SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

2 miesiące treningu, przerwa... I co dalej?

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 208

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11 Wiek 16 lat Na forum 82 dni Przeczytanych tematów 248
Siema siema
W jesieni czasami robiłem pompki, coś z hantlami, ale to nie było przemyślane, jedna dwie serie często bez rozgrzewki i tyle, w zależności od wolnego czasu kilka razy w tygodniu, albo wogóle. Ale nigdy nie czułem dużego zmęczebia po treningu. Ogólnie to delikatnie siła poszła w góre, ale wizualnie nic. W lutym na wf zawitaliśmy na siłke (oczywiście rywalizacja między nastolatkami), pierwszy raz wtedy byłem na siłowni. Wyciskanie 70 kg, przysiad 110, a mc nie robiłem. Potem robiłem fbw (opierał sie na przysiadach, podciąganiu podchwytem, ćwiczeniach na wyciągach). I po 2 miesiącach postanowiłem znowu dowalic do pieca, wyciskanie 75 kg, orzysiad 125 i mc 150 kg (sumo, bo zdecydowanie lepiej jest mi go wykonywac poprawnie, 186 wzrostu dlugie konczyny). Budowa ekto, waski w barach, wysoki, 80 kg waga. Jakichś problemów z kregosluoem nie mam, jedynie barki wysunięte do przodu i jedna łopatka bardziej odstaje (delikatna różnica), przez co np. zle mi sie wyciskało i unikałem tego ćwiczenia. Co teraz robić? Nie przeoadam za siłownią ze względu na towarzystwo, które na niej przebywa, bardzo sie denerwuje i wręcz czuje niechęć. Nie ma opcji, zebym tam poszedl. Szczerze powiedziawszy to wole trening z masą wlasnego ciala, jakos bardziej mi odpowiada, no i mniejsza szansa na kontuzje. No i orzede wszystkim mam malo czasu bo sie ucze, kalistenika + hantle w domu by sie wpasowalo. Najbardziej chciałbym poprawić górną część klatki, której w zasadzie nie mam :D
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BPL-G Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2032 Napisanych postów 49247 Wiek 32 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 489933
R4v33n
Nie przeoadam za siłownią ze względu na towarzystwo, które na niej przebywa, bardzo sie denerwuje i wręcz czuje niechęć. Nie ma opcji, zebym tam poszedl.D


może zwyczajnie warto się przełamać
nic strasznego na niej nie jest kilka razy i Ty i inni się przyzwyczają bez powodu nikt nie będzie czuł niechęci to Ciebie

FIZJOSTEO - Fizjoterapia i Osteopatia
Sk. Ks. Kard. Wyszyńskiego 5 , Warszawa
www.fizjosteo.pl

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7134 Napisanych postów 146032 Wiek 30 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1168847
nie ukrywajmy, ze jezeli zalezy Ci na wygladzie, wiekszej masie miensiowej, to wykorzystanie treningu silowego bedzie tutaj przynosilo duzo lepsze rezultaty niz trening kalisteniczny typowo
Potrzebujesz szybkiej i rzetelnej porady?
Nasi specjaliści bezpłatnie odpowiedzą na twoje pytanie z zakresu treningu, dietetyki i suplementacji!
Tomasz Maciołek
Tomasz Maciołek TomQ-MAG
Łukasz Domeracki
Łukasz Domeracki Domer
Sebastian Szmit
Sebastian Szmit flex1976
Agata Bugorska
Agata Bugorska eveline
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Leki a kreatyna