SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

16 latek - dieta + trening

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 990

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 223 Wiek 30 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 3211
Cześć,

Mam 16 lat, 173cm wzrostu i ważę 82 kg. Chcę trochę schudnąć i przybrać na masie mięśniowej więc od miesiąca chodzę na siłownie. Przeczytałem, że sam trening nie wystarczy, potrzebna jest dieta. Przejrzałem pare tematów aczkolwiek potrzebuję jeszcze pomocy ( korekty diety ). Przechodząc do meritum - mój trening na siłowni wygląda następująco:

1. 20 minut ćwiczeń aerobowych
2. 50 minut ćwiczeń siłowych
3. 20 minut ćwiczeń aerobowych

Na siłownię chodzę 3 razy w tygodniu, dodatkowo raz w tygodniu mam zajęcia fizyczne z żołnierzami ( chodzę do liceum o profilu wojskowym ). Teraz do potrzebuję diete. Wymyśliłem sobie tak:

I Śniadanie
- płatki owsiane z mlekiem lub kanapka z białym serem ( ciemne lub orkiszowe pieczywo )

II Śniadanie
- kanapka z żółtym/białym serem + warzywa ( ciemne lub orkiszowe pieczywo )

Obiad
- tutaj zbytnio nie mam dużego wyboru gdyż w pon-pt mam obiad na szybko ( rodzice długo pracują )

Podwieczorek
- owoc

Kolacja
- Ryba lub jajka

Na siłownię chodzę miedzy obiadem a podwieczorkiem. Prosiłbym teraz o korektę diety ( co usunąć i ewentualnie dodać ). Tak samo mam pytanie co do odżywek. Kiedy mógłbym sobie coś zacząc brać co pomogło by mi w przybraniu na masie mięśniowej.

Pozdrawiam,
Damian.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 71 Wiek 26 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 925
Dieta do poprawki . Poczytaj posty podwieszone o odzywianiu.Aeroby mozesz robic w dni wolne od siłowni, polecam trening HIIT.

PS. OBlicz dzienne zapotrzebowanie na b ww t i uloz diete od nowa, bo to kiepska dieta, bez diety nic nie osiagniesz to podstawa.

Zmieniony przez - Original1 w dniu 2009-10-29 19:37:05

"Go hard.. or go home..!"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 223 Wiek 30 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 3211
Poprawiłem.

POSIŁEK I

- mleko, płatki owsiane, rodzynki suszone, jaja, warzywa

POSIŁEK II

- ciemne pieczywo, masło, kurczak, jaja, warzywa

POSIŁEK III ( przed treningiem )

- chude mięso, ser chudy, białka jaj, kasza, ryż, ziemniaki

POSIŁEK IV

- dużo kcal, białko, owoc

POSIŁEK V

- jaja, mięso, ryba, twaróg połtłusty

Teraz lepiej ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 956 Wiek 34 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 13062
Cały czas to samo w tym dziale odzywianie!!Wklejanie tych diet i pytanie sie czy jest ok?
Jest tyle diet na tym forum juz poprawionych dobranych do roznych mas ciala ze szkoda gadac!!Co za problem poszukac czegos pod siebie juz poprawwionego-potrawy prawie te same zawsze,wystarczy je urozmaicac i dowiedziec sie podstawowych rzeczy w czym bialko sie znajduje w czym wegle i tluscze itd.....dla ciebie 10 wskazowek zywieniowych wystarczy na poczatek!!!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 71 Wiek 26 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 925
Za dużo jaj!! , daj jaja tylko na śniadanie , pozniej rozłoz sobie miesa w kazdym posilku ewentualnie tunczyka daj albo jakas inna rybe, twarozki jako uzupełnienie diety, mleka nie polecam. Wiecej tłuszczy, oliwa z oliwek czy coś. POPATRZ NA INNE DIETY I SAM POPRAW SOBIE WSZYSTKO , napisz ile kcal potrzebujesz i po ile gram produktu bedziesz jadł jesli w kazdym posiłku pisałes ze jaja czy cos to po ile po 5 <nono> popraw.

"Go hard.. or go home..!"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 223 Wiek 30 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 3211
Potrzebuje 2539 kcal. A obliczyć gramy bedzie cieżko. Muszę najpierw przygotować posiłki i poważyc.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 364 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 2852
że co? skorzystaj z jakiegoś edytora diet+kalkulatorów i podwieszonych artykułów WTEDY wrzuć jeszcze raz!

W tych haniebnych czasach, ta gra stała się dla mnie religią...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
s.m.p.a. ODŻYWIANIE
Ekspert
Szacuny 425 Napisanych postów 56364 Wiek 33 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 184874
DZIENNIK POSIŁKÓW VITALMAX

Niedostępny do odwołania. Zdrowia dla WSZYSTKICH!

https://www.facebook.com/pages/Wszystko-Ch**/363238457019620 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 223 Wiek 30 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 3211
Wyszło mi tak:

Kalorie 2102
Białko [g] 172,2
Tłuszcze [g] 82
Węglowodany [g] 169
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
s.m.p.a. ODŻYWIANIE
Ekspert
Szacuny 425 Napisanych postów 56364 Wiek 33 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 184874
zmień po prostu nawyki nie jedz słodyczy i fast foodów staraj się by w każdym daniu było pełnowarościowe białko dbaj o tłuszcze i warzywa a także o dobrej jakości ww
białka dąłbym z 2,2g na kg masy ciała pozdr

Niedostępny do odwołania. Zdrowia dla WSZYSTKICH!

https://www.facebook.com/pages/Wszystko-Ch**/363238457019620 

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

DIETA i trening redukcyjny do oceny

Następny temat

Dieta na masę do oceny ew. poprawki.

Wheyvita