SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

17 lat,powrót do formy po laparoskopii

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 656

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 18
Więc tak. Zacznę od tego,że od zawsze jestem aktywną osobą. Wostatnim okresie grudzień-luty mój plan treningowy wyglądał tak,że 2-3razy w tyg biegałam ok 7/8km 45min,a we wt i sob była siłka-ogólnorozwojowe raczej. Robiłam:
przysiady ze sztangą 4x8 po 40kg(łącznie ze sztangą) ale w dwóch wariantach-1: wypychałam nogi w przód,dzieki temu schodziłam niżej i mniej obciążałam kolana(chyba) a drugie to tak,że jedna noga szla w tył podczas "przysiadu"
wykroki z hantlami ok 2x 4kg 3x10
nie znam się na nazewnictwie także przepraszam,że "po polskiemu" 3x8 po 6kg+sztanga taka pokręcona
hantle na łapy 3x10 po ok 2x4kg
drążek 25kg dociąganie do klatki +wariant na plecy
wyciskanie na ławce ok 20-25kg (nie pamietam) 3x8
deska(plank) nie pamietam ile
czasem zrobiłam coś na brzuch,ale niewiele,nie miałam jeszcze ambicji na brzuch,chciałam się nim zająć pozniej
ok,27 lutego miałam operację usuniecia torbieli. zabieg był niby łatwy,ale u mnie była ona gigantyczna,wiec w środku trochę się podziało,ze tak to powiem. teraz moje pytania. do tej pory w okresie cwiczeniowym jadłam po 1700kcal. bwt były ok,wszystkobyło kontrolowane,nie raz potwierdzone opiniami.
jestem 2,5tyg po operacji,nic mnie juz nie boli.