SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

28 lat, 60kg - CEL: MASA

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 2998

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

28

Płeć

Mezczyzna

Cel

Masa

Waga

60

Wzrost

172

Poziom bf (zdjęcie poglądowe)

15

Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?)

Praca fizyczna ciezka

Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni)

Stosowane wcześniej diety, ich wpływ na sylwetkę, obecne odżywianie

Stan zdrowia (preferowane badania lekarskie)

Stosowana lub planowana suplementacja

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4372 Napisanych postów 65969 Wiek 36 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 693173
Dlatego też miarą efektów są obwody ciała i wygląd sylwetki, a nie jego masa.

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 47 Wiek 29 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 1338
Witam, dokładnie 2 miesiące za mną, progres na dzień dzisiejszy wygląda następująco:
20.05:
Waga - 59,4
Biceps - 30,2'
Klata - 88
Brzuch - 75,5

21.07:
Waga - 62,2
Biceps - 32,3
Klata - 91,4
Brzuch - 75,2

Jak to widzicie? Coś zmienic w planie, diecie?
Plan którym ćwiczę to FBW A/B
A:
1. Przysiady z sztangą 5x5
2. Wyciskanie leżąc 5x5
3. Rozpiętki 3x10-15
4. Wiosłowanie 5x5
5. Biceps hantle + triceps wyciskanie francuskie 3x8
6. brzuch

B:
1. Martwy ciąg 5x5
2. Wyciskanie skos 3x12
3. OHP 5x5
4. Podciąganie wąsko podchwyt 5x5
5. Triceps wyciąg warkocz
6. Biceps sztanga 3x30 - 10xmlotk/10xnachwyt/10xpodchwyt

Posiłek 1 w diecie robię do jednego pudelka ale i tak jem na 2 razy więc to tak jak by 2 posiłki

Dieta na dzień dzisiejszy:







Zmieniony przez - k-dariuszz2014 w dniu 2019-07-21 09:19:22

Zmieniony przez - k-dariuszz2014 w dniu 2019-07-21 09:20:57
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4372 Napisanych postów 65969 Wiek 36 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 693173
Z tego, co można wywnioskować ze zmian obwodów ciała, które wkleiłeś, widać bardzo dobre efekty. Wszystkie obwody idą znaczenia w górę, a co zaskakujące obwód w pasie nawet spada. Oznacza to o, że jesteś jedną z niewielu osób, którym udaje się jednocześnie redukować tkankę tłuszczową i budować masę mięśniową. To prawie tak jakby zobaczyć jednorożca. Nic tylko się cieszyć, a inni mogą Tobie zazdrościć.

W takiej sytuacji nic bym nie zmieniał. Nie ma to sensu, skoro idzie wręcz idealnie. Dieta wygląda dobrze. Warto jednak pamiętać o odpowiednim jej urozmaiceniu:

https://potreningu.pl/articles/914/dlaczego-dieta-powinna-byc-urozmaicona

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 82 Napisanych postów 882 Wiek 1 rok Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 8374
Ja bym tak zostawił, dolozysz kcal to się bardziej zalejesz
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 47 Wiek 29 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 1338
Rozumiem dziękuję bardzo :) myślę że to że mnie nie podlewa to przez treningi MMA które są tak ciężkie i męczące że każdy prawie płacze z bólu i wycieńczenia pod koniec :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 82 Napisanych postów 882 Wiek 1 rok Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 8374
To prawda, tak czy owak wszystko idzie w dobrym kierunku :)


Zmieniony przez - daniel98765 w dniu 2019-07-21 12:22:57
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 47 Wiek 29 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 1338
Ostatnio przejadły mi siępiersi z kurczaka i z indyka, czy mogę jeść zamiast 200g piersi i 200g wołowiny dziennie tylko 400g wołowiny, oczywiście wiem że wołowina ma 2x więcej kcal niż piersi więc wprowadził bym poprawki by nadal trzymać się makro?

Aa i jeszcze jedno, bo słyszałem też opinie że wołowina powoduje raka...czy to prawda?


Zmieniony przez - k-dariuszz2014 w dniu 2019-07-23 16:22:26
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4372 Napisanych postów 65969 Wiek 36 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 693173
Przede wszystkim należy poznać podstawowe zasady diety zbilansowanej. Jeżeli do tej pory jadłeś ciągle pierś z kurczaka i indyka, to niestety nie znasz ich.

Dieta powinna być urozmacona we wszystkie zalecane źródła białka, tłuszczów i węglowodanów a nie cały czas pierś. Masz dostępnych wiele różnych mięs (elementy wołowe, wieprzowinę, podroby, dziczyznę), ryby (ogromna ilość do wyboru - najlepiej nie z hodowli), jajka, nabiał, odżywki białkowe, strączki. Polecam poczytać:

https://www.sfd.pl/BIAŁKO,_jakie_wybrać_Z_czego_czerpać_-t1135440.html

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 47 Wiek 29 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 1338
Masz racje, nie znam ich niestety, zakupy robie co tydzien na caly tydzien, bede musial poczytac i co tydzien zmieniac diete na inne zrodla makro chyba aby byla jakas roznorodnosc
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 82 Napisanych postów 882 Wiek 1 rok Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 8374
Śmiało zmieniaj źródła białka, możesz też jest ryby, podroby, wolowine, wieprzowine. Na co masz tylko ochotę
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Weglowodany- to zło?

nutlove nowy