SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

2000mg npp vs 2000mg deca

temat działu:

Doping

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 4029

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 48 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 509
no wlasnie jakie roznice ??
do deci byc ciagnal prolo i 10mg nolvy ed bo nei chce za duzo wody
natomiast do npp propa oczywiscie
jaka roznica w moze byc w przyrostach MIESA ? w sumie to taka same dawki nandrolonu .... ale czy przyrosty tez te same ?
tak wogole to jaki kozak pisal ze 17 kg mu poszlo na dlugich estrach tego poalczenia i sie troche przerazilem ale mam nadzieje ze nolva temu zaradzi i max 10 kg pojdzie ,,,
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 1698 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 9914
jak kolo dorzuca CIO na koniec to lekko mieki zapewne,pewnie dla tego zasowa n 4 na silke bo normalnie nie mogl by sie skupic tak byl by podniecony
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 48 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 509
hallo .......
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 840 Wiek 34 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 8797
tez jestem ciekaw bo neidlugo zaczynam supre

Zmieniony przez - Ziemniak87 w dniu 2006-12-03 13:51:41
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 1691 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 31065
moim skromnym zdaniem masa zdobyta na tych środkach bedzie porównywalna, aczkolwiek skłaniiał bym sie bardziej do npp zwłaszacza superanabolonu wydaje mi sie ze na npp masa bedzie twardsza.

Steroids adwenture in progress.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 1290 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 32002
https://www.sfd.pl/temat269811/  -- poczytaj troche

jak taka sama dawka i te same przyrosty?200mg dekanianu przykładowo bedziesz walił c6d a nnp c3d,wiec cykl bedzie krótszy,w 10 tygodni zrobisz wiecje niz w 6 (cały czas przykładowo),to ile Ci przyjdzie nie zależy tylko od nolvy tylko od diety,czy to długi czy krótki ester,jakość mięsa to też dieta i trening


a co 17 kg to takie straszne?wcale bym sie nie obrażał gdyby tyle miało przyjść

Zmieniony przez - m.a.r.a w dniu 2006-12-03 13:57:42

Zmieniony przez - m.a.r.a w dniu 2006-12-03 13:59:14

Zmieniony przez - m.a.r.a w dniu 2006-12-03 13:59:55

"GdybymPrzechodziłPrzezCiemnąDolinęZłaSięNieUlękne,BoTyJestesZeMną"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 1691 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 31065
ja bym sie wcale nie cieszył jak bym na 6tyg. cyklu zrobił 15-17kg ... ale coz kazdy ma inne prorytety

Steroids adwenture in progress.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 840 Wiek 34 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 8797
z tym ze prolo by trzeba bylowalic 200 mg e3d i wychodzi w 10 tych 4000mg
propa by wyszlo troche ponad 2000mg....
takze w sumie wiecej miesa sila rzeczy pojdzie ....
ale ciekaw ejstem polaczenia
porownania
DEKA 1-8 +prop1-9 ______ VS._______ NPP 1-6 +prop1-7

Zmieniony przez - Ziemniak87 w dniu 2006-12-03 14:14:15

Zmieniony przez - Ziemniak87 w dniu 2006-12-03 14:14:39
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 1691 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 31065
tutaj trzeba zaczekać na ekspertów moze ktorys stosował oba połaczenia i sie wypowie

Steroids adwenture in progress.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 556 Wiek 44 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 6195
Ziemniak o czym ty rozmawiasz?? z tymi testami znaczy...
1

Sog nie wystawiony jest nic nie warty!!
http://www.sfd.pl/temat176217 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 840 Wiek 34 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 8797
o roznice w polaczeniu deci z prolo a npp z propem
chodzi o przyrosty suchego miska bez wody i fatu
przy nolvie 10mg ed
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 556 Wiek 44 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 6195
chodziło mi o to:
"z tym ze prolo by trzeba bylowalic 200 mg e3d i wychodzi w 10 tych 4000mg
propa by wyszlo troche ponad 2000mg..."

Sog nie wystawiony jest nic nie warty!!
http://www.sfd.pl/temat176217 

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

cykl

Następny temat

Koksy dla bogaczy :P

nutloveb