SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

3 miesiące masy zero efektów

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 162

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 39 dni Przeczytanych tematów 66
Witam, mam problem z masa bo mam 183 cm wzrostu teraz 82 kg oraz jestem chudy ale mam sporo tłuszczu, jak to możliwe ze przy tej wadze 4000kcall mnie nie rusza?
W pracy siedzę, w domu dużo pracuje wiec się nie ruszam, jedynie 4x trening
Przez 3 miechy dieta dopięta, sprawdzona przez paru dobrych trenerów
Trening tez ale mogę wstawić do oceny.

W pierwszy miesiąc waga poszła z 77 do 82 co moze wynikać z dużej ilości jedzenia oraz wody lub kreatyny
Teraz waga jest w miejscu nic nie rusza wg wymiarów jedynie brzuch cisgle wzdety wiec grubszy:)
Badania zrobione, wszystko okej, jedzenia już nie mam siły wpychać wiec co jeszcze nogę zrobić?
Macie jakieś rady?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 293 Napisanych postów 195 Wiek 23 lat Na forum 53 dni Przeczytanych tematów 2929
Co to znaczy "jestem chudy ale mam sporo tłuszczu"? Wiesz może jaki masz poziom bf? Dlaczego robisz masę, a nie redukcję?


Ciekaw jestem jak wygląda ta świetna dieta.
Koniecznie wrzuć trening do oceny tak jak wspominałeś bo może własnie tutaj będziemy mieli fundamentalne błędy.

Wytrwałość jest najważniejsza.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 39 dni Przeczytanych tematów 66
Zdjęcie wstawię jutro bo nie mam.
Jestem chudy ale mam oponkę i trochę tłuszczu na nogach ale tak mam zawsze, góra chuda

Moj trening
Przysiad ze sztanga
Martwy ciąg
Wyciskanie na ławce płaskiej
Wiosłowanie nadchwytem
Wyciskanie na ławce wąskim chwytem
Military press
Uginanie sztangi
3 główne serie po 8-12 + 1 seria rozgrzewka

Progresu w ciężarach tez nie ma zaczynałem to wyciskałem 8/9x 50 a teraz 8x 55 w 3 miechy


Zmieniony przez - Robertos94 w dniu 2019-12-11 01:44:14
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
monkey22 Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 8436 Napisanych postów 9158 Wiek 39 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 236082
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 77 Napisanych postów 544 Wiek 18 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 4491
Jeżeli to są wyłącznie ćwiczenia na których bazujesz, to też może być kiepsko. Mięśnie lubią być atakowane pod różnymi kątami a takim treningiem raczej tego nie zrobisz. Oczywiście dla początkującej osoby jest to dobre aby sobie wyrobić technikę, ale po pewnym czasie lepiej przejść na lepszy jakościowo trening
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4476 Napisanych postów 56461 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 711601
Nie wypełniłeś ankiety przy zakładaniu tematu więc niewiele o Tobie wiadomo.

Ale to co napisałeś niewiele mówi bo napisałeś, że jesz 4000kcal ale nie wiadomo z czego to pochodzi, czy makroskładniki masz dobrze dobrane, czy w ogóle produktów używasz dobrych.
Jednak jeśli tłuszczu siedzi dużo na Tobie to najpierw trzeba to dociąć skoro idzie tylko w brzuch.
Problem może być bardziej złożony bo jeśli nie idzie Ci siła w podstawowych ćwiczeniach to nie pójdzie też masa.
Rozpisz dokładnie dietę i trening i będziemy myśleć.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Nowy trening FBW

NutLove