SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

2 zestaw FBW do oceny!

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 583

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 3317 Wiek 28 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 12722
Witam,
prosze o sprawdzenie 2-ego zestawu FBW, pierwszy zostal sprawdzony przez dosc doswiadczone osoby wiec prosze go zostawic :). Ćwiczenia są dostosowane do mojego sprzętu i możliwości, aczkolwiek wszelkie poprawki co do 2 zestawu mile widziane. Dziekuję.

A:
MC 4s
Wykroki 2s
Podciąganie na drążku 3s
Wiosłowanie hantla 3s
Wyciskanie sztangi płasko 3s
Wyciskanie żołnierskie 2s
Uginanie ramion ze sztangą 2s
Wyciskanie francuskie 2s


B:
Hack przysiady 3s
MC na prostych 3s
Podciąganie nachwytem 3s
Wiosłowanie w leżeniu na płaskiej 3s
Wyciskanie sztangielek na płaskiej 3s
Wyciskanie sztangi zza głowy 2s
Uginanie ramion ze sztangielkami młotkowe 2s
Pompki w podporze tyłem 2s

Podciaganie w obu wersjach poniewaz jestem zbyt slaby i wykonuje ciagle negatywy, dlatego chce to cwiczyc az bede mogl sie z 5-6 razy podciagnac sam, bo narazie 1-2.
Wiem ze powinny byc prawdziwe siady ale nie mam stojakow a bez nich wole nie probowac zarzucac sztangi na plecy.



Płeć: Mężczyzna

Wiek: 15

Waga: 44

Wzrost: 168

Cel treningowy: Masa mięśniowa

Staż treningowy na słowni: 2-3 miesiące

Uprawiane inne sporty: Na poważnie nic

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): Gryf krotki prosty, sztangielki, lawka plaska, drazek

Dieta: Low carb na mase

Przeciwskaznania medyczne: Brak

Zażywane suplementy: Brak
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 80 Napisanych postów 7747 Wiek 26 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 217276
Doświadczoną osobe? 4s mc?:F Potem jeszcze podciąganie na drążku. Jeśli już tak koniecznie chcesz 2 zestawy to masz:

2 Zestawy
A:
Nogi :
-przysiady tylni 3s

Klatka :
-wyciskanie na płaskiej 3s

Plecy :
-wiosłowanie sztanga 3s

Barki :
-wyciskanie sztangi z przed klatki 3s

Triceps :
-sztanga wąska 2s

Biceps :
-Uginanie sztanga stojąc 2s


B:
Nogi :
-przysiad przedni 3s

Klatka :
-wyciskanie w skosie 3s

Plecy :
-mc 3s

Barki :
-unoszenie hantli bokiem 3s

Triceps :
-fancus 2s

Biceps :
-hantle mlotkowo 2s

btw. Z twoją waga i wiekiem to uważaj z ciężarami. Dobra dieta to podstawa bez niej nie ćwicz. I nie stosuj tego planu co napisałeś jeśli chcesz miec zdrowe stawy


Zmieniony przez - spaiter w dniu 2010-04-02 17:36:55

Zmieniony przez - spaiter w dniu 2010-04-02 17:37:22

www.pajacyk.pl

Jeśli pomogłem kliknij w pajacyka.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 3317 Wiek 28 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 12722
Doświadczoną osobe? 4s mc?:F Potem jeszcze podciąganie na drążku. - Adzik mi ją ułożył, on się chyba zna na rzeczy(np. Art o splicie 2x partia/tyg).
SOG Ci się należy za fatygę, ale niestety nie przeczytałeś ankiety i moich uwag:(
Przysiady na razie odpadają, jak sam mowiłeś uważam z ciężarami, i nie mam stojaków pod sztangę...
Pozatym nie mam skośnej ławki, tylko pion, nieregulowany.
A:
Nogi :
-przysiady tylni 3s - tego wlasnie nie moge wykonywac, a hack przysiady?

Klatka :
-wyciskanie na płaskiej 3s OK

Plecy :
-wiosłowanie sztanga 3s W lezeniu?

Barki :
-wyciskanie sztangi z przed klatki 3s OK

Triceps :
-sztanga wąska 2s / wolalbym cos innego

Biceps :
-Uginanie sztanga stojąc 2s OK


B:
Nogi :
-przysiad przedni 3s - tak jak wyzej, MC nie moze byc? I po tym wykroki np.

Klatka :
-wyciskanie w skosie 3s / nie mam skosu, moga byc hantelki/rozpietki

Plecy :
-mc 3s / ok

Barki :
-unoszenie hantli bokiem 3s /Ok

Triceps :
-fancus 2s /ok

Biceps :
-hantle mlotkowo 2s/ok


I co? Da sie coa zrobic dla mnie?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 80 Napisanych postów 7747 Wiek 26 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 217276
Nie rozumiem po co aż tyle mc? To obciąża prostowniki nie samowicie w B w zupełności wystarcza. Przysiady to podstawowe ćwiczenie trudno go będzie zastąpić. Chyba że moze 1 zestaw?
Nogi: wykroczne 3s
Klata: wl 3s
Plecy: wiosłowanie 3s
Barki: wyciskanie z przed klatki 2s
Biceps: sztanga stojąc 2s
Triceps: francus 2s

i ostrożnie z cięzarami.

W razie nie jasności pisz na gg.



Zmieniony przez - spaiter w dniu 2010-04-02 18:02:53

Zmieniony przez - spaiter w dniu 2010-04-02 18:03:08

Zmieniony przez - spaiter w dniu 2010-04-02 18:03:51

www.pajacyk.pl

Jeśli pomogłem kliknij w pajacyka.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 3317 Wiek 28 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 12722
Coś takiego? Serio ten zestaw A układał Adzik, a jest on teraz nawet w dziennikach dla początkujących doradcą. Drugi bym wprowadził kiedy przyjdą stojaki.
ZESTAW A:

MC 4s
Wykroki 2s
Podciąganie nachwytem 3s
Wiosłowanie sztangielką 3s
Wyciskanie sztangi płasko 3s
Military press 3s
Uginanie ramion ze sztangą 2s
Wyciskanie francuskie sztangi leżąc 2s

ZESTAW B:

Przysiady ze sztangą na barkach 3s // Preferuję te zamiast tych przednich, tylko podłożę sobie ręcznik co by mnie kark nie bolał
Podciągnie nachwytem 3s // To daję, ale na razie się nie liczy, jak mowiłem są to same negatywy, które nic nie dają, ale muszę je robić, żeby w końcu dać radę podciągać się więcej.
Wiosłowanie sztangą w leżeniu 3s // Nie wiem czy to ma być w leżeniu czy nie, jak lepiej?
Wyciskanie sztangielek płasko 3s //jedyne czym mogę zastąpić WL sztangi, ale powinno wystarczyć narazie
Push press 3s //To mi Adzik dał na barki jakbym miał mieć 2 zestawy.
Uginanie ramion młotkowe 2s // To jest OK
Wyciskanie francuskie sztangi w siadzie 2s // Niczym innym francuza leżąc nie zastąpie, jeszcze zastanawiam się nad sztangielkami a nie sztangą, nie jestem do końca pewien co lepsze.

Od biedy może być?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 80 Napisanych postów 7747 Wiek 26 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 217276
Wampirate Chcesz nabyć masy czy doskonalić sylwetkę?? to po co Ci 2 zestawy? zrobisz jeden zestaw 3 miechy ogólno rozowjówke i bedzie Dobrze. Nie bedziesz odrazu mial barów jak batista za wykroczne daj przysiad tylny.

btw. Zestaw który napisał Adzik dla mnie przesadzony. Może po większym stażu. Chociaż i tak mnie nie przekonuje.

Zmieniony przez - spaiter w dniu 2010-04-02 19:37:35

www.pajacyk.pl

Jeśli pomogłem kliknij w pajacyka.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 3317 Wiek 28 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 12722
2 zestawy na masie przecież jak najbardziej, żeby były nie ciągle ta sama stymulacja mięśnia.
Nie chcę wyglądać jak batista:P
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 80 Napisanych postów 7747 Wiek 26 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 217276
To te 2 zestawy co podałem. Spróboj miesiąc i napisz efekty. Jak nie bedą to pomyślymy nad czymś innym.

www.pajacyk.pl

Jeśli pomogłem kliknij w pajacyka.

Potrzebujesz szybkiej i rzetelnej porady?
Nasi specjaliści bezpłatnie odpowiedzą na twoje pytanie z zakresu treningu, dietetyki i suplementacji!
Tomasz Maciołek
Tomasz Maciołek TomQ-MAG
Łukasz Domeracki
Łukasz Domeracki Domer
Sebastian Szmit
Sebastian Szmit flex1976
Agata Bugorska
Agata Bugorska eveline
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Bieganie a trening siłowy

Następny temat

Zmiana treningu bicepsa