SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

1) pompki, a wzrost 2) air alert

temat działu:

Trening w domu

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1038

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 15
Witam

Mam 15 lat i od niedawna zacząłem szybciej rosnąć (jakieś 3 miesiące temu). Obecnie mam 172 cm wzrostu i ważę około 52kg. Gram w piłkę ręczną od 2 lat, a jak wiadomo masa, siła i wyskok w tej dyscyplinie bardzo pomagają. Piszę z nadzieją, że odpowiecie mi na dwa pytania.

Po pierwsze pompki. Czy ich robienie wpłynie jakoś na mój wzrost? Robiłem wcześniej ich trochę zwiększając ilość powtórzeń (doszedłem do około 300 dziennie). Zaprzestałem z trzech powodów:
miałem odciski na dłoniach, bolały mnie nadgarstki i usłyszałem że ich robienie hamuje wzrost. Więc pytam czy mogą znów zacząć je robić nie martwiąc się że nie urosnę??

Po drugie wyskok. Słyszałem o programie air alert (mój starszy brat jest go robił i poprawił dużo wyskok) i mam pytanie czy mogę zacząć go robić? Słyszałem że nie powinno się go robić w okresie wzrostu, ponieważ kostki i kolana można uszkodzić.


Pozdrawiam i czekam na odp

Ps. Miałem odciski na dłoniach prawdopodobnie przez drewniany parkiet na którym je robiłem.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 412 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 5448
Air alert sobie odpusc, bez sensu psuc sobie zdrowie. Jestes mlody, pozniej mozesz zalowac ze wykonwales ten program.
Jesli zalezy ci na sile, to odpowiedni bedzie trening gimnastyczny:
https://www.sfd.pl/Building_the_Gymnastic_Body_ebook-t558483.html

A to ze wzrostem to mit.