SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

1-szy cykl na kreatynie

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 2804

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 78 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 773
hellooo
przygotowuje sie do zakupu kreatyny (bedzie to moj 1 cykl) mialem zamiar kupic cp 665gr no ale przeczytalem ze na pierwszy cykl wystarczy zakupic mono i sa te same efekty czy to prawda? i co jeszcze dokupic carbo tauryne?? a moze cos jeszcze innego :-] ... help hehe
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4517 Napisanych postów 66741 Wiek 36 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 697093
Carbo na pewno sie przyda. Do tego dobra dieta i bedzie dobrze.

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Usunięty przez Mawashi za pkt 4 regulaminu
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 220 Wiek 42 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 3134

KOCHAM SPORT

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 138 Napisanych postów 18684 Wiek 34 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 117415
cp zostaw na pozniej wez mono najpierw i wykorzystaj je
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10891 Napisanych postów 49860 Wiek 27 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
zalezy ile masz kasy...
jezeli cie stac na cellpump to bierz i sie nie zastanawiaj... a mono mozesz olac na wieki wiekow

natomiast jezeli mialbys kupowac go kosztem diety itp... to zdecyduj sie na mono.. wiekszej roznicy w efektach nie bedzie... z tym ze mono ma swoje efekty uboczne ktore nie kazdy lubi ja juz w zyciu nie wezme mono
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10891 Napisanych postów 49860 Wiek 27 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
jaxon wyp*****laj na targowisko, albo wogule z forum
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 1126 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 5124
dobrze myślisz carbo,tauryna - to podstawowe suplementy/odżywki przy cyklu kreatynowym

Jezeli masz wiecej kasy to zdecydowanie ZMA i jakieś WPC

Ja też niedługo zaczynam swój pierwszy cykl na kretyce i zakupiłem kreatyne z treca mono bo rzeczywiscie niema razcej sensu brać jakiś innych wynalzaków typu jabłczan cytruliny itd. bo na pierwszy cykl doskonale sprawdza sie zwykłe mono a później na drógi żeby dać mięśniom coś nowego walniesz dopiero cell pump czy coś z tej gamy produktów

Pozdrawiam

99% sukcesu to chęci... jeżeli je masz to witaj w klubie:]

>>pozdro<<

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 78 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 773
jaxon25 tanio tzn za ile??
dzieki za wypowiedzi oczywiscie SoGacze
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 78 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 773
ZMA i WPC co to ?? troche zielony narazie jestem :)
jakie uboczne skutki po mono? pierwsze slysze
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 138 Napisanych postów 18684 Wiek 34 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 117415
zma to kompleks chelatowanych cynku magnezu i witamina b6
wpc to whey protein concentrate znakomita odzwyka by uzupełnic niedobory białka w diecie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 437 Napisanych postów 2750 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 19611
wpc to bialko
zma to cynk + magnez + wit b6 dobra rzecz na regeneracje

bad boy

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Zielony ma pytanie !

Następny temat

Kickboxer w opałach ...

Shaker