SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

15 lat brzuch

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 496

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Wiek 21 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 22
Witajcie.
Jest to mój pierwszy post na tym forum. Moim celem jest osiągnięcie tzw. sześciopaka. Od jakiegoś czasu ćwiczę w domu abs 2. Bez napinania widać dosyć dobrze 4 mięśnie, a z napięciem wszystkie 6, z czym 2 najwyższe nie zbyt wyraźnie. Mam troszkę tłuszczyku na brzuchu, udach. Chcę się go pozbyć.

Płeć : mężczyzna

Wiek : 15

Waga : 60kg

Wzrost : 178cm

Cel treningowy : Spalenie tłuszczyku, wyrażne mięśnie brzucha.

Staż treningowy na siłowni : Brak, nie mam czasu na siłownie.

Uprawiane inne sporty : Amatorko gram w siatkówkę i piłkę nożną.

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) : brak

Dieta : brak

Przeciwskazania medyczne : brak

Zażywane suplementy : brak

Ostatnio przerabiany plan: abs2

Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc): -
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 24 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 101
Według mnie powinienen zaczac się ruszac tzn. zaczac biegac chociaz bedzie Ci teraz ciezko bo pogoda robi swoje, zero alkoholu i wiecej zdrowego jedzenia. na gorne miesnie polecam spinki, cwiczenie "żabka" i jesli cwiczyłes długo abs2 to zmien plan na inny zeby "atakowac" miesnie w inny sposob.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Wiek 21 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 22
Dzięki, na pewno skorzystam z tych żabek.
Tylko nie wiem ile powtórzeń wykonać? Pomożesz? :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 45 Wiek 42 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 854
Brzuch sie robi w kuchni (bilans kaloryczny na - lub na 0 w początkowej fazie) + aktywność aerobowa typu biegi (nejlepiej interwały/sprinty), basen itd. Brzuszki, spiecia i inne cuda na kiju - uzupełnienie, jesli chcesz baw się w spięcia, wznosy itp, ale wszystko z głową 2 - 3 serie, 2 - 3 razy w tygodniu. A tak poza tym, przy Twoim wzroście i wadze, kaloryfer bedzie wygladał (przepraszam za wyrażenie ) co najmniej komicznie :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 24 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 101
komicznie moze nie i nie dołuj chlopaka od razu... ja biegam raz w tygodniu diety nie trzymam na 0 ani - tylko ciezko cwicze, nic wiecej... ale co do powtorzen sie zgodze 2-3serie zacznij od 12 i sobie rob na spokojnie, jak czujesz ze juz ine mozesz to odpocznij.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Witam - trening z Ewą Chodakowską!

Następny temat

1,5 miesiąca Street Workut. Teraz siłownia od miesiaca.

NutLove