SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

2 razy w tygodniu, dzień po dniu - czy warto?

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1050

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 32
Witam wszystkich atletów.
Mam pewien problem i chciałbym Was prosić o pomoc w jego rozwiązaniu :)

Przechodząc do rzeczy...
Jestem początkującym 'siłaczem' mam za sobą półroczny staż na siłowni. Pierwsze dwa miesiące ćwiczyłem w trybie fbw, później przeszedłem na trening split. To wszystko przy aktywności 3 dni w tygodniu. Do tego dokładałem aeroby. Teraz mam od 2 miesięcy przerwę. Ciężko mi z tym, bo pragnąłbym dalej rozwijać swoje ciało i przy tym ćwiczyć charakter. Trochę uciekło mi z masy mięśniowej, sflaczałem i tłuszczyk też się odłożył. Niestety obecne warunki 'edukacyjno - pracownicze' nie pozwalają mi na trening w dawnym wymiarze. Obecnie mam kilka 'luk' które pozwoliłyby mi wsadzić tam treningi. Są to niestety 2 dni w tygodniu, jeden po drugim :( Te dni to środa i czwartek w godzinach okołopołudniowych. Dodam, że mam w-f (90 min w poniedziałek rano)

Myślicie, że warto inwestować czas i energię w trening, w takim wymiarze? Czy byłby ktoś w stanie mi pomóc ułożyć plan treningowy na te 2 dni, abym za bardzo się nie obciążał, a efekty byłyby zadowalające? Chodzi mi o zbicie istniejącej tkanki tłuszczowej, w czym pomaga mi w-f i priorytet na ramiona i klatkę piersiową(nogi- mam silne i mocne, nie chcę ich rozwijać za bardzo, plecy mam spore, przydałaby się szersza i mocniejsza klatka).


Płeć: Mężczyzna

Wiek: 20

Waga: 90

Wzrost: 177

Cel treningowy: masa/spalenie tłuszczu

Staż treningowy na słowni: 6miesięcy

Uprawiane inne sporty: w-f (gry zespołowe)

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): full osprzęt

Dieta: niezbilansowana (też proszę o porady, żyję ekstremalnie, po 14 godzin poza domem)

Przeciwskaznania medyczne: brak

Zażywane suplementy: brak
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 20 Napisanych postów 1168 Wiek 33 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 6476
Nie wiem ja osobiscie uwazam, ze dwa dni sa tak samo dobre jak 3.



Trening skoro mowisz, ze masz Wtorek, Sroda to cwicz po 3 partie w kazdy dzien. Piszesz, ze nogi masz mocne? - cwicze je z mniejsza intensywnosciom.

Wtorek

Klatka+biceps+triceps
Zaczynasz od klatki robisz ja mocniej (znaczy normalnie) tzn. 12-14 serri do tego dokladasz troszke mniej intensywnie biceps z tricepsem po -6-8 serri i po dwa cwiczenia na partie wystarczy fakt ze laczysz biceps z tricepsem sam w sobie juz jest ciezki a klatka przed tym powodoje ze triceps na pewno poczujesz w 100%

Środe

Barki+plecy+nogi
Zaczynasz od barkow, plecy skoro piorytet robisz je mocniej z uwzglednieniem wioslowan czy to sztangom czy sztangielkami + drążek. A nogi na sam koniec z dwie serie przysiadow i dwie serrie wspiec.

Ja bym to tak widzial. Pamietaj, ze 2 dni po 90 min to wcale nie malo.
Pozdrawiam.

p.S Jak nie przesadzisz z ilosciom serri to powinnes dac rade.

Zmieniony przez - Rbk___ w dniu 2009-11-04 11:44:00

... znowu polubiłem żelastwo.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 32
Plecy nie są priorytetem, źle skonstruowałem zdanie.
Zastanawiam się tylko, czy biceps pierwszego dnia nie będzie przeszkadzał plecom dnia drugiego. I czy zmęczona po pierwszym dniu klata nie będzie stabilizować barków.

Właśnie tego typu wątpliwości mam masę i dlatego pytam o to...
Jak to widzisz?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

ZACZYNAM ĆWICZYĆ! ALE JAK? PROSZE O POMOC...

nutloveb