SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

1 raz. 1 post 1 proźba

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 775

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 25
Witam wszystkich!

Jestem nowym użytkownikiem tego portalu bardzo mi miło.

Chciałbym zacząć ćwiczyć, ponieważ nie chcę więcej być flakiem tylko no chociaż twardszym flakiem xD

Niestety moja przygoda z siłownią oscyluje pomiędzy gimnazjum i liceum :<

A więc:
Pragnę rozpocząć trening. Jako iż jestem początkujący to pewnie na masę mi doradzicie, prawda? Nie ma znaczenia na czym zacznę chce jakoś normalnie przyzwoicie wyglądać, od razu mówię, że nie jestem mega chudy jestem normalnej budowy ale tak lekko z flaczały. Jak trochę nabiorę masy wolałbym chciałbym przejść na trening siłowy, wolę mieć siłę niż być szafą chodzącą (bez urazy koledzy)

Nie mam żadnej diety, wpierdzielam all jak dzik. Ostatnio moim minusem jest to, że nie mogę się powstrzymać jeść w nocy np o 3 w nocy jakieś kanapeczki z karkówką XD.

Chcę się zapisać na siłownię, a w domu mam tylko 2 hantle. Od czasu do czasu kupuję Men Health i znalazłem tam fajny domowy trening "Trening Spartakusa"
Dla niewiedzących jest to trening Andy'ego Whitfielda, odtwórcy roli Spartakusa, spala tłuszcz, poszerza ramiona, buduję klatkę i odsłania sześciopak.

1. Przysiady z ciężarkiem.
2. Wspinaczka w poziomie.
3. Podnoszenie ciężarka z przysiadu.
4. T-pompki.
5. Wyskoki z przeskokiem.
6. Podciąganie hantli w opadzie.
7. Wykroki na bok z hantlami.
8. Pompki z podciąganiem hantli do klatki.
9. Wykroki ze skrętem tułowia.
10. Wyciskanie hantli stojąc.

Co myślicie o tym treningu? Czy jest dla mnie dobry jako trening np bez siłowni czy lepsza by była siłownia dla takiego osobnika jak ja?


Czy będzie dla mnie potrzebna jakaś dieta czy może zostać typu "żryj wszystko" xD