SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

15lat/siła,masa/boks

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 3051

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 19
Chciałbym się przywitać, gdyż jest to mój pierwszy post. A więc witam ;) Forum czytałem (co nieco), lecz konto założyłem nie dawno, ponieważ potrzebuje rady specjalistów ;) Oto moje dane :

Imię : Mateusz
Płeć : Mężczyzna
Wiek : 15
Waga : 49.6 kg
Wzrost : 171
Obwód klatki :
Obwód ramienia :
Obwód talii :
Obwód uda :
Obwód łydki :
Staż na siłowni : 5 m-cy
Ilość spożywanego białka : 160-200
Ilość spożywanych węglowodanów : duzo
Ilość spożywanych tłuszczów : roznie, czasem tłustą kiełbachę wciągnę
Opis przebytych cykli sterydowych : 0
Trening : 4 razy w tyg.
Cel cyklu : masa, siła
Odstęp czasowy od ostatniego cyklu : 0
Poziom BF% : 0
Tendencja do tycia/chudnięcia (typ budowy) : ciągła waga/chudy, szczupły
Stan zdrowia : b.dobry
Sklonność do łysienia lub porostu owłosienia : 0
PPM podstawowa przemiana materii : szybka
Wyciskanie leżąc (MAX) : 45kg
Martwy ciąg (MAX) : 70kg
Przysiad (MAX) : 45kg

Oraz zdjęcie :

Chciałbym jeszcze urosnąć, lecz również rozpocząć przygode z siłownią (tzn rozpocząłem, ale ćwicząc technike). Jestem niski jak na swój wiek - to prawda, ale trenuje boks i potrzebuje szybkości, zwinności i co najważniejsze siły!
Chciałbym poprosić o rady ;) M.in. o plan treningowy i diete. Moim marzeniem jest osiągnąć taką sylwetke :



Dla najlepszych propozycji czeka SOG + prawdopodobnie dla najciekawiej opisanego artykułu 50zł przelewane na konto bankowe ;)



Płeć: Mężczyzna

Wiek: 15

Waga: 49.6

Wzrost: 171

Cel treningowy: siła/masa

Staż treningowy na słowni: 5 m-cy

Uprawiane inne sporty: Boks + koszykówka rekreacyjnie

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): ławeczka(prasa+modlitewnik), gryfy + 80kg, skakanka, ławeczka do brzuszków, drążek, rower, wioślarz, stepper

Dieta: brak

Przeciwskaznania medyczne: brak

Zażywane suplementy: brak
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 19
Witam ponownie ;),
na dzień dzisiejszy waga podskoczyła o 8kg i utrzymuję ją ;) Dziękuje za rady! Nie chcę zakładać nowego tematu, więc proszę o jakieś rady, gdyż chciałbym zacząć trenować tylko na siłowni.

Niestety.... mam do dyspozycji tylko piątek, sobota, niedziela w dodatku wieczory... Prosiłbym o wypowiedzenie specjalistów, czy dałoby tylko przez trenowanie w ww dni, aby osiagnąc efekt ze zdj na 1-wszej stronie?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 522 Wiek 34 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 5001
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 19
Przeczytałem twój artykuł z uwagą lecz wciąż mnie trapią te pytania : Czy brać się już za siłownie ostro? I jeśli mógłbym to chce jak najszybciej nabrać dużej siły (moje ciosy są dość słabe).

Proszę o odpowiedź :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 765 Wiek 26 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 2791
Jesteś strasznie chudy!! Pierwsze, co musisz przeczytać, to 10 Rad żywieniowych, oraz artykuł jak przygotować się do diety. Nie inwestuj w odżywki - nie ma sensu. A trening to jeśli masz dostęp do siłowni to FBW np. taki:

Plecy - MC (3 serie, 12,10,8)
Nogi - Przysiad (3 serie 12,11,10)
Klatka - Wyciskanie na płaskiej (15,13,11 albo 12,11,10, w zależności od ciężarów)
Ramiona - Wyciskanie hantli siedząc na ławce (2 serie 10,10)
Triceps - wyciskanie francuskie bądź pompki wąsko (2 serie 7,6 dla wyciskania, albo 2x 10 dla pompek)
Biceps - podciąganie na drążku bądź młotkowym hantle na przemian (2 serie po 10)

Brzuch to ćwiczysz przy wielostawowych ćwiczeniach typu MC, ale możesz bez przeszkód zacząć robić poziom I ABSII oraz ćwiczenie na skośne, typu skręty tułowia w podporze na przedramieniu. :)

I pamiętaj - cierpliwości! :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 522 Wiek 34 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 5001
sily nabiera sie stopniowo nie ma zlotej metody na na szybikie nabranie sily badz masy, poza tym sily ktorej potrzebujesz nie zdobedziesz tylko na silowni, na sile ciosu sklada sie kila rzeczy tj technika,szybkosc,masa zawodnka.
Im wczesniej zaczniez budowac podsawy na silowni np trenungiem fbw, tym szybciej bedziesz mogl zmieniac swoj trening pod katem SW np dodawac cw dynamiczne
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 522 Wiek 34 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 5001
escapadro przeczutaj link ktory podalem MrCwiara w szczegolnosci treningowi dla osob z zerowym stazem i wzmianki o brzuchu.

Zmieniony przez - Jimi-Page w dniu 2011-06-09 23:18:25
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 765 Wiek 26 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 2791
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 522 Wiek 34 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 5001
napisalem aby nie laczyc bica i trica przynajmniej na poczatku a takze co sadze o polaczeniu abs-u z treningiem silowym
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 19
Jestem chudy - musze przyznać, Jimi wiem, że do tego dochodzi technika, masa i rozciągnięcie, lecz czy nie lepiej zastosować jakiś plan treningowy na masę?

Zacząć już jakąś dietę, czy odżywiać się jeszcze normalnie? Pamiętajcie proszę, że chciałbym jeszcze urosnąć ;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 522 Wiek 34 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 5001
na mase jest dieta,trenig to dodatek, udaj sie do dzialu odrzywianie tam znajdziesz tematy o diecie podczas treningu silowego i SW
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 765 Wiek 26 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 2791
A czemu nie łączyć? Chłopak nie będzie robił superserii, ale w FBW jak najbardziej trzeba zacząć. :) Trening Ci podałem - zacznij go robić, poprzedzając solidną rozgrzewką i jedz, chłopie, jedz. :)
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Plan treningowy, 5x w tygodniu, zerknijcie i oceńcie !

Następny temat

Plan treningu do sprawdzenia i kilka pytań

Water