SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

200 pompek 3xtyg

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 431

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Wiek 38 lat Na forum 280 dni Przeczytanych tematów 46
Witajcie, mam pytanie odnośnie mojego treningu.
ponieważ mam problem z łokciem golfisty musiałem na razie odstawić siłownie (ból przy ćwiczeniach bicepsów oraz pleców). zacząłem robić trening w domu:
pon - 200 pompek
wt - barki, triceps, przysiady - w superseriach - 7 serii + 4 razy deska rano, 4 razy wieczorem (3-40 sek)
śr - 200 pompek
czw - barki, triceps, przysiady - w superseriach - 7 serii + 4 razy deska rano, 4 razy wieczorem (3-40 sek)
pt - 200 pompek
sob - barki, triceps, przysiady - w superseriach - 7 serii + 4 razy deska rano, 4 razy wieczorem (3-40 sek)
nd - odpoczynek

co myślicie o takim zestawie treningowym
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2950 Napisanych postów 49564 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 638561
Na łokieć golfisty niestety musisz ograniczyć zupełnie aktywność i obciążenie stawu łokciowego, przy pozostałych ćwiczeniach nie czujesz dyskomfortu?
1

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Wiek 38 lat Na forum 280 dni Przeczytanych tematów 46
Miałem ok 15 zabiegów akupunktury ból zminimalizowany do ok 5-10% od stanu początkowego. Teraz po prostu chcę coś ćwiczyć, i ten plan stosuję od 2 tygodni bez bólu i dyskomfortu.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3227 Napisanych postów 41858 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 322637
Jeśli nie ma bólu to ćwicz, chociaż warto podpytać lekarza czy to nie zaszkodzi...jeśli nie samemu łokciowi to przebiegowi rehabilitacji

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Wiek 38 lat Na forum 280 dni Przeczytanych tematów 46
konsultowałem, powiedział że jeśli nie odczuwam bólu lub/i dyskomfortu to OK.
Bardziej chciałem podpytać Was o sam trening, co o nim myślicie??
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Wiek 22 lat Na forum 279 dni Przeczytanych tematów 31
Trening patrząc na intensywność i możliwość zakresu ćwiczeń jakie mogą obciążać Twój łokieć, to trening wystarczy do podtrzymania lekkiej formy. Czy rozmawiałeś z lekarzem lub sam myślałeś o ćwiczeniach wykonywanych na kółkach gimnastycznych bądź trxach?

Szukasz Trenera personalnego?
Szukasz obiektu sportowego? Nic prostszego wejdź na https://rezerwujsport.pl/ jest tam wszystko czego potrzebujesz!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3227 Napisanych postów 41858 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 322637
rudy23
konsultowałem, powiedział że jeśli nie odczuwam bólu lub/i dyskomfortu to OK.
Bardziej chciałem podpytać Was o sam trening, co o nim myślicie??


Trening oczywiście bez sensu. Rob po 12-15 powtórzeń w serii ale zwolnij tempo lub wprowadź pauzy.

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Wiek 38 lat Na forum 280 dni Przeczytanych tematów 46
Dlaczego bez sensu?
w którym aspekcie??

pompki robię w seriach od 20 do 12 z ok 2 min przerwą.
superserie robie dokładnie tak jak mówisz - po ok 12 powtórzeń
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Zakup bieżni czy rowerka do moich potrzeb lepszy?