SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

3 miesiące - czy coś widać.

temat działu:

Galeria Zdjęć

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 366

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 2 Wiek 16 lat Na forum 7 dni Przeczytanych tematów 12
Trenuję 5 razy w tygodniu po godzinie dziennie, wrzucam zdjęcia przed i po, ponieważ mam wrażenie, że w ciągu tych trzech miesięcy nic się nie zmieniło.
Widzicie coś?










Zmieniony przez - kubaka03 w dniu 2019-08-09 22:18:20
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 56 Wiek 17 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 1013
Czy to dopiero początek twojej przygody z siłownią? Jeżeli tak to myślę, że 5 treningów w tygodniu to trochę za dużo. Skupiłbym się raczej na jakimś 3 dniowym treningu całego ciała.
Dietę jakąś masz? To bardzo ważny współczynnik jeżeli mówimy o kształtowaniu sylwetki
Poczytaj jakieś artykuły w dziale treningu i odżywiania aby odpowiednio wszystko skomponować
3 miesiące to naprawdę nie jest długo jeżeli mówimy tu o siłowni. Kształtowanie sylwetki to często długie lata ciężkiej pracy natomiast masz w ogóle jakiś surplus kaloryczny?
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 2 Wiek 16 lat Na forum 7 dni Przeczytanych tematów 12
Dzięki za tak szybko odpowiedz.
Tak, to mój początek przygody z siłownia. Wcześniej schudłem bardzo szybko, bo w 3 miesiące 50 kg stosując Głodówki i środki przeczyszczające. Teraz moja dieta to duża ilość białka, staram się ograniczyć węglowodany. Mój dzienny bilans kaloryczny to 1800 - 2000 kcal.
5 razy to za dużo? Ja myślałem żeby zwiększyć ilość treningów, bo myślałem, ze to przez to nic nie widać...
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 56 Wiek 17 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 1013
To nie ilość treningów ma wpływ na twoje mięśnie a progres w ciężarze na siłowni, zbilansowana dieta na surplusie oraz co najważniejsze, regeneracja. Myślę że taka ilość kalorii może być za mała, wejdź sobie na jakiś kalkulator kalorii lub poczytaj w internecie o różnych metodach obliczania tego i wylicz ile powinieneś jeść. Dodatkowo tak jak napisałem poczytaj tematy podwieszone w dziale żywienia i treningu dla początkujących. Dobrze, że spożywasz dużo białka, ale z nim również nie ma co przesadzać. Około 2g/kg masy ciała jest w porządku. Białko powinno stanowić 15% twojego dziennego zapotrzebowania, tłuszcze 30% a węglowodany całą resztę a więc 55%. Kalkulator ci to wyliczy chociaż często te obliczenia trochę odbiegają od stanu rzeczy więc musisz obserwować swoje ciało
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 25446 Napisanych postów 259684 Wiek 43 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1331398
Musisz zacząć jeść z głową to masa ruszy

treningi,cykle,suplementacja,odchudzanie,masa pisz-rafaltreningi@protonmail.com

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Szacuny 10242 Napisanych postów 116952 Wiek 35 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1381191
jakaś róznica jest, chyba że to jedynie inne ustawienia aparatu inne światło itp

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
monkey22 Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5505 Napisanych postów 7346 Wiek 38 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 228995
Jak na 3 miesiące to tak słabo , ogarnij dobrze dietę i plan treningowy a wszystko dobrze ruszy - pamiętaj żeby nie wystrzelić ze zbyt dużą nadwyżką bo tylko cię podleje i stracisz czas .
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 999 Napisanych postów 4635 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 127312
Łapa widać poszła.
5x w tyg - nic nam to nie mówi: a gdzie ćwiczenia, serie, powt, progres ciężarowy?
Jak dieta i wysypianie się?

Po takiej ostrej redukcji badałeś profil hormonalno-tarczycowy? Może masz rozp******ony metabolizm tą swoją głodówką więc Ci nie idzie i nie pójdzie dopóki tego nie naprawisz.

Ogólnie czytaj posty podwieszone i artykuły na Potreningu, kopalnia wiedzy, wtedy nie będzie takich dziwnych pytań WIĘCEJ TO ZNACZY LEPIEJ.

,,Ludzie chwytają za miecz, by ukoić rany na duszy, których doznali w przeszłości. I by umrzeć z uśmiechem na ustach".

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

ocena sylwetki

Zestaw 1