SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

1-Body Show 2002 !

temat działu:

Galeria Zdjęć

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 23519

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Temat przeniesiony przez Cichy-Figa z działu Szatnia. Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 3951 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 21363


Witam Wszystkich serdecznie po Targach Body Show 2002. Choć ja nie byłem organizatorem ani imprezy, ani naszego spotkania, to samym początku chciałem podziękować wszystkim tym, którzy tam przybyli i pomogli stworzyć przemiłą atmosferę, dzięki której nawet nie chciało mi się wracać do domu, a do którego miałem ponad 600 kilometrów. Nie będe niepotrzebnie ściamniał, ale było superrr i to dzięki Wam. Tak więc serdecznie pozdrawiam i zapodaje fotki, które udało mi się zrobić podczas imprezy. To oczywiście na razie nie wszystkie, ale sukcesywnie postaram się wsadzić tu wszystkie, bo myślę, że każda warta jest zobaczenia. I wydaje mi się, że piersza fotka dobitnie pasuje do tego co chcę i powiedziałem !!!

Pozdrawiam.

"Nie ma kasy, nie ma masy, a bez masy nie ma klasy"

"Nie ma kasy, nie ma masy, a bez masy nie ma klasy" @ doradca w suplementacji @
Członek mafia.suple.hardcor.pl

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 3951 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 21363


Kesio i Krupa.

"Nie ma kasy, nie ma masy, a bez masy nie ma klasy"

"Nie ma kasy, nie ma masy, a bez masy nie ma klasy" @ doradca w suplementacji @
Członek mafia.suple.hardcor.pl

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 3951 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 21363
Coś wychodzi mi bardzo słaba jakość. Musicie poczekać. Tak nie może być.

"Nie ma kasy, nie ma masy, a bez masy nie ma klasy"

"Nie ma kasy, nie ma masy, a bez masy nie ma klasy" @ doradca w suplementacji @
Członek mafia.suple.hardcor.pl

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 12783 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 104474
Chyba nie lubię czekać , kondziu , wrzucaj fotki albo daj na maila to Ci pomogę przerabiac chociaż nie umiem, heheh ale szybko sie nauczę



Już nie chce cyklu lucka. Nie pytajcie dlaczego.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 3951 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 21363
Muszę zmienić wszystkie rozmiary. Albo poskanować raz jeszcze z odpowiednim rozmiarem a siedze w pracy i akurat do skanera nie mam teraz psia mać.

"Nie ma kasy, nie ma masy, a bez masy nie ma klasy"

"Nie ma kasy, nie ma masy, a bez masy nie ma klasy" @ doradca w suplementacji @
Członek mafia.suple.hardcor.pl

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Michail ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 209 Napisanych postów 48745 Wiek 44 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 91090
Brutus co kurde na maila-co to privatico-NIE MA MOWY-POCZEKAMU KONDZIU I dawaj co masz
Ja odbieram swoje za 2 h wieczorkiem poskanuję

Pozdrawiam wszystkich ambitnych
"Wszystko,co Cię nie zabije czyni Cię mocniejszym"
Michail-Moderator Działów:"Trening" & "Dla zupełnie zielonych" & "Z archiwum kulturystyki"

PORADY INDYWIDUALNE - www.dobierz-trening.pl
ZAINTERESOWANY PORADĄ - PISZ GG:7426473

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Michail ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 209 Napisanych postów 48745 Wiek 44 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 91090
No i jest kolorek Czekamy na wypełnienie postu

Pozdrawiam wszystkich ambitnych
"Wszystko,co Cię nie zabije czyni Cię mocniejszym"
Michail-Moderator Działów:"Trening" & "Dla zupełnie zielonych" & "Z archiwum kulturystyki"

PORADY INDYWIDUALNE - www.dobierz-trening.pl
ZAINTERESOWANY PORADĄ - PISZ GG:7426473

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 12783 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 104474
Michail , ja tu pomóc próbuje , ale jeszcze tylko mam 20 minut.



Już nie chce cyklu lucka. Nie pytajcie dlaczego.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Michail ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 209 Napisanych postów 48745 Wiek 44 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 91090
Heh spoko

Pozdrawiam wszystkich ambitnych
"Wszystko,co Cię nie zabije czyni Cię mocniejszym"
Michail-Moderator Działów:"Trening" & "Dla zupełnie zielonych" & "Z archiwum kulturystyki"

PORADY INDYWIDUALNE - www.dobierz-trening.pl
ZAINTERESOWANY PORADĄ - PISZ GG:7426473

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 250 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 3782
Jak na mój gust to dałeś za małą rozdzielczość saknera. Daj 300 dpi i potem porządnie skompresuj w jpg i powinno być oki. Te kwadraciki to pojedyncze pikselki więc widać ze zdecydowanie przesadzięłeś z rozdzielczością. za mała i juz.

!!! " NO PAIN NO GAME" !!!

!!! " NO PAIN NO GAME" !!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Michail ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 209 Napisanych postów 48745 Wiek 44 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 91090
Kondziu-i jak tam sprawy??
Ja juźż odebrałem fotki-zainteresowanym mogę podesłać już dziś-reszta musi zaczekać do jutra-nie mam tutaj oprogramowania, by je pociąć

Pozdrawiam wszystkich ambitnych
"Wszystko,co Cię nie zabije czyni Cię mocniejszym"
Michail-Moderator Działów:"Trening" & "Dla zupełnie zielonych" & "Z archiwum kulturystyki"

PORADY INDYWIDUALNE - www.dobierz-trening.pl
ZAINTERESOWANY PORADĄ - PISZ GG:7426473

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Oto moja dziewczyna

Następny temat

Szczęście moje- ma już 2 latka !!

MenS