SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

16 lat 190cm wzrostu waga 85 ... pomożecie ? :)

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2623

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a) Temat przeniesiony przez domer z działu Odżywianie i Odchudzanie.
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Wiek 20 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 41
Hej ;)

Mam 16 lat wzrostu 190kg i ważę 85kg ... Gruby ponoć nie jestem ale brzuszek mam ... uda łączą się przy kroczu pod czas gdy mam złączone nogi ... Wakacje już za pół roku ... mam karnet na siłownie choć nie byłem tam 2-3 tygodnie :/ (święta). Jest mały problem nie jem mięsa ale nie w 100% ... mogę zjeść pierś z kurczaka, kabanosy, salami no i to chyba tyle :/. Jak chodziłem na siłownię to na początku to robiłem 20min biegu + ćwiczenia siłowe głównie na ręce i na klatkę, potem przeszedłem na orbitreka 20-30min + trochę mniej siłowych.
Diety nie miałem starałem się poprostu jeść zdrowo np ryż z sosem meksykańskim ze słoiczka, dużo owoców, czasem spaggeti itp. dosyć regularnie.
Od lipca do pazdziernika schudłem 11kg (94->83) głownie przez zdrowe jedzenie + rower. Teraz lekko przytyłem ale nie bardzo.
Teraz mam pół roku by osiągnąć moją wymarzoną wagę 75kg i zbudować trochę mięśni :) nie jakoś gigantyczne ale bym nie wyglądał jak patyk a był zarys mięśni i kaloryfera. Chciałbym wyglądać mniej więcej tak jak w załączniku ( i pytanie osiągnę takie ciało w pół roku ?). Moje zdjęcie wstawię dziś jakoś wieczorem jeśli potrzeba :).
Na siłownię mogę chodzić 3-4 razy w tygodniu a biegać codziennie jeśli będzie to konieczne :)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Ranking TOP10 spalaczy tłuszczu

Chcesz wspomóc walkę z niechcianym tłuszczem? Zastanawiasz się jaki produkt wybrać?

Zobacz ranking
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
MARIAN 17 TEAM SFD
Ekspert
Szacuny 7069 Napisanych postów 26339 Wiek 28 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 578243
to czy osiągniesz to w pół roku to ciezko ocenic

dodatkowo ciezko jest spalacz tłuszcz i jednocześcnie budowac mase mieśniową

na twoim miejscu skupiłbym się na zdrowym odżywianiu i obserwowaniu organizmu czy dobrze idzie, jakby przybywało tłuszczu to wtedy zmniejszysz porcje jedzenia

co do odzywiania staraj sie bazowac na pełnowartościowych produktach

tutaj masz mała ściągawkę

Białko:

-wszelkiego rodzaju mięsa(kurczak, kaczka, indyk, wołowina, wieprzowina(świnia należy do bardziej tłustych mięs) ,podroby np. wątróbka z kurczaka czy wieprzowa to ten tańszy zamiennik
- ryby(tuńczyk, morszczuk, dorsz, mintaj itp.),
- jajka,
-twarogi, serki wiejskie,
- odżywka Bałkowa wpc

Węglowodany:


-ryże (parbolied, basmanti, biały, brazowy, dziki, jasminowy itp.)
-kasze (jęczmiena, gryczna, jaglana itp.)
-makarony( bazowałbym jedynie na pełnoziarnistych, orkiszowych, i 100% durum) żadnych zwykłych
-płatki owsiane, płatki jęczmienne, opcjonalnie kukurydziane
-mąki pełnoziarniste, ryżowe, typ 2000, orkiszowe, gryczane(nie jakies takie zwykłe jak pewno w domu używasz)
-chleb/bułki jak jesz to najlepiej jakis pełnoziarnisty, te białe się do niczego nie nadają
-ziemniaki też mogą być powiedzmy jak już to po treningu tylko pamiętaj że żeby np. było tyle wartości odżywczych co ze 100g ryżu, trzeba zjesc około 500g ziemniaków

Tłuszcze:

- jajka(żółtka),
-tłuste mięsa i ryby,
- orzechy,
-wiórki kokosowe,
-oliwa z oliwek,
- olej lniany,


a co do treningu to zadnych przeciwskazań nie ma?

bede miał wolną chwile to postaram sie cos podesłac
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Wiek 20 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 41
Ściągawka mi akurat nie potrzebna bo to wszytstko wiem :) chodzi mi bardziej właśnie co kiedy jeść ... bo jakoś nie potrafię :/ przez pewnien czas szedłęm tym tokiem :
Śniadanie : płatki musli + mleko 3,2 + herbata bez cukru
2 śniadanie : kanapki (ser+sałata ogólnie warzywa na brązowym chlebie :) )
obiad : ryż + sos meksykański łowicza (jadząc go dużo schudłem nie ma wiele kalorii czy węglowodanów ale się najadałem)
podwieczorek : sałatka (mieszanka sałat + pomidorki koktailowe) + sos vinegret + 2 kawałki bagietki z czosnkiem (tak jak są takie krojone nagietki w piotrze i pawle czy tesco ok 35cm to ja jadem po 3cm z tej bagietki)
kolacja : kabanosy tarczyński lub jakaś kanapka na brązowym chlebie
no i po takim czymś sporo schudłem :)
siłownia mogę 1-2h (3-4 dni w tygodniu :) )


Zmieniony przez - lordon w dniu 2016-01-06 01:32:13
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
MARIAN 17 TEAM SFD
Ekspert
Szacuny 7069 Napisanych postów 26339 Wiek 28 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 578243
no własnie chyba nie do konca wszytsko wiesz...

Śniadanie : płatki musli + mleko 3,2 + herbata bez cukru brak źodła białka, daj no jajka
2 śniadanie : kanapki (ser+sałata ogólnie warzywa na brązowym chlebie :) ) to samo jak wyżej, dodaj jakies miecho,rybe
obiad : ryż + sos meksykański łowicza (jadząc go dużo schudłem nie ma wiele kalorii czy węglowodanów ale się najadałem) znowu brak źródła białka
podwieczorek : sałatka (mieszanka sałat + pomidorki koktailowe) + sos vinegret + 2 kawałki bagietki z czosnkiem (tak jak są takie krojone nagietki w piotrze i pawle czy tesco ok 35cm to ja jadem po 3cm z tej bagietki) to samo j/w i sąłeb źródła wegli
kolacja : kabanosy tarczyński lub jakaś kanapka na brązowym chlebie tutaj też, kabanosy to syf, daj jakis serek wiejski z orzechami na kolacje
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Wiek 20 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 41
Nie chodzi o to znam źródła białka, węglowodanów itp :) nie chodzi mi narazie o rozbudowę mięśni tylko o chudnięcie ;) na mięśniach mi bardzo nie zależy :) chcę bym trochę się mieścił w rozmiar L i by uda się nie łączyły przy kroczu ... jest to uciążliwe ... chcę też by boczki zeszły orbitrek coś mi w tym pomoże ? (mam do niego łątwy dostęp) czy może zacząć biegać regularnie ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Wiek 20 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 41
Choć nie wiem czy do zrzucenia balastu potrzebuję białka ...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 147 Napisanych postów 877 Wiek 23 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 46067
to samo odnosi sie do redukcji, tylko wtedy jest tez potrzebny deficyt kcal a cardio stopniowo dodawaj , podstawa to dieta

i moze rozpisz ten swoj trening bo z tego co piszesz to prawie na pewno do poprawy jest


Zmieniony przez - kopfsztanga w dniu 2016-01-06 19:51:50
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
MARIAN 17 TEAM SFD
Ekspert
Szacuny 7069 Napisanych postów 26339 Wiek 28 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 578243
nie wązne czy redu czy redukcja białko ma taką samoą role w diecie i musi byc, od tego czy chudniesz to tak jak napisał kolega deficyt kaloryczny

i niby wiesz z czego czeprac źródła chociazby weglowodanów a u ciebie jest z słaba z jakością tych porduktów

i ropzisz trening to tez poprawimy
p.s sorry ze tka pisze na raty ale ostatnimi czasy starsznie mało czasu, jednak pomoge ile się da
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Wiek 20 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 41
Sorka że tak późno ... więc tak :) (wszystkie ćwiczenia robię na takich stacjonarnych przyrządach na których zmienia się tylko ciężar takim bolcem)
-20-30 min orbitrek
-bicepsy 3x10 35kg
-tricepsy 2x10 25kg
-plecy 2x10 12,5+12,5kg
-nogi (uda bardziej) + pośladki 2x10 55kg
-bicepsy 3x10 35kg

Tak mniej więcej ... zależy mi bardziej na spaleniu tłuszczu co byś zmienił ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 147 Napisanych postów 877 Wiek 23 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 46067
zostaw te maszyny i przerzuc sie na wolne ciezary http://www.sfd.pl/[ART]_Pierwszy_rok_treningów_-t906985.html stad mozesz wziac gotowy trening, jak zalezy Ci na spaleniu tluszczu to diete dopracuj bo bez zmiany odzywiania sam trening nie sprawi ze schudniesz
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
MARIAN 17 TEAM SFD
Ekspert
Szacuny 7069 Napisanych postów 26339 Wiek 28 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 578243
dieta to podstawa, tutaj wystaczy zdrowe odzywaianie

trening całkiem dziwny

wnioskujeze chodzisz na siłowanie i cwiczysz na masyznach?

na wolnych ciezarazch ie mozesz?

wtedy jakis trening by sie ułozyło jak masz dostęp do wszytskiego
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Poprawiona dieta do oceny

Następny temat

Dieta na redukcję do oceny

FuckBaton