SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

21 l. 29% tkanki tłuszczowej 96 kg 1,83m

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 2020

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 34 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 165
Witam, zanim napisałem tego posta, wiele czytałem na tym forum, by mnie nie potraktowano jak każdego newba, który piszę na dzień dobry: "Chce schudnąć 10 kg, jak to zrobić." Otóż już wiem, że nie należy zrzucać kilogramów.

Kończę nie długo 21 lat. Mam 29% tkanki tłuszczowej, ważę 96 kg, mój wzrost to 1,83m. Masa mięśniowa w okolicach 69, 70kg.
Kiedyś byłem szczupłym chłopakiem, niestety złe odżywianie + późniejsza choroba (zapalenie jelit) spowodowały, że strasznie przytyłem, nie przypominam już tego chłopaka, co dwa trzy lata temu. Jeszcze 2,5 roku temu ważyłem 80 kg. 16 kg do przodu i zrobił się ze mnie misiu. Dotychczas mi to nie przeszkadzało, ale denerwuje mnie to, że zaczyna mi się robić podwójna broda, brzuszek zwisa.

Wykupiłem wczoraj karnet na siłownie. Pierwszy dzień mam już za sobą. Jeśli chodzi o sylwetke, od zawsze miałem niezle zbudowane uda, teraz niestety mięśni tam nie widać, ale sam tłuszcz się nazbierał. Chciałbym zgubić brzuszek piwny, schudnąć w udach i zrobić sobie ponownie fajną sylwetkę. Moim priorytetem nie są wakacje, jeśli padną tu takie stwierdzenia. Gdyż wielu ludzi zaczyna ćwiczyć akurat na wakacje, żeby nie wstydzić się na plaży. Chcę to zrobić dla siebie samego i dla zdrowia.

Bardzo prosiłbym o wszelkie rady. Ile procent tłuszczu powinienem zrzucić i czy może ktoś poleci jakiś dobry trening?

Jeszcze jedno, od dłuższego czasu zastanawiam się nad kupnem spalaczy tłuszczu. Jako, że miałem dosyć nie dawno problemy z jelitami, chciałbym się upewnić, czy aby takie środki nie zaszkodzą mi. Jakie jest wasze zdanie na ten temat?

Chętnie bym się wziął za jakąś dietkę. Moim ogromnym minusem jest to, że jestem fanem piwka ;/ Ale jeżeli będzie trzeba to i to sobie odpuszczę. Moim celem jest zejście do wagi optymalnej.

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 21

Waga: 96

Wzrost: 1,83

Cel treningowy: zejść do optymalnej wagi

Staż treningowy na słowni: pół roku

Uprawiane inne sporty: piłka nożna

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): karnet na siłowni

Dieta: na razie brak

Przeciwskaznania medyczne: zapalenie jelit

Zażywane suplementy: też brak
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 115 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 3143
Proponuje FBW + Interwały w dni nietreningowe + dieta - 200 kcal. i powinno byc dobrze;)
ps. a o piwku to zapomnij ;)
pozdrawiam

Does not have borders of capabilities, barriers are for break only !

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 34 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 165
dieta 200kcal dla faceta? Matko, to co ja mam jeść :D
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 87 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 2309
koledze Emson5 chodziło o to byś wyliczył swoje zapotrzebowanie kaloryczne i od tego odjął 200kcal. co do samego obliczania jak i diet to jest wystarczająco postów podwieszonych. co do treningu to jak wspomniano FBW oraz albo HIIT albo zwykłe aeroby, najlepiej w postaci biegowej.

ps: o piwku faktycznie zapomnij.
pss: prawdopodobnie nie ten dział.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 115 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 3143
"albo zwykłe aeroby, najlepiej w postaci biegowej." No tez moze byc ;) ale mysle ze interwały sa zdecydowanie lepsze ;)

Does not have borders of capabilities, barriers are for break only !

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 34 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 165
a jaka jest różnica między interwałami a aerobami w postaci biegowej?

i jeszcze jedno, ja spędzam na siłowni tak średnio godzine. Czasem 1,5h. 30 minut rowerek, reszta czasu ćwiczenia, barki, plecy, nogi etc. Kumpel powiedział mi, że to mało. Czy to prawda? Aby mieć jakieś efekty, jest wyznaczony jakiś czas :P ?

Jeszcze pytanie o ćwiczenia na uda, ja jeżdze na rowerku na obciążeniu 12, wysokie jak na rowerek który jestem dostepny. Czy to prawda, że lepiej jechac na rowerku bez obciążenia?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 361 Wiek 32 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 4767
trening PHA, post kolegi traktor71:
http://www.sfd.pl/Fbw_5x5_Cel_Redukcja_PomoC_:_Iverson_:-t470421.html
+jakies areoby, ale głownie to dieta, nad nią musisz przysiedzieć, obserwować swoje ciało. Tylko nie ucinaj od razu setek kalorii, wszystko stopniowo. Wkleisz potem do działu odzywianie to koledzy pomogą/poprawią.

o areobach i interwałach masz pare dobrych artów, poczytaj im więcej wiesz tym bardziej sobie pomożesz.
IMO przy początkach aktwności, lepiej dać areoby, przy treningu i interwałach w NT może sie zajechać.

pozdro


Zmieniony przez - chwds w dniu 2009-06-10 12:31:19
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 408 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 5857
polecam eksperyment 4 znajdziesz go na forum tylko nie bardzo wiem jak to ze stazem w tym eksperymnecie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 42 Napisanych postów 3680 Wiek 36 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 36374
Trening ma byc intensywny, a ze intensywny trening to max ciezary + krotkie odpoczynki - to czas tutaj w zasadzie ma znaczenie ale w druga strone
2-3h na silowniach to siedza przewaznie dzieciaki z komorka w rece nawijajace juz 8 lasce z kolei ze robi ten 20cm biceps

Imo aeroby po treningu silowym, a interwaly w nietreinngowe - i tak kluczem do sukcesu jest dieta

Siłownia PROGRES - Bytom.

www.pajacyk.pl

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 235 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 3694
zmien tryb zycia! wiecej aktywnosci, nie musisz odrazu rzucac sie na gleboką wode, troche ruchu, spacery zamiast siedzenie tyłkiem na krzesle, odwiedz troche miejsc w miescie/galerii ze znajomymi chodzac na piechote :), a bedzie dobrze , zaczynaj stopniowo, a nie odrazu wszystko na raz po sie zniechędzisz, Pozdrawiam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 34 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 165
dzięki chłopaki, bardzo mi pomogliście.
Wiecie, jest taka sprawa, że ja byłem szczupłym chłopakiem, trenowałem piłkę nożną w klubie, grałem w siatkę. Zaczeły się moje problemy po zakończeniu liceum, długie wakacje, sporo alkoholu, o******lanie się, imprezki, złe odżywianie... a potem studia informatyczne, wiele siedzenia na tyłku, problemy z jelitami.. i tak to się nakręcało. A teraz robię wszystko by wrócić do formy. Jak patrze na wage 94 kg to trochę słabo się robi. Kiedyś taki szczupły, a teraz... :D Ale dam radę! Powolutku do celu!! Właśnie zaraz idę popykać w nóżkę z kumplami :)
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Powrót do splita

Następny temat

trening na klatke ! pomocy!

BF