SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

1 przedtreningowka

temat działu:

Oficjalne forum MUTANT - PVL

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 4915

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Wiek 33 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 5
WItam, mam 23 lata, miesiac temu zacząłem ćwiczyc, biore mutant massa i myśle nad przedtreningowka. jaka polecacie? jestem zielony w tych sprawach. dzieki z góry.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 1146 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 4456
jesli tylko miesiac cwiczysz to mysle ze przedtreningowka jest zbedna
1

You Train, Well Do The Rest!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Wiek 33 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 5
ale ja chce robic jeszcze cieższe treningi :D
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 1146 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 4456
nie wiem to moze kawe pij potrójną, ale to nie moja sprawa,chcesz bardziej pompujaca czy niezle kopiaco?

You Train, Well Do The Rest!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Wiek 33 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 5
kopiącą.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 1146 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 4456
No to powiem Ci: Plutonium-po pół miarce miotało mną jak szatan,Dorian-dobre treningi ,fajnei sie cwiczy Assault-Tani a pompa dobra i pobudzenie nawet nawet:) Aczkolwiek nie polecam brac takich rzeczy na poczatku przygody z siłką:)

You Train, Well Do The Rest!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca