SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

30 lat odzywanie + trening

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 8816

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Wiek 2 lata Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 8076
Czesc,

Rada kolegow z innego dzialu przeczytalem pare linkow zalaczonych i przeliczylem swoje zapotrzebowanie kaloryczne:
194cm 92kg 30lat
BMR= 1988,98
Trenuje srednio 2/3 razy w tyg - trening glownie silowy - zajmuje mi to okolo 1,5h - uprawiam tez inne sporty ale rekreacyjnie - rower szosowy ( zazwyczaj ok.50-70km) i plywam od czasu do czasu

Nie zamieszczam swojej diety bo jest napewno zla... jadlem poki co na oko
sniadanie - 4/5 jajek - czesto jajecznica+ bekon / czasem twarog
obiad piersi z kurczaka - na oko pewnie z 150g - 200g + pomitor /pieczarki/papryka/cebula
po treningu pilem bialko BiotechUSA WPI ale mi sie skonczylo - pewnie jutro kupie jakies znow - 1 miarka z mlekiem, jak nie zapomnialem kupic to tez jakis banan lub dwa
kolacja to totalny random.

cel: wage mam ok, ale chcialbym sie odtluscic a chce wiecej miesni

Z gory dziekuje za zaangazowanie w pomoc i porady :)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 SEBASTIAN SZMIT Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 8148 Napisanych postów 79055 Wiek 44 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 664361
Tutaj możesz przeczytać o podstawach:
https://potreningu.pl/articles/290/jak-zabrac-sie-za-ukladanie-diety
Zacznij od policzenia zapotrzebowania kalorycznego
http://www.sfd.pl/-t276436.html 
Jeżeli Twoim celem jest redukcja to odejmujesz ok 300kcal, jeżeli masa to dodajesz Ok 300 kcal
http://www.sfd.pl/-t1135388.html - Źródła węglowodanów w diecie.
http://www.sfd.pl/-t1135440.html- Źródła białka w diecie.
http://www.sfd.pl/-t1135648.html - Źródła tłuszczu w diecie.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4446 Napisanych postów 66280 Wiek 36 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 694777
Wrzuć zdjęcie sylwetki to określimy jaki cel należy obrać na tę chwilę. Bez tego ciężko cokolwiek stwierdzić.

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Wiek 2 lata Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 8076
domer
Wrzuć zdjęcie sylwetki to określimy jaki cel należy obrać na tę chwilę. Bez tego ciężko cokolwiek stwierdzić.


Ok to zdjecia, tak wyglada po leniwej niedzieli - na codzien jest lepiej, szczegolnie po silowni. Takze co z tym da sie zrobic?




















Zmieniony przez - zakuman w dniu 2018-07-30 00:19:39

Zmieniony przez - zakuman w dniu 2018-07-30 00:24:38
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4446 Napisanych postów 66280 Wiek 36 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 694777
Myślę, że można skupić się na budowie masy mięśniowej przez najbliższe 12tyg. Lekko dodatni bilans kcal np. plus 300kcal.
1

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Wiek 2 lata Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 8076
czyli jakie kroki teraz podjac? zmierzyc ile dokladnie zajmuje mi moj trening? bo na rowerze jak i na basen chodze nie regularnie to w ogole to liczyc? paradoksalnie moga zuzywac sporo energii bo rower to czesto 3-4h a basen 1h czystego plywania.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Wiek 2 lata Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 8076
zakuman
czyli jakie kroki teraz podjac? zmierzyc ile dokladnie zajmuje mi moj trening? bo na rowerze jak i na basen chodze nie regularnie to w ogole to liczyc? paradoksalnie moga zuzywac sporo energii bo rower to czesto 3-4h a basen 1h czystego plywania.


Macie moze przykladowe jakies posilki? tak zebym mogl sobie wtedy dodawac i odejmywac kalorie?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1729 Napisanych postów 27216 Wiek 26 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 516400
Dieta ma być odpowiednio dostosowana do potrzeb fizjologicznych Twojego organizmu. Skoro praktykujesz wysoką aktywność fizyczną to możesz uwzględnić wyższą wartość w swoim zapotrzebowaniu. Faktycznie, Twoja dieta nie wygląda zbyt dobrze, wstaw w jaki sposób obecnie się odżywiasz lub na podstawie w/w treści spróbuj ułożyć menu na własną rękę, my z kolei skorygujemy ewentualne błędy.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4446 Napisanych postów 66280 Wiek 36 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 694777
Nie ma czegoś takiego jak przykładowe posiłki. Komponować je należy z zalecanych źródeł składników odżywczych:

http://www.sfd.pl/WĘGLOWODANY,_jakie_wybierać_Z_czego_czerpać_-t1135388.html
http://www.sfd.pl/BIAŁKO,_jakie_wybrać_Z_czego_czerpać_-t1135440.html
http://www.sfd.pl/TŁUSZCZE,_jakie_wybierać_Z_czego_czerpać_-t1135648.html 

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Wiek 2 lata Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 8076
czytalem te podpiete linki wszystkie przed napisaniem tematu, ale co z tego, ze wiem, ze mam jesc nabial mieso czy jajka w jakiejs tam ilosci jak nie znam najsensowniejszych dan jakie jest sens z tego robic. Te wszystkie linki opisuja wszystko BARDZO ogolnie. NIe trzeba byc geniuszem aby wiedziec, co jest dobre - trudniejsza kwestia CO z tego zrobic
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 31 Wiek 46 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 28439
Robisz z tego to, na co masz ochotę. Codziennie co innego, żeby nie było mobotonnie.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

powrót po obżarstwie

BF