SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

16 lat, split, kalorie

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 166

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Wiek 16 lat Na forum 138 dni Przeczytanych tematów 16
Witam
Mam 16 lat ćwicze ok. 3 lat z czego 2 lata to głównie teoria, małe ciężary w domu, teraz siłownia 5 miesiąc z rzedu.
Waga: 81 kg
Wzrost: 185
Małe osiągnięcia:
Klata 80kg
Martwy ciąg: 130 kg
Ohp: 52kg
Nogi: 100kg
Mój plan:
Poniedziałek: Klata+barki+triceps
Wtorek: Plecy+biceps+nogi
Środa: wolne
Czwartek: Klata+barki+triceps
Piątek: Plecy+biceps+nogi
Dieta:
Próbowałem mieć wiele diet, najpierw starałem sie wbić 2800 i co tydzien zwiększać 200-300 kcal i dojść do 3800. Udało mi sie to przytyłem z 75-84kg Potem już nie miałem czasu, z doświadczenia na szybko liczyłem ile zjadłem przez dzień, ale to nie bylo to samo, teraz cięzko mi jesć wiecej niz te 3000-3500 kcal. Nie mam czasu. Aktualnie tak jak pisałem dieta "na oko" ale jem wszystko co moge, ograniczam słodycze i napoje słodkie :)
(oczywiście te 3800 kcal to nie były słodycze czy jakiś syf starałem sie 50% tłuszcze 30% białko 20% tłuszcze)

Pytanie takie, progress jest, idzie powoli... Ale idzie. Czy mój plan jest odpowiedni do wieku, idę w masę, głównie duże ciężary, na każdym treningu 110% czy to dobrze? Proszę też o jakieś wskazówki ;)
Dziękuje.





Zmieniony przez - KrzakuPL w dniu 2018-07-01 02:31:28

Zmieniony przez - KrzakuPL w dniu 2018-07-01 02:33:42

Sprawdź ile masz % tłuszczu?

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 92 Napisanych postów 291 Wiek 19 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 13025
Po pierwsze ten plan to nieporozumienie, jeżeli juz chcesz split to nogi zawsze w oddzielny dzien. Nie 110% na każdym treningu to nie jest dobrze, proponuje cyklicznie jechac 4-6 tygodni na maksa potem 4 tygodnie na 70-80% i zapętlasz.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Wiek 16 lat Na forum 138 dni Przeczytanych tematów 16
Okej, plan zmienię i zastostosuje twoje porady :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3279 Napisanych postów 42252 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 326165
Osobiście na 4 dni proponuję podział:

push
pull
x
push
pull

Lub

góra ciała
dół ciała
x
góra ciała
dół ciała

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

3 kg miesa w 7 tyg.