SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

190cm, 70kg, chcę zacząć coś ze sobą robić, pomocy.

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2051

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Wiek 28 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 72
Witajcie, jestem nowym i kompletnie zielonym zwierzątkiem. Jak w temacie, mam 70kg przy 190cm wzrostu, co jest... co najmniej śmieszne.
Chciałbym coś z tym zrobić, złożyć jakąś dietę i poćwiczyć. Ustaliłem, że w pn i ptk rano mogę chodzić na siłownię, musze jeszcze dobrać jakieś ćwiczenia, ale co najważniesze jakaś dieta. Tutaj chciałbym Was prosić o jakąś pomoc, jakiś plan, albo co robić i jak, ponieważ jestem kompletnym kretynem w tych sprawach.
Dodatkowo mam 21 lat i jestem studentem :)
Dzięki, pozdrowienia.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 22 Wiek 30 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 182
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1012 Napisanych postów 5399 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 136782
Poczytaj o 10 wskazówkach żywieniowych, obczaj plan treningowy z tematu 1 rok treningów. Ogólnie wiele nie zwojujesz ćwicząc 2x w tyg, 3 to takie optimum.

,,Ludzie chwytają za miecz, by ukoić rany na duszy, których doznali w przeszłości. I by umrzeć z uśmiechem na ustach".

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 172 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 1434