SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

16 lat cwiczenia pomoc

temat działu:

Trening w domu

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 2829

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 181 Wiek 29 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 826
mam prosbe dajcie mi jakies linki na cwiczenia np z ekspanderem i hantlem malym!!
jakis cwiczenie na klate i brzuch,bicepsem nie pogardze!!
p.s. mam zamiar zakupic w najblizszym czasie laweczke tylko bez sztangi:/;/najwyzej od sasiada pozycze!!
dacie mi jakis trening na klate i brzuch??

zapomnialem co mialem jeszce napisac jak se przypomne to dopisze nrX niggaZ!!
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 181 Wiek 29 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 826
o wlasnie jeszcze takie cwiczenia zeby byly w nich takie na spalanie fatu !! chce tak do wakacji moze wczesniej spalic tak z 6-10 kilo o ile mi ie uda na diecie utrzymac(o ile mnie mam nie bedzie faszerowac)i cwiczyc
wiem ze trza aeroby i bede je stosował!!
ale jeszcze takie na miesnie cwiczonka razem ze spalaniem!! plZ babe's!!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 206 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 2736
Tu masz ćwiczenia w domowych warunkach

http://www.kulturystyka.pl/atlas/trening_domatora.asp

Może Ci sie to przyda przejrzyj.
Pozdro

!!!!!!!!!!!!!!!MASA MASA MASA!!!!!!!!!!!!!!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Szacuny 5541 Napisanych postów 60389 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 745156
W linku od Le Banner masz wszystko co Ci potrzebne jak bedziesz mieć pytania to ładuj

pozdro

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 181 Wiek 29 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 826
wlasnie kiedys to robilem ale przestalem! teraz mam akurat przed soba kartke z tymi cwiczeniami i se mysle czy by ich nie zaczac:):) ale skoro mi to radzicie to czemu nie
a jeszcze pytanko:
jak bede robil ten trening to ile razy w tygodniu?? mam zamiar miedzy dni tren. wprowadzic aeroby!
a moze dodac do tego tren. jakies wyciskanie na ławce albo co?/
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 181 Wiek 29 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 826
jeszcze jakas dietke jakbyscie zaproponowali (dieta na spalanie fatu
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Szacuny 5541 Napisanych postów 60389 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 745156
Wszsytko zalezy jakim sprzetem dysponujesz

Wtedy w zalezności od mozliwości sprzetowych mozesz zamieić niektóre ćwiczenia treningu domatora na efektywniejsze z cięzarami

pozdro

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 181 Wiek 29 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 826
no wlasnie narazie dysponuje tylko hantlem małym i ekspanderem ale chce sobie kupic ławreczke i sztange ale to moze w przyszlym tygodniu albo pozniej zalezy od dostepnosci towaru na rynku i funduszy
no i ile razy w tygodniu mam ten trening robic(mowa o treningu domatora)
PODAJCIE MI JAKAS DIETKE NA SPLAANIE /WIEM ZE JEST DUZO TEGO ALE JA NIEIWEM I JESTEM KOMPLETNIE ZIELONY W TEJ SPRAWIE!JESZCZE JAKBYSCIE MI POMOGLI OBLICZYC TE ZAPOTRZEBOWANIE KALORII ITD!!

Zmieniony przez - jakubek16 w dniu 2008-02-11 18:54:57
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 199 Wiek 28 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 928
z dietka i z zapotrzebowaniem kalori napisz w dziale odzywianie a jesli chcesz pocwiczyc na miesnie brzcha proponuje a6w wpisz w wyszukiwarke pozdro

glodne dzieci nie mysla o silowni wejdz i pomoz http://www.pajacyk.pl/

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 181 Wiek 29 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 826
a6w probowalem cwiczylem dosyc dlugo nie bylo efektow(no moze male)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Szacuny 5541 Napisanych postów 60389 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 745156
Dwa posty masz założone jeśli masz kilka pytań to pisz w jednym poście łatwiej będzie doradzać

Trening domatora możesz wykonywać 3 razy wtyg jesli nie masz odpowednich cięzarków zawsze mozesz zastosować np 5l butle z wodą w któymś poście Mawashi polecał .

Co do obliczania zapotrzebowania dam Ci link w krórym wystarczy podstawić do wzoru

http://www.sfd.pl/Zapotrzebowanie_kaloryczne,_skł._prod._żywnościowych,_%_bf-t276436.html

W razie pytań pisz

pozdro

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Mięśnie Brzucha!

Następny temat

jak cwiczyć ?

nutloveb