SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

15 lat - pomoc w ułożeniu planu

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1104

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 59
Cześć mam na imię Piotrek. Jestem tu nowy ale chciałem żebyście mi pomogli w zrzuceniu tłuszczyku z brzucha. A teraz konkrety: mam 15 lat, ważę 70 kg, uprawiam różne sporty, od pół tygodnia jeżdżę na rowerku stacjonarnym po 30 minut ( przed tym robię 4 serie brzuszków spięć po 25 razy), chodzę do szkoły od 8 do 15. To chyba tyle narazie. Jak coś trzeba to jeszcze napiszę napewno. Moim celem jest zrzucenie zbędnego tłuszczu z brzucha i rozbudowanie jego mięśni (taki mały kaloryfer ;)). A teraz proszę was o pomoc w doborze żywności dla mnie, tzn co powinienem jeść a czego nie oraz jak powinien wyglądać mój trening na rowerku i te brzuszki oraz czy można jeszcze oczywiście coś dodać do tego. Dzięki wszystkim z góry, pozdrawiam. :D
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 33 Napisanych postów 5537 Wiek 51 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 47895
Ankieta, poczytac, wrzucic propozycje diety i treningu do poprawy...
Tak, to tu dziala...
powodzenia,
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 59
aha ok to jutro wrzucę :D
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 64 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 3390
same brzuszki, bez diety, dużo nie pomogą
ale jak dorzucisz zdrowe posiłki, 5-6 razy dziennie, i będziesz jezdzil na tym rowerku lub biegał to rezultaty gwarantowane :)

It's not winning that matters, but winning in style.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 59
nie odpisywałem trochę bo byłem chory (nadal jestem ale już przechodzi), no dobra mniejsza z tym. a więc mam pytanie jak bede jadl więcej chleba razowego i bułek razowych, wyrzuce słodycze, nie bede pil slodkich napoi oraz bede codziennie zapieprzał na tym rowerku po 30 minut i robił te brzuszki to mozliwe jest zrzucenie tluszczu z brzucha w ciągu 2 miesięcy? dodam ze jak sie zawezme to bede wszystko robil codziennie bez dnia przerwy(no moze czasem niedziela) a wiec to jest moje pytanie, prosze o odpowiedz (aha i dodam jeszcze ze posilki bedą tak wyglądaly, np:
rano 7.20: 2 kanapki z serkiem bądż wędliną i pomidorem
potem 9.00: kanapka z serkiem w szkole
potem o 11.50: druga kanapka
następnie około 15 w domu: obiad, np ryż z sosem, albo makaron albo ziemniaki + mieso bądź jeszcze jakaś zupa z warzywami
następnie o godzinie 17.30: moze być jogurt albo jabłko albo inny owoc
i na koniec o 19.00 albo 19.30: kanapka z czymś tam ;) coś się wymyśli :P
potem ide spać o 22.00, 22.30 itd.

Dobre to? jak coś to powiedzcie ;d
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 59
pomoże ktoś ???
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 33 Napisanych postów 5537 Wiek 51 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 47895
I niby czym ten jadlospis rozni sie od jadlospisu przecietnego "Wojtka Nowaka" ?
Kanapki, kanapki, kanapki...

Zmieniony przez - bolek1970 w dniu 2009-11-22 14:09:14
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 59
to zaproponuj co moze;d
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 24 Napisanych postów 1276 Wiek 33 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 14359
zdrowe tluszcze (oliwa, orzechy, olej lniany etc), malo weglowodanow, pozywienie bogate w bialko, duzo warzyw, z rana i po treningu mozesz wrzucic owoce. przeczytaj temat moralesa w tym dziale, napisal bardzo ladne zestawienie przykladowych produktow, na ktorych mozesz sie wzorowac ukladajac diete.

"gdzie Ty widzisz żebra? to mięśnie zębate...."

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 3181 Wiek 40 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 11710
Peter, bolek Ci juz napisał:

Ankieta, poczytac, wrzucic propozycje diety i treningu do poprawy...

Diete popraw. Czytaj, czytaj ...

"All diseases begin in the gut."
Aktualny dziennik: zamkniety.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 59
I posiłek: płatki musli z mlekiem
II posiłek: kanapka: chleb razowy z białym serem lub żółtym
III posiłek: kanapka: chleb razowy z białym serem lub żółtym
IV posiłek: ryż lub kasza lub makaron lub ziemniaki z mięsem i surówką; zupa z warzywami
między czwartym a piątym posiłkiem miód z letnią wodą; orzechy; owoc
V posiłek: kanapka z serem (antykataboliczny)

Z tego co czytałem i czytałem przez dwa dni to wychodzi że aby mięśnie rosły trzeba jeść dużo białka i ograniczać węglowodany czyli ograniczać słodycze. Przeczytałem też ze miód z wodą jest dobry dlatego wcisnąłem go między IV a V posiłek. I jeszcze jedno: posiłek II i III jem w szkole dlatego nie mam dużego wyboru poza kanapką. I co teraz na to powiecie?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Chcę schudnąć. Kolejny temam z seri ;D Bardzo mi zalezy, licze na wasza pomoc.

Następny temat

venom rzeźba - bez utraty masy

nutloveb