SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

39, czyli "nadejszła wiekopomna chwila"

temat działu:

Po 35 roku życia

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 9590

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 0 Wiek 39 lat Na forum 96 dni Przeczytanych tematów 2
Minęło ponad piętnaście lat od ostatniego treningu w siłowni. Przybyło lat i wprost proporcjonalnie do wypitego browaru i zjedzonych golonek tłustych kilogramów. Tragedii nie ma, ale przyszedł czas żeby doprowadzić się do ładu i składu fizycznego. Od czterech tygodni zero cukru, alko i liczenie kalorii. Od niedzieli karnet na siłkę. Basen też bardzo lubię i pewnie dorzucę. W sumie duzą rolę w tym planie odegrało właśnie to forum i dzięki Wam za to. Mam nadzieję, że efekty będą tylko pozytywne :)
Zamierzam ćwiczyć 3 x w tygodniu FBW, więc wszystkie rady, linki itd. mile widziane, chociaż pewnie i tak się tu zgłoszę z prośbą o ocenę planu.
"Poprzednim razem" nie było strom i forum, ale plakaty Weidera z treningiem i reszta to informacje od ziomków z osiedla ;) Muszę przyznać, że same siłownie też się nieźle pozmieniały (a przecież to tylko 15lat)....no ale coż ...bez znaczenia :) Idę robić ten plan FBW. Zobaczymy co mi wyjdzie.

Sprawdź ile masz % tłuszczu?

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1616 Napisanych postów 4017 Wiek 59 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 267577
Witam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
masti M.P. w Kulturystyce Moderator
Ekspert
Szacuny 2986 Napisanych postów 24647 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 699274
Będziemy monitorować i liczymy na konkretną rozważną strategię treningową wg podstawowych zasad treningu sportowego.

Wrzuć jakieś foto,pomiary itp.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ojan Jan Olejko Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3701 Napisanych postów 19510 Wiek 69 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1061024
masti
Będziemy monitorować i liczymy na konkretną rozważną strategię treningową wg podstawowych zasad treningu sportowego.

Wrzuć jakieś foto,pomiary itp.
Popieram.
Też zaczynałem na planszach Weidera.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2234 Napisanych postów 6601 Wiek 48 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 521653
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
kabo9 Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1910 Napisanych postów 10691 Wiek 43 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 1098765
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 645 Napisanych postów 1454 Na forum 256 dni Przeczytanych tematów 18271
Michaelt
W sumie duzą rolę w tym planie odegrało właśnie to forum i dzięki Wam za to


Ja w niczy nie odgrywałem roli. Ale dziękuje i witam serdecznie. Życze powodzenia.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 0 Wiek 39 lat Na forum 96 dni Przeczytanych tematów 2
Nie miałem za dużo czasu w ciągu dnia, ale dzięki Wam wielkie. Jak już mam tu swój wątek, to nic innego jak dodatkowa motywacja do działania :)
Dzięki za linki. Szczerze mówiąc to czytam to forum i sfd.pl od ok. 2 miesięcy. Temat odżywiania mam w miarę ogarnięty (tak myślę). Dwie wagi kupione - jedna do kuchni, druga do sypialni ;) Od miesiąca liczę kalorię i staram się być na minusie, co w rezultacie dało ok. 4kg mniej. Myślę jednak, że to jest efekt wyrzucenia z domu cukru, majonezu itp. coli i wszystkich innych gazowanych napojów.
Zdjęcia? Na razie się się powstrzymam ;) Wymiary też chyba odgrywają drugoplanową rolę. Zaczynam od niedzieli trening siłowy, który mam zamiar na stałe wkomponować w swoje życie.
W tym momencie celem jest pozbycie się tłuszczu, poprawa sylwetki, a z czasem nabrania trochę mięsa.
Nie mogę zapisać tutaj formularza z wymiarami, nie znając swojego BF, ale spokojnie - fałdomierz %BF już leży gdzieś w sortowni pocztowej w drodze do mnie.
Mam 190cm wzrostu
Waga (dzisiaj wieczorem) 97,5kg
Brzuch (obwód na wysokości pępka) 104cm
Klatka: 117cm
Biceps: 39cm

Plan treningowy jeszcze nie zrobiony. To jest trochę tak, że w każdym wątku, ktoś coś dorzuca, zmienia itd. Nie jest to takie proste zadanie jak mi się wydawało.
Na pewno będzie to FBW - 3 x w tygodniu + w pozostałych dniach basen, rower, bieganie, relax ;)

Czy możecie mi polecić jakiegoś gotowca z tego forum? takiego przedyskutowanego? Trochę dużo info przeczytałem i ciężko mi to ogarnąć w jedno. Na pewno z czasem dostosuję wszystko pod siebie.

Oczywiście suple też są w planach i może jeszcze dzisiaj wybiorę się do sklepu SFD na zakupy po białko i BCAA.
Jakie bcaa możecie polecić? i może jeszcze jest coś co warto zamówić?



Zmieniony przez - Michaelt w dniu 2018-10-26 23:44:54
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ojan Jan Olejko Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3701 Napisanych postów 19510 Wiek 69 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1061024
Dla mnie to Ty już chudy jesteś!
Biceps 39 cm - to porządny biceps.

Zakupy robię w Biedronce (2 dni temu żona kupiła 20kg piersi z kurczaka).
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 0 Wiek 39 lat Na forum 96 dni Przeczytanych tematów 2
@Ojan - żony nie mam, ale piersi z kurczaka w lodówce jak najbardziej;) i nawet ryż jak dobrze poszukam w kuchni ;)
Fakt, może nie jestem jakoś super gruby, ale na te 98 kilo to z 15 zbędny tłuszcz, szczególnie w postaci tego wylanego na pasek od spodni.



Zmieniony przez - Michaelt w dniu 2018-10-27 08:07:25
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ojan Jan Olejko Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3701 Napisanych postów 19510 Wiek 69 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1061024
W okolicy pasa to każdy ma trochę tłuszczu - nawet przedstawiany przeze mnie 80-latek który prawie nic nie je (tzn. on twierdzi, że nie je).Nie musisz jeść ryżu aby dobrze wyglądać - jem ryż sporadycznie.

Trening powinien być prosty a ćwiczenia takie jak lubisz. Nawet nie trzeba chodzić na siłownię - chociaż lepiej się tam trenuje gdyż widok innych ćwiczących potrafi bardziej zmobilizować (pod warunkiem, że nie musisz czekać na stanowiska).
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Challange : "Spartańskie Kopyta" z Rafałem Nejmanem

;