SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

16krzychu///DZIENNIK///Wagi gimnastyczne i siła///

temat działu:

Trening w domu

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 3999

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 161 Wiek 32 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 1880
Witam,
Założyłem ten dziennik, ponieważ chciałbym pokazać, że bez sprzętu też można coś osiągnąć, a także dlatego, że ćwiczę gimnastykę od ponad roku. W tym cyklu treningowym będę ćwiczył różne figury gimnastyczne, w których siła ma znaczenie. Np. planche, manna itp. Czy mi się uda? Zobaczymy...
Do dyspozycji mam drążek, uchwyty do pompek i własne ciało .

Wiek: 18 lat;
Staż: 1 rok gimnastyki;
Cel: Siła i wykonanie elementów gimnastycznych;
Motywacja: Muzyka i chęć bycia lepszym ;
Dieta: Staram się mniej jeść i zdrowiej, a przede wszystkim NIE BĘDĘ jadł w nocy;
Wzrost: 172cm;
Waga: 74kg.



Plan treningowy na pierwsze trzy tygodnie: PLANCHE 26.10.2009r. - 20.11.2009r. 3 razy w tygodniu,





Rozgrzewka 5 minut rowerek, później rozciąganie,

1.Pompki - ręce przy biodrach 3x10,

2.Frog stand 3 x 20 sekund,

3.Tuck planche 3x5,

4.Pompki - Nogi na podwyższeniu, ręce na ziemi na wys. bioder 3x5,

5. Przejścia - na uchwytach do pompek przejścia z L - seat do tuck planche 3x5.

Plan na: MANNA





1.Na uchwytach nogi zgięte i rozszerzone w literę V 4x10 sekund,

2.Scyzoryki i przejście na plecy i rozciąganie grzbietu 3x7,

3. Straddle L - seat na uchwytach.

Następny etap do tego ćwiczenia po tym jak będę w stanie wykonać punkt 1 na ziemi przez 10 sekund.

Rozciąganie na koniec.

TrainHardOrGoHome

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący