SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

2 lata i co dalej, trening zbyt dlugi

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 231

Formularz - Proszę o pomoc

Płeć

Wiek

Waga

Wzrost

Cel treningowy

Staż treningowy na siłowni

Uprawiane inne sporty

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki)

Dieta

Przeciwwskazania medyczne (wady postawy, choroby, kontuzje)

Zażywane suplementy

Ostatnio przerabiany plan

Wyniki w podstawowych ćwiczeniach [kg] (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc)

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 109 Wiek 24 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 2437
Witam !
Kilka slow o sobie:

Wiek 24
Wzrost 172cm
Waga 68,5kg (poczatkowa waga 56kg)
Trening Push Pull
Staz 2 lata
Dieta 3400kcal/dzien
Cel treningowy- masa

Wrzucilem zdjecie ostatnio w dziale “Galeria zdjec” w celu oceny sylwetki, moge wrzucic tez tutaj zebyscie mieli poglad.

Moj problem polega na tym, ze moj trening zrobil sie zbyt rozbudowany i zabiera bardzo duzo czasu. Chodzi o to, ze robie po 2-3 cwiczenia w 5-6 seriach ciezarem powiedzmy 75% maxa. Konczac trening czuje sie bardzo zmeczony i mega mokry, dobrze czuje miesnie, ale mam minimalne zakwasy.
Nigdy nie bylem przetrenowany. Moja aktywnosc fizyczna jest od zawsze duza.
Moje cialo potrafi po prostu duzo znosic, bo jak czytam plany i widze po 1-2 cwiczenia, to wiem ze w ogole bym tego nie poczul chyba ze robilbym jedno powtorzenie kilka sekund.
Jaki trening polecacie po dwoch latach stazu, ktory da mi duzy bodziec a skroci czas spedzony na silowni ?
Superserie, serie laczone ?
Krotki czas miedzy seriami juz stosowalem, chcialbym czegos nowego.





Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 19 Wiek 16 lat Na forum 35 dni Przeczytanych tematów 149
Ciezki trening bo jak na 2 lata to średnio , jak wyglada u ciebie sprawa siłowo ?? Np wyciskanie martwe
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 109 Wiek 24 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 2437
Mysle ze 12kg czystej masy w 2 lata to nie tak tragicznie.
Wyciskanie martwe ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 69 Napisanych postów 395 Wiek 35 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 31595
Podłącze się do pytania. Jakie ciężary idą w głównych bojach. Wyciskanie na ławce, przysiad, Martwy ciąg, Podciąganie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 109 Wiek 24 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 2437
Wyciskanie na ławce 85kg 3x
Martwy ciag 105 3x
Pelne podciagniecia z 15kg 8x
Przysiad pełny: 115 3x
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Szacuny 8717 Napisanych postów 111317 Wiek 34 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1355296
Rozpisz jakim planem obecnie trenujesz.

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 19 Wiek 16 lat Na forum 35 dni Przeczytanych tematów 149
Wyciskanie , martwe (ciagi )nie dalem przecinka , podciągniecia mawet ok i przysiady , ale troszke gorzej z wyciskaniem i martwym , 85 kg ujdzie , ale w martwym 105 kg to troszke mało , ale skoro 12 kg doszło to jest dobrze.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 109 Wiek 24 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 2437
Z martwym nie przesadzam, po prostu na spokojnie co jakis czas dokladam najmniejszy krazek.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 19 Wiek 16 lat Na forum 35 dni Przeczytanych tematów 149
Najwazniejsze ze jest progres , ale musze spytac ile idzie na biceps ;) , na jedną ręke i na dwie czyli hantlami i gryfem .
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 109 Wiek 24 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 2437
Push:
Przysiady 2 serie rozgrzewkowe 5 serii roboczych az schodze do trzech powtorzen
Wyciskanie na suwnicy 5-6 serii po 10-12 powtorzen
Prostowanie nog na dobicie czworoglowych po 12 powtorzen
Wyciskanie na płaskiej - zaczynam z mniejszym ciezarem i robie 6 serii od 15 pow dokladajac obciazenie az zejde do 3 powtorzen
Wyciskanie sztangi na skosie dodatnim
Rozpietki na maszynie. (Tu tez byly rozpietki z hantlami, na bramie po prostu zamieniam co jakis czas)
Wyciskanie zolniersie stojac po 12-15 pow
Wypychanie hantli w gore siedzac hako drugie cwiczenie na barki
Pompki na poreczach na triceps (czasami podczepiam 10kg i robie mniej powtorzen, czasami bez obciazenia wiecej powtorzen)
Sciaganie linki na wyciagu gornym jako drugie na triceps
I dwa cwiczenia na lydki- tutaj rozne cwiczenia, glownie ze sztanga na suwnicy smitha i drugie na maszynie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 109 Wiek 24 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 2437
Pull:
Podciaganie na drazku obecnie zaczynam bez obciazenia i dokladam po 5kg robiac dwie ostatnie serie po 5-7 pow z 15- 17,5kg
Wioslowanie koncem sztangi zaczynam od 15 i schodze do 5-6 powtorzen zwiekszajac ciezar
Sciaganie raczki do klatki na maszynie jako trzecie na plecy.
Pisze co robie obecnie, bo tutaj tez byl martwy ciag, wioslo ze sztanga nachwytem, sciaganie raczki do brzucha siedzac, wiec zamieniam.
Na dwuglowe uginanie podudzi na maszynie po 12- 15 powtorzen, wykroki
Biceps z supinacja
i modlitewnik ale rez roznie, bo zamieniam z wyciagiem dolnym, gryfem łamanym, prostym itd
Na brzuch allaszki i zapomnialem nazwy tego kolka z raczkami.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening dla początkującego, priorytet - spalenie tkanki tłuszczowej