SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

23kg w 5 miesiecy

temat działu:

Galeria Zdjęć

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 6994

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 16 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 415
Cześć,chciałbym pokazać moja metamorfoze 5 miesieczna. Ok -23kg,staz kilkuletni ale z wieloma przerwami.19 lat

Sprawdź ile masz % tłuszczu?

2
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Szacuny 2978 Napisanych postów 57237 Wiek 34 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 624895
Metamorfoza naszej sylwetki to coś, na czym zależy każdemu z osób trenujących i dbających o dietę. Każdy chciałby być silny, sprawny, wytrzymały i mieć estetyczną sylwetkę. Niestety nie każdy przykłada się do tego należycie i nie osiąga zadowalających efektów. Bez wątpienia przy dobrze dobranym treningu i diecie efekty będą zadowalające. Trzeba tylko czasu i cierpliwości, czego brakuje wielu osobom.

W Twoim przypadku przemiana sylwetki jest bardzo dobra jak na 5 miesięcy. Rzadko spotykane, aby ktoś zredukował tak dużo tkanki tłuszczowej, w tak krótkim czasie. Na zdjęciu sprzed 5 miesięcy poziom tkanki tłuszczowej wygląda na około 30%. Z kolei po okresie redukcji będzie blisko 10%. Zredukowanie 20% tkanki tłuszczowej i zejście do tak niskiego poziomu to bardzo dobry wynik. Bez wątpienia masz predyspozycje do kształtowania sylwetki. Z tak niskiego poziomu tłuszczu łatwiej będzie Ci budować dobrej jakości mięśnie. Cel ten zdecydowanie powinien być w tej chwili rozsądnym wyborem.

Warto pamiętać o tym, aby mierzyć efekty niekoniecznie zmianą masy ciała, a obwodami. Należy je mierzyć co 1-2 tygodnie rano na czczo i zapisywać. Na podstawie ich zmian korygujemy ilość kalorii w diecie i aktywność fizyczną.



Moderator działu Odżywianie

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 81 Napisanych postów 1116 Wiek 34 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 46941
Zaj**iscie to chłopie zrobiłeś
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 862 Napisanych postów 4298 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 120453
Hha, zatkało normalnie. Wrzuć to na Jutuba, na zachodzie to modne takie przemiany i zmiany, będziesz motywacją dla wielu. Albo nie, jeszcze szeryf internetu się przychrzani że wbijałeś. Ale opisz na jakiej diecie siedziałeś, jaki trening, cardio. Bo siedzi na Tobie do groma zaj**istego mięcha, obstawiam że jakieś podstawy zbudowałeś zanim się zalałeś. ha, wymiary tez wrzuć, w końcu ten dział ma jakiś regulamin

,,Ludzie chwytają za miecz, by ukoić rany na duszy, których doznali w przeszłości. I by umrzeć z uśmiechem na ustach".

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 16 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 415
Wymiarów nie posiadam,bo sie nie mierze. Na siłownie uczęszczam od 2012,choć nie mogę tego uznać jako staż.W między czasie miałem liczne przerwy,brak wiedzy co zrobiłem redukcje to od razu rzucałem się na jedzenie i przestawałem ćwiczyć,a jak juz znowu zaczynałem robić "mase" to byłem tak zatłuszczony,że nie trzymało sie to kupy. Około pół roku temu postanowiłem wziąć sie w garść "wykorzystać" swoje doświadczenie i zrobić planowaną redukcje. Nie wiedziałem z jakiego pułapu kcal zaczac,bo jedzac raz tone słodyczy a drugiego dnia fast foody polaczone z nieregularnym porami ciężko było mi to wszystko określić.Zaczałem od 2500-2600 kcal (przy wadze ok. 88kg) nie robiąc zadnego cardio ani interwałów.

Trenowałem systemem push/pull/legs odszedłem od splita którym trenowałem większość czasu.Kalorie zaczałem dopiero ucinac po ok. 3 tygodniach (50-100kcal) tygodniowo,ale nie było to na zasadzie ze co tydzien tylko co jakiś czas aż nie zauwaze roznicy w wygladzie.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 16 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 415
W 3 miesiacu zaczałem dodawać cardio w formie spaceru,nieregularne zazwyczaj w dnt. 4-5 miesiac juz szło cardio 20-25 min po treningu i w dnt tabata/interwał + jeden dzien wolnego całkowicie.

Zrezygnowałem z suplementów,aktualnie jestem na reversie diet.Dodaje pierwsze dwa tygodnie po 100kcal w trzecim 150 (aktualnie) i w nastepnym po 200kcal z tego wzgledu ze redukcje zakonczylem na 1500kcal jestem dosyć zmeczony (waga nadal idzie w dół) Aktualnie trenuje splitem,żeby dac troche odpoczac mięśniom i jak już wejde na dodatni bilans to wejde znowu na push/pull/legs a nastepnie na fbw 4x tyg.

Na redukcji moje makro różnie wygladalo (skupiałem sie na kaloryce) utrzymywałem stały poziom białka ok 160-170g dziennie,70-80g tłuszczu i reszta wegle. Na początku był rygor,kurczak ryz "clean food". Z biegiem czasu gdy psychicznie nastawiłem sie na diete wpadały nawet słodycze wliczone w bilans dzienny,dodam ze unikałem nabiału ( po prostu zle sie po nim czułem).
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 16 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 415
Aktualnie jestem na reversie tak jak pisałem,dziś wszedłem na 2050 kcal. Ogólnie w sobote wleciał cheat day doszło 0,3kg i mam straszne wyrzuty sumienia,że przez to jakoś mogłem spierdzielić reverse. Z drugiej strony patrzać obiektywnie te 0,3kg masy ciała to co to tak naprawde może być %)


Temat chce prowadzić na zasadzie dziennika treningowego.

Tutaj jeszcze jedna fotka. I na razie sie wstrzymuje na pare tyg ze zdjeciami,dopóki nie bedzie jakiegoś fajnego progressu.





Zmieniony przez - drunkis w dniu 2016-10-03 10:17:14
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 15858 Napisanych postów 238251 Wiek 42 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1188920
świetna robota
widać że duzo serca w to włożyłeś

treningi,cykle,suplementacja,odchudzanie,masa pisz-treningirafal@gmail.com

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 16 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 415
Dzięki, to prawda. Ale zdrowia też dużo w to włozyłem, po czasie to wychodzi. Tak długi deficyt nie jest dobry.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 16 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 415
W następnym tygodniu planowo dodaje 200kcal i jeszcze myślę czy juz nie robić push&pull legs. Za 2 tyg juz albo wleci 200 albo 300kcal. Zobacze jak to bedzie. W drugim tygodniu włączam kreatyne,a od listopada razem z nowym planem cytrulina + beta alanina. Push pull legs to bedzie przejściowy trening przed gora dol fbw,tak zeby sie przyzwyczaic do wiekszej czestotliwości.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2184 Napisanych postów 61321 Wiek 27 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 363634
Pięknie to zrobiłeś, pełen szacunek. Ogólnie fajna sylwetka, dołożysz mięsa i będzie kozak. Powodzenia
1

Czas to bezlitosny sędzia, dobre chwile Ci zostawia tylko na nieostrych zdjęciach
I kim byś nie był,ile byś nie miał nie ma znaczenia, wytropi cie by wręczyć Ci bilet milczenia, masz jedno życie, dobrze go pilnuj synu, wystarczy jeden zły ruch może zabraknąć kilku minut..

http://www.sfd.pl/gienus12__mass_and_strenght_-t1094203.html ..

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 110 Napisanych postów 817 Wiek 161 dni Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 31734
niesamowicie ,podziwiam
1
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Lordknaga blogo-galeria

Następny temat

Moje małe co nieco :)