zrobić jeszcze miesiac docinki, by potem wjechać na masę i robić ją jak najefektywniej :) Liczę na oceny, wyłapanie błędów !










...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
monkey22 Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 14279 Napisanych postów 11931 Wiek 39 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 245274
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Redukować czy masować?

whey deli